מחירון פריצת רכב – מידע חשוב שצריך לדעת

תוכן עניינים

כמעט לכל משפחה בישראל יש רכב פרטי, או אפילו שניים. הרי זה ידוע שבישראל של היום אי אפשר להסתמך יותר מידי על התחבורה הציבורית. לכן חשוב שלכל מקרה שלא יהיה, יהיה לכם טלפון של מנעולן שיחלץ אתכם ואת הרכב שלכם מכל צרה שלא תבוא. כשתדברו עם המנעולן, כדאי שתבקשו ממנו מחירון פריצת רכב ותדעו מה אמור להיות מחיר הפריצה. כשתקבלו ממנו מחירון פריצת רכב, אתם תוכלו להיות רגועים.

מחירון פריצת רכב

זה נדיר אבל זה קורה. אתם נוסעים על הרכב שלכם, יוצאים שניה מהרכב לדבר עם חבר שאתם רואים בדרך בתוך העיר שלכם. כשאתם מסיימים לשוחח אתם חוזרים לרכב שלכם, ופתאום אתם קולטים שהדלת נסגרה וננעלה, כשמפתחות הרכב בפנים. אתם לחוצים ועצבניים, אף פעם לא נתקלתם במצב כזה. אז בלי לחץ, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להתקשר אל מנעולן רכב מומחה – פורץ מנעולים והוא כבר יתקן את המצב.

כשאתם משיגים את הפורץ ומדברים אתו בטלפון, הפורץ אמור לשאול אתכם שאלות מקצועיות, על מנת להבין כמה שיותר מה הבעיה ברכב, ואיך לתקן את הבעיה. במידה והוא לא שואל יותר מידי שאלו, ובעיקר מקשיב לכם, אז תדעו שלא כדאי לכם להזמין אותו. אי שאלת שאלות מקצועיות מצביעה על בן אדם לא מקצועי או אפילו נוכל שרוצה לעשות עליכם עוקץ.

לאחר שהפורץ שאל אתכם על הבעיה שבה נתקלתם, ואמרתם לו את סוג הרכב ושנת הייצור שלו – הוא יידע איך לפרוץ לרכב שלכם, ואילו כלים להביא, כדי שיסייעו לו בתהליך הפריצה. לאחר שלפורץ יהיה את כל המידע, כדאי שתבקשו ממנו מחירון פריצת רכב, מכיוון שיכולים להיות הרבה מקרים מסוגים שונים, כשהרכב תקול ויש צורך בפורץ מנעולים. לאחר שייתן לכם את המחירון, תדעו כמה עולה הפריצה לרכב שלכם.

 

מחירון פריצת רכב – מה עוד חשוב לדעת על המחירון

כפי שנאמר לעיל, מחירון פריצת רכב יכול להיות שונה ומגוון, שכן ישנם הרבה פורצים, וכל אחד גובה את המחיר שנראה לו לנכון. כל עוד המחיר הגון והשירות מקצועי, אתם יכולים להיות רגועים. אך במידה והמחיר שהפורץ מבקש אינו תואם למחירון פריצת רכב, והוא גבוה מידי, יכול להיות שנפלתם על נוכל, שפשוט נופל על הזדמנות לעשות הרבה כסף. הוא יודע שאתם במצב של לחץ וחרדה כרגע, ותשלמו מה שצריך כדי להיחלץ ממצב זה.

מכיוון שקיימות הרבה סוגי פריצות, ועבודת הפורץ על הרכב יכולה להיות מגוונת, יש להכיר מחירון פריצת רכב במחירים הממוצעים:

  • החלפת מנעול לרכב: 150-350 ₪.
  • פריצת מנעול רכב: 150-300 ₪.
  • החלפת צילינדר לרכב: החל ב-400 ₪, תלוי בסוג הרכב והמנעול.
  • שחזור מפתח הרכב: 300-2200 ₪, תלוי בסוג הרכב ושנת הייצור שלו.
  • התקנת קודן לרכב: 280-500 ₪.
  • תיקון סוויץ': החל מ-350 ₪.

אחרי שראיתם מחירון פריצת רכב בסיסי, כך תוכלו לדעת אם עובדים עליכם או לא, במקרה שאתם נתקלים בפורץ לא מקצועי. יש לקחת בחשבון שישנם גם אנשים שהם בעלי רכבי יוקרה ברכבים מסוג זה, בדרך כלל מנגנוני הנעילה יהיו יותר מסובכים ויותר קשים לפריצה. לכן מחיר הפריצה אליהם יהיה יותר יקר. באופן כללי, מחיר הפריצה לרכב משתנה מרכב לרכב, מכיוון שיש הרבה סוגי רכבים, ולכל אחד מנגנון נעילה שונה, המצריך טיפול שונה.

מחירון פריצת רכב

הזמנת פורץ – לפני שהוא מתחיל לעבוד

כשתזמינו פורץ והוא יגיע אליכם, לפני שהוא מתחיל בעבודתו, יש לוודא את אמינותו, על ידי כך שתבקשו ממנו לראות את האישורים שלו ממוסד הלימודים, וגם היעדר רישום פלילי ותעודת יושר ממשטרת ישראל. כל פורץ מנעולים חייב שיהיו לו את שני המסמכים האלו, על מנת לשדר אמון ללקוח שלהם, ושהלקוח יהיה רגוע ויידע שהוא בידיים טובות.

לאחר שהפורץ סיים ועשה עבודה חלקה, ללא נזק לרכב, זה הזמן לראות שהוא אכן עומד בהסכם שלכם בטלפון, וגובה מחיר הגון וראוי בהתאם למחירון פריצת רכב ממוצע. במידה והוא פתאום גובה מחיר מופקע, זה לא תקין בכלל, שכן הסיכום שלכם בטלפון היה שונה, וכעת הוא נותן לכם מחיר הרבה יותר יקר. זהירות, נוכל!

אך רוב הפורצים הם אנשים הרוצים פשוט להתפרנס, ולכן סביר להניח שהם יעשו עבודתם על הצד הטוב ביותר, על מנת שתהיו מרוצים מהם ותמליצו עליהם לחברים

 

ראו גם: פורץ רכבים מחיר | מחירון מנעולן

לשיתוף מאמר זה