פריצת רכב מחיר הגון – איך מקבלים ומוצאים מחיר כזה

תוכן עניינים

במקרה שתזמינו אליכם מנעולן שיפרוץ את הרכב שלכם, כדאי שתדעו איך מקבלים על פריצת רכב מחיר הגון. ישנם היום הרבה נוכלים בשוק המנעולנים, למרות שרוב המנעולנים הם אנשי מקצוע שרוצים להתפרנס בכבוד ונותנים מחירים ממוצעים, שמתאימים לכל כיס. כדאי לדעת איך לא ליפול על נוכל, שיגבה מכם על פריצת רכב מחיר מופקע.

פריצת רכב מחיר הגון

המקרים בהם אתם צריכים לפרוץ את הרכב שלכם הם נדירים. אך מתי שזה כן קורה – כדאי שיהיה לכם מספר טלפון של פורץ מנעולים, שייתן לכם על פריצת רכב מחיר שווה לכל כיס, ושיהיה בן אדם טוב, עם ערכים, שלא ייקח לכם מחיר מופקע ויעשה עבודה מרושלת. אז איך תזהו אם מדובר בנוכל, או שמא מדובר באיש מקצוע איכותי, שיטפל מהר ובמקצועיות בבעיה שאליה נקלעתם?

 

כך תמצאו מנעולן איכותי

יכולים להיות הרבה מקרים בהם תצטרכו פורץ מנעולים לרכב: אולי הילד שלכם ננעל בתוך הרכב, והילד בוכה ולחוץ ולא יודע איך לצאת. או שפתאום מפתח הרכב לא פותח את הרכב – לא עם שלט האזעקה, ולא עם המפתח. או שאולי נעלתם בטעות את המפתח בתוך הרכב ואתם לא יכולים להיכנס אליו? הכול יכול לקרות, וזה יכול גם לקרות בשעות לא שגרתיות. במיוחד בשביל זה, רצוי שיהיה לכם בטלפון, מספר של פורץ, שייתן לכם על פריצת רכב מחיר הגון, ויעשה עבודה מקצועית.

השלב הראשון שבו תצטרכו לדלות מידע על הפורץ, הוא החיפוש בגוגל. כשאתם נקלעים למצב, שבו אתם צריכים מנעולן, גוגל יהיה החבר הכי טוב שלכם ויראה לכם את המנעולנים המומלצים באזור שלכם. כשאתם בודקים את אתרי האינטרנט של פורצי המנעולים, רצוי שתסתכלו אם האתר איכותי ונראה טוב, ואם ישנן ביקורות מלקוחות של המנעולן, והאם ישנה שקיפות באתר שלו לגבי טיב העבודה והמחירים.

לאחר שהסתכלתם על אתר של פורץ מנעולים, שייתן לכם על פריצת רכב מחיר טוב, הגיע השלב שבו תדברו עם הפורץ בטלפון, ותוכלו לשמוע את קולו, אם הוא מדבר בשפה מקצועית, אם הוא שואל שאלות מקצועיות, ואם נראה שהוא יודע על מה הוא מדבר. במידה והפורץ לא שואל שאלות מקצועיות, או מנסה לסיים את השיחה מהר ולבוא ישירות אליכם, ללא לסגור מחיר בטלפון – כנראה שהוא נוכל. כשהוא יגיע אליכם ויגבה על פריצת רכב מחיר גבוה מאוד, זה כבר יהיה מאוחר מידי.

אז כשאתם מדברים עם הפורץ, כדאי שתקשיבו שהוא שואל שאלות מקצועיות, ומתעניין בדיוק בפרטי האירוע שקרה לכם. כך תוכלו לדעת שמדובר בבן אדם מקצועי. את המחיר חשוב לסגור במעמד שיחת הטלפון, כדי לא להשאיר לו אופציה, לגבות על פריצת רכב מחיר גבוה.

 

כדי שתוכלו לסגור אתו מחירים, שיהיו גם מחירים שפויים, חשוב שתדעו את המחירים הממוצעים בשוק, לפריצות רכב:

  • מחיר ביקור פורץ רכבים: 150-250 ₪.
  • פריצת רכבי יוקרה: 100-550 ₪.
  • פריצת מנעול רכב סטנדרטי: 220-550 ₪.
  • שכפול מפתחות עם צ'יפ: 140-390 ₪.
  • שכפול מפתחות לרכב: 30-1400 ₪ (בהתאם לסוג הרכב ומנגנון הנעילה)
  • שחזור מפתח: 330-2100 ₪ (בהתאם לסוג הרכב ומנגנון הנעילה)
  • התקנה של מערכת אזעקה סטנדרטית: 340-500 ₪. החלפת מנעול: 450-960 ₪.
  • הוצאת מפתחות שנתקעו או נשברו במנעול: 160-330 ₪.

אלו המחירים הממוצעים, כמובן שבפריצת רכב מחיר יכול להשתנות בהתאם לסוג הרכב ושנת הייצור שלו. זאת מכיוון שישנם הרבה יצרני רכבים וסוגי רכבים, ובכל שנה הטכנולוגיות משתכללות, וקיימים סוגים רבים של מנעולים ומנגנוני נעילה בשוק הזה. לכן, גם כשאתם מדברים עם הפורץ בטלפון, חשוב לתאר לו את סוג הרכב שלכם ושנת הייצור שלו, כדי שיידע את הדרך הכי טובה והכי מהירה בשבילו לפרוץ את הרכב.

פריצת רכב מחיר

בנוסף לסוגי המנעולים והרכבים המשתנים, ישנו גם פקטור השעות. כלומר, אם אתם מתקשרים ומזמינים פורץ בשעות לא שגרתיות, או בשבת – הפורץ יגבה על פריצת רכב מחיר קצת יותר גבוה, בהתאם לשעה שבה מתרחש האירוע. לאחר שפורץ המנעולים סיים את עבודתו, ואתם נרגעתם מהלחץ והחרדה שאפפו אתכם, אתם עכשיו יכולים להיות רגועים, ולדעת שיש מישהו שתוכלו לקרוא לו בכל מקרה חירום שלא יהיה – ולקבל שירות ברמה גבוהה.

ראו גם: פריצת רכב נעול | מחירון פריצת רכב

לשיתוף מאמר זה