מנעולן 24 שעות ביממה

תוכן עניינים

מנעולן 24 שעות ביממהמנעולן 24 שעות ביממה

דמיינו את הסיטואציה הבאה: השעה 1:00 בלילה, חזרתם מבילוי, אין אף אחד בבית. אתם באים לפתוח את הדלת, אבל אין מפתח, מה שאומר שככל הנראה תצטרכו למצוא פתרון מהיר, אם לא בא לכם להישאר בחוץ למשך הלילה. למרבה הצער, מצב זה חוזר על עצמו אין ספור פעמים ורוב האנשים יתקלו, או שנתקלו בו לפחות פעם אחת בחיים. במיוחד לשם כך הרחיבו מנעולנים את שעות פעילותם ל- 24 שעות ביממה, כך שאף אחד לא יצטרך להישאר מחוץ לבית בסיטואציות כאלו ואחרות.

 

פרצו לכם לבית?

סיטואציה נוספת ואולי קצת פחות נעימה, היא כאשר הבית נפרץ. האינסטינקט הראשוני במקרה זה (ובצדק), הוא בדרך כלל להתקשר למשטרה. אך לאחר שעשיתם זאת, חשוב להתקשר גם למנעולן, משתי סיבות: האחת, אם הדלת נפרצה, המנעולן כמובן יתקן, או יחליף את המנעול על מנת לאבטח את הבית. הסיבה השנייה, היא שעל פי סימני הפריצה, יש סיכוי שהמנעולן יוכל לספק מידע חיוני אודות פרטי המקרה, אשר יכולים לסייע למשטרה בלכידת החשוד.

 

מנעולן 24 שעות ביממה- לא רק בבית

גם אם נתקעתם מחוץ לרכב או למשרד בסוף יום עבודה, באמצע הלילה או מוקדם מאוד בבוקר ולאף אחד אחר בסביבה אין מפתח נוסף, אמנם כל אחת מהסיטואציות הללו איננה נעימה, אך יש סיבה להתעודד: כל זמן נתון הוא זמן מתאים להזמין מנעולן 24 שעות.

מהם תפקידיו של מנעולן העובד 24 שעות?

מנעולן אשר מגיע באמצע הלילה בדרך כלל לא ייצר לכם מנעול חדש לדלת, אלא יספק לרוב פתרון חירום זמני, כגון תיקון או פריצה של מנעול קיים. המודרניזציה הביאה עמה מנעולים משופרים, הבנויים בטכנולוגיות חדשות ומתוחכמות גם בבתים וגם ברכבים, מה שמעלה את רמת הבקיאות של הפורצים בתחום. לכן, כאשר בוחרים מנעולן, חשוב לוודא שמדובר באדם מקצועי, שמכיר את כל סוגי המנעולים השונים, מהישנים ועד החדשים ביותר, בעל הציוד הכי עדכני ויכיר את המקצוע על בוריו.

 

ההבדל בין מנעולן למנעולן 24 שעות ביממה

באופן עקרוני, ההבדל העיקרי הוא כמובן, שעות העבודה. בנוסף לכך, בעוד ישנם מנעולנים אשר עובדים כשכירים בחברות קיימות, מנעולנים שעובדים 24 שעות ביממה הינם בדרך כלל אנשים עצמאיים, אשר מנהלים את הזמן של עצמם ולכן לרוב יותר זמינים לקריאות בשעות לא שגרתיות. בהרבה מקרים תוכלו למצוא מנעולנים שעובדים כשכירים במהלך שעות העבודה וכעצמאיים בשאר שעות היממה.  

 

כמה זמן אמור לקחת למנעולן להגיעכמה זמן אמור לקחת למנעולן 24 שעות ביממה להגיע?

בכל מצבי החירום ובכל מקום בו אתם נמצאים, המטרה היא שמנעולן יגיע הכי מהר שאפשר ולכן חשוב להזמין מישהו שגר, או נמצא קרוב אליכם. בכל מקרה, מרגע שקראתם לו, למנעולן אמורות לקחת בממוצע עד 20 דקות להגיע. כמובן שיהיו מצבים בהם זמן ההגעה יהיה קצר או ארוך יותר, אך זהו הזמן הממוצע. 

 

מה עלול להשפיע על זמן ההגעה? 

  1. מרחק – ככל שהמנעולן נמצא יותר קרוב אליכם, כך סביר להניח שייקח לו פחות זמן להגיע. לכן, במידה ואינכם יודעים היכן הוא גר או נמצא באותו רגע, אל תשכחו לשאול אותו בשיחת הטלפון על מנת לוודא שיגיע כמה שיותר מהר
  2. פקקים – אם המנעולן מגיע עם רכב והשעה היא שעה פקוקה, הוא ככל הנראה יתעכב. לכן מנעולן שרוכב על אופנוע למשל, יגיע יותר מהר במקרה זה
  3. חניה – במידה ואתם גרים, או נמצאים עם הרכב במקום בו קשה למצוא חניה, הדבר עלול להשפיע על זמן ההגעה. גם במצב זה מנעולן שרוכב על אופנוע יגיע מהר יותר מזה שיגיע עם רכב

 

כמה זה אמור לעלות?

קריאה למנעולן העובד 24 שעות, אמורה לעלות בין 150 ל- 250 ₪, כאשר היא מורכבת ממספר גורמים אשר משפיעים על התמחור שלה, ביניהם:

  • שעת הקריאה – קריאה למנעולן באמצע יום תעלה בדרך כלל פחות מקריאה באמצע הלילה
  • מיקום – ככל שהמנעולן נמצא רחוק יותר, כך השירות, לרוב, יעלה יותר
  • סוג המנעול – ישנם מנעולים אשר דורשים עבודה רבה יותר ועל כן יעלו את עלות השירות
  • אופי העבודה הנדרש –  האם אתם צריכים פריצה של מנעול, או תיקון מנעול קיים? או אולי רק מפתח חלופי? לכל אחד מהפרמטרים הללו עלויות שונות ומשתנות ממקרה למקרה

אמינות

נכון, חשוב שהמנעולן שאתם מזמינים יהיה מקצועי ושיגיע תוך זמן קצר. יחד עם זאת, חשוב לא פחות, שיהיה אדם אמין שתוכלו לסמוך עליו, שכן הוא זה שיוכל להיכנס לכל מקום בביתכם, החל מדלת הכניסה ועד לחדרים ולמקומות הכי סודיים ונסתרים שלכם, אם רק ירצה. אלמנט חשוב בנושא האמינות, הוא התיק המשטרתי של המנעולן. עוד בטרם יחל את עבודתו, מנעולן מקצוען יפנה למשטרת ישראל מיוזמתו, כדי להוציא תעודה שתוכיח את עברו הנקי, כך שגם במידה וקיימת עברה בתיק המשטרתי שלו, תוכלו לדעת זאת עליו ולהוסיף שיקול זה לכלל השיקולים בהזמנתו.

אם כן, חשוב שתבחרו אדם שאתם סומכים עליו, או שקיבלתם המלצות אודותיו ושאתם מכירים את התיק המשטרתי שלו. אם אין לכם אף אחד כזה, או שאין לכם זמן לבדוק בעת חירום, פשוט תסמכו על האינטואיציה שלכם ותבחנו את הנושא כבר בשיחת הטלפון הראשונה.

 

ראש שקט

מנעולן יכול לפרוץ לא רק דלתות של בתים או רכבים, אלא גם מנעולים תקולים של מזוודות, כספות, ארונות ישנים, לוקרים ואפילו תיבות דואר. בין אם הם חדשים או ישנים, מנעולן טוב בעל ידע מספק יוכל לפרוץ כל אחד מהם יחסית בקלות ובמהירות. בשיחה הראשונה (ובדרך כלל היחידה) שתבצעו עם המנעולן, תוכלו להבין אם מדובר באדם קשוב, מקצועי ושניתן לסמוך עליו, בכל שעות היממה.

לשיתוף מאמר זה