פורץ מנעולים בשבת – האם זה אפשרי?

תוכן עניינים

ביום שבת קודש אנחנו כולנו רוצים לנוח: דתיים, חילונים, אתאיסטים ומסורתיים. יום המנוחה שלנו בשבוע הוא קדוש לנו גם אם אנחנו לא שומרים שבת. הדבר האחרון שאנחנו חושבים עליו, הוא שנצטרך להזמין פורץ מנעולים בשבת. אבל לפעמים המזל לא משחק לנו, וקורים מקרי חירום ביום המנוחה שלנו. הדלת לא נפתחת, המפתחות נאבדו, הילד ננעל ברכב, הרבה דברים יכולים לקרות. במיוחד בשביל זה אתם צריכים פורץ מנעולים בשבת.

פורץ מנעולים בשבת

זה אף פעם לא נעים שאתם נתקעים מחוץ לדלת הבית, או שפתאום הרכב לא נפתח. וזה במיוחד לא נעים, כשאתם באווירה רגועה של שבת וחופש. כשמקרה חירום כזה מתרחש בשבת, אל תאמרו נואש – יש פתרון. בכל הארץ קיימים שירותי פורץ מנעולים בשבת, שיהיה מוכן לעזור לכם בעת חירום, גם ביום המנוחה שלכם. כמובן שהתעריף לשירותי הפורץ יהיה קצת יותר גבוה מהתעריף הרגיל, שגובים במהלך שעות העבודה. אבל העיקר שיש לכם מענה. הרבה דברים הנוגעים למנעולנות יכולים להתקלקל, גם במשך השבת. חלק מהבעיות יכולות להיות דחופות, ומצריכות טיפול מיידי. וחלק מהבעיות הן בעיות יותר קלות, שלא מצריכות טיפול מיידי. במידה ובמשך השבת קורה לכם מקרה שמצריך טיפול מיידי, כמו רכב שלא נפתח, ילד שננעל בתוך הרכב ומנעול שלא נפתח בבית – רצוי שיהיה לכם מספר טלפון של פורץ מנעולים בשבת. במידה והמקרה לא מצריך טיפול מיידי, עדיף שתדחו את הטיפול ליום ראשון, לשעות השגרתיות. שכן, פורץ מנעולים בשבת יעלה קצת יותר כסף מהרגיל.

 

לתאר את המקרה כמו שצריך

גם ביום שבת, כשאתם מדברים עם פורץ מנעולים בשבת יש לתאר לו את המקרה שקרה לפרטי פרטים, כדי שהפורץ יידע מראש באיזה פתרון לבחור, כדי לבצע את הפריצה בצורה החלקה ביותר במינימום נזק. בנוסף, זאת הזדמנות טובה בשבילכם לזהות אם מדובר בפורץ מקצועי. ישנם הרבה נוכלים בתחום המנעולנות, שעובדים ללא הסמכה וללא אישורים ממשטרת ישראל. אם הם לא סוגרים אתכם מחיר בטלפון, ולא שואלים שאלות מקצועיות, פה כדאי שתתחילו לחשוד. ישנם הרבה סוגי מנעולים בשוק, ולכן גם שיטות הפריצה הן מגוונות. פורץ מקצועי ומוסמך בדרך כלל יסחוב אתו ציוד בשווי של אלפי שקלים, על מנת שיוכל לפרוץ כל מנעול מכל סוג. ישנם מנעולי כספות, מנעולי רכבים, צילינדרים פשוטים, מנעולים חכמים, מנעולים מכנים ומנעולי דלתות מסוגים שונים. כשאתם מזמינים פורץ מנעולים בשבת, סביר להניח שמדובר במקרה חירום. לכן הפורץ צריך להגיע מהר, עם הכלים הנכונים.

כפי שנאמר, מקרי חירום בשבת, הדורשים פורץ מנעולים בשבת, לא חייבים להתרחש רק בבית. בכלי רכב ישנם גם הרבה דברים שעלולים להתקלקל, וידרשו טיפול של מנעולן: בעיות בהנעת הרכב, מפתחות שננעלו בתוך הרכב, מנעול או מפתח תקולים, ילד שננעל ברכב ועוד שלל מקרים אחרים. במקרה שמדובר בכלי רכב, יש למסור לפורץ המנעולים את דגם הרכב ואת שנת הייצור שלו, וכך הפורץ יידע מראש אילו כלים חיוניים לו לביצוע העבודה. כשאתם מזמינים פורץ מנעולים, רצוי להזמין מישהו עם קבלות וניסיון רב, לקרוא את ההמלצות עליו, וכמובן לברר אתו אם יש לו את כל ההסמכות והאישורים הנדרשים. זאת מכיוון שאם תיפלו על נוכל, ה"טיפול" שלו יכול לגרום לכם לעוגמת נפש, וגם לעלות הרבה יותר ממה שהיה עולה לכם טיפול של פורץ מנעולים בשבת מוסמך, עם ניסיון והמלצות מלקוחות מרוצים רבים. זכרו כי בסופו של דבר נוכלים עשויים לעלות לכם ביוקר.

 

מחירים בשבת

חשוב לדעת שהמחירים של שירותי הפורץ מגוונים, ותלויים בסוג המנעול, סוג העבודה הנדרשת, הכלים הנדרשים לביצוע העבודה וכמובן הזמן שבו קורה המקרה. אם מדובר במקרה חירום, שקורה בשבת או בשעות לילה לא שגרתיות – מחיר הביקור מן הסתם יהיה הרבה יותר יקר. אבל אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו את השירות המקצועי ביותר, מאיש מקצוע מוסמך, עם כל האישורים הנדרשים ממשטרת ישראל.

פורץ מנעולים בשבת

בסופו של דבר למזלנו אירועים המצריכים טיפול של מנעולן, לא קורים לנו באופן תדיר, אבל רצוי שתמיד יהיה לכם מספר טלפון מוכן, של מנעולן שעליו אתם סומכים, חבר המליץ עליו, או קראתם ביקורות טובות עליו ועל השירות שהוא מספק. כך נוכל להיות תמיד בטוחים.

ראו גם: מחירון מנעולן | פריצת מנעולים

לשיתוף מאמר זה