פורץ מנעולים מחיר – הכל תלוי בשירות

תוכן עניינים

במידה וקרה לכם מקרה חירום כלשהו, שבגללו אתם צריכים להזמין פורץ מנעולים, חשוב שתדעו את טווחי המחירים, בגלל שישנם הרבה פורצים ואצל כל פורץ מנעולים מחיר שונה. במקרים כאלו הפורץ יגיע אליכם, לאחר שסגרתם אתו הכול במעמד שיחת הטלפון ותהיו בטוחים שכשאתם מזמינים פורץ מנעולים מחיר השירות יהיה ידוע מראש.

פורץ מנעולים מחיר

עבודת פורץ המנעולים היא עבודה מגוונת. פורץ המנעולים מתעסק עם מנעולי רכב, סוויץ' וקודן של הרכב, דלתות הבית או העסק, כספות ביתיות או עסקיות, תיקון צילינדרים פשוטים, פריצה שלהם, ועבודה על כל סוגי המנעולים הקיימים בשוק. כשאתם מסיימים את שיחת הטלפון עם הפורץ, תוודאו שתמורת עבודת פורץ מנעולים מחיר שנסגר במעמד שיחת הטלפון. מכיוון שישנם הרבה סוגי מנעולים בשוק, כך גם ישנן הרבה שיטות הפריצה. ככל ששיטת הפריצה קשה ומסובכת יותר, ואורכת יותר זמן, כך יגבה פורץ מנעולים מחיר גבוה יותר. לעומת זאת שמדובר בעבודה פשוטה, מחיר העבודה יהיה נמוך יותר.

מכיוון שאתם רוצים שיגבה פורץ מנעולים מחיר סטנדרטי וסביר, חשוב מאוד שבמעמד שיחת הטלפון תציינו בפניו לפרטי פרטים את הבעיה שבה נתקלתם, אם יתאפשר גם תזכרו לשלוח לו תמונה, שבה הוא יוכל לראות את הבעיה, להחליט אילו כלי עבודה להביא אותו, וגם שיוכל לסגור אתכם מחיר על השירות שהוא נותן לכם. אל תסיימו שיחת טלפון ללא סגירת מחיר מראש, ואל תזמינו את הפורץ אם לא שאל שאלות מקצועיות, והוא לא נשמע אמין.

חשוב לדעת שבשעות הלא שגרתיות, או בשבתות, לשירותי פורץ מנעולים מחיר גבוה יותר, והסיבות לכך מובנות.

 

מחירים סטנדרטיים של שירותי פורץ מנעולים

  • פתיחת דלת טרוקה – בשעות העבודה 100 ₪, מחוץ לשעות העבודה 180 ₪.
  • פריצת דלת נעולה – בשעות העבודה 150 ₪, מחוץ לשעות העבודה 230 ₪.
  • פריצת מנעול כספת – בשעות העבודה 180 ₪, מחוץ לשעות העבודה 300 ₪.
  • פריצה סטנדרטית לרכב – בשעות העבודה 150 ₪, מחוץ לשעות העבודה 250 ₪.
  • צילינדר פלדלת, מולטילוק ורב בריח – בשעות העבודה 280 ₪, מחוץ לשעות העבודה 330 ₪.
  • צילינדר פלדלת תוצרת חוץ – בשעות העבודה 200 ₪, מחוץ לשעות העבודה 240 ₪.
  • צילינדר רגיל של דלת עץ – בשעות העבודה 130 ₪, מחוץ לשעות העבודה 170 ₪.
  • מנעול כספת עליון – בשעות העבודה 380 ₪, מחוץ לשעות העבודה 480 ₪.
  • דלת רב בריח – בשעות העבודה 1690 ₪, מחוץ לשעות העבודה 1790 ₪.
  • מנגנון רב בריח – בשעות העבודה 380 ₪, מחוץ לשעות העבודה 430 ₪.
  • מנגנון שריונית חוסם – בשעות העבודה 600 ₪, מחוץ לשעות העבודה 800 ₪.

בנוסף לדלתות וכספות, פורץ המנעולים גם יודע ומורשה לפרוץ מנעולים של כלי רכב במקרה הצורך, וגם לתקן סוויץ' תקול או קודן שלא עובד. כשאתם מדברים עם הפורץ בטלפון, יש לתאר לו בדיוק את פרטי הרכב התקול, לתת לו את סוג הרכב ואת שנת הייצור שלו. זאת מכיוון שלכל רכב יש מנגנון נעילה שונה, וגם הטכנולוגיה מתקדמת עם השנים. לכן כשאתם מבררים עם פורץ מנעולים מחיר של פריצה לרכב, הוא יידע לתת לכם את המחיר לאחר שתתארו לו את הפרטים החיוניים.

במידה ואתם מדברים בטלפון עם הפורץ, והוא לא מוכן לסגור את המחיר בטלפון, ולא שואל שאלות מקצועיות, עדיף שלא תזמינו אותו בכלל. סוג כזה של אישיות, בדרך כלל מעידה על נוכל, מנעולן שלא מורשה ולא אושר על ידי משטרת ישראל. במידה והוא יבוא אליכם, סביר להניח שיגבה פורץ מנעולים מחיר מוגזם. עם כל הצער, הנוכלים בתחום המנעולנות מנצלים את מקרה החירום בו הלקוחות נמצאים, גובים מחירים מופקעים, ולא עושים עבודה תקינה.

פורץ מנעולים מחיר

כדי להתחמק מנוכלים, כשהם מגיעים לביתכם כדאי שתבקשו מהפורץ את תעודת ההסמכה שלו, ותעודת היושר שסופקה לו ממשטרת ישראל. אינדיקציה נוספת לכך שהזמנתם פורץ מקצועי, היא אימות הזהות שלכם. על מנת לזהות זיקה ביניכם לבין המקום שאליו הפורץ צריך לפרוץ, הפורץ יבקש מכם אמצעי זיהוי, וכל הוכחה שתוכלו למצוא, לכך שהמקום הנפרץ שייך לכם. כך גם יגבו מכם מחיר הגון, גם יעשו לכם עבודה מקצועית וגם סוף סוף תהיו רגועים ומחויכים.

ראו גם: פורץ מנעולים בשבת | פורץ מנעולים 24 שעות

לשיתוף מאמר זה