פורץ רכבים מחיר – חשוב לדעת לפני שמזמינים את הפורץ

תוכן עניינים

לא מצליחים לפתוח את הדלת של הרכב? הרכב ננעל עם המפתח מבפנים וכעת לא ניתן לפתוח אותו מבחוץ? איבדתם את המפתח של הרכב? כל אלה ועוד, יצריכו מכם לפנות לפורץ רכבים. פריצה של רכב היא משימה לא פשוטה, אך פורץ רכבים מקצועי ומיומן יוכל לעשות זאת במהירות. מהו פורץ רכבים ומה המחיר שלו? על כך נרחיב במאמר הבא.

פורץ רכבים מחיר- מתי נצטרך?

למעשה, בכל מקרה בו הרכב שלכם יינעל ולא תוכלו לפתוח אותו, יהיה עליכם לפנות לפורץ רכבים. המקרים הנפוצים ביותר הם כאשר בעלי הרכב שוכחים את המפתח בתוך הרכב, כאשר המפתח אבד או נגנב, כאשר הסוויץ' לא מסתובב, כאשר דלת הרכב לא נפתחת מגלל תקלה טכנית או מכאנית כלשהי, או במקרים חמורים- כאשר הילד ננעל בתוך הרכב. לא חסרים אנשי מקצוע שמנצלים את המצוקה שלכם וגובים מחירים מופקעים. לכן, לפני הזמנת הפורץ, חשוב מאוד לוודא כי אתם פונים לפורץ רכבים אמין ומקצועי. עבודתו של פורץ רכבים מתבססת על קריאות חירום, לכן חשוב מאוד לעבוד רק מנעולן אמין שיעניק עבודה טובה במחיר נוח.

 

פורץ רכבים מחיר- מה עושים כשהילד ננעל ברכב?

הדבר הראשון הוא לא להיכנס לפאניקה. זה לא יעזור לאף אחד. הדבר השני, הוא בשום אופן לא לנסות לשבור את החלון על מנת לפרוץ את הרכב. שבירת החלון היא המוצא האחרון לפריצת הרכב. היא גורמת לבהלה ויכולה לסכן את הילד שלכם, במידה והזכוכיות יתנפצו עליו. אחד המקרים היחידים בהם לא תהיה ברירה אלא לנפץ את החלון הוא במזג אוויר חם, בו הילד שלכם בסכנת מוות. אז מה כן עושים? פונים במהירות לפורץ רכבים. פורץ רכבים הוא בין בעלי המקצוע היחידים שעובדים גם בשבתות וחגים. במיוחד בשביל מקרים כאלה. במקרה של קריאות דחופות כמו אלה, פורץ הרכבים יגיע אליהם במהירות האפשרית והוא יוכל לפתוח לכם את הרכב במספר דקות, מבלי לגרום לנזק- לא לרכב ולא לילד שלכם.

פורץ רכבים מחיר

פורץ רכבים מחיר- כיצד הפריצה מתבצעת?

פריצת רכב היא משימה מורכבת שמצריכה מיומנות רבה ומקצועיות. פריצת רכב, על ידי פורץ מנוסה ומקצועי תתבצע תוך דקות ספורות מהרגע שהפורץ יגיע אליכם. אז כיצד הפריצה מתבצעת? פורץ רכבים מקצועי, מחזיק בכלים מתאימים, בציוד ובמכשור המתקדם ביותר. על ידי כך, אתם יכולים להיות בטוחים כי הפריצה תתבצע באופן יעיל וכזה שלא יגרום לרכב שלכם נזק. אחד הכלים המשמשים את פורץ הרכבים לפריצת הרכב הוא כרית ניפוח. על ידי כרית הניפוח, ניתן להרחיב את הדלת וליצור מרווח קטן. לאחר שנוצר מרווח קטן, ניתן להיעזר בכלים מיוחדים שיגיעו לכפתורי הרכב ויפתחו אותו מבפנים. חשוב מאוד לא לנסות לפרוץ את הרכב בצורה עצמאית. ברוב המקרים נהגים שמנסים לפרוץ את רכבם בכוחות עצמם גורמים נזקים לרכב, ביניהם פגיעה בדלת הרכב ובמראה שלו. לכן, אם נתקעתם מחוץ לרכב, צרו קשר עם פורץ רכבים.

פורץ רכבים מחיר- כמה זמן לוקחת הפריצה?

קודם כל חשוב להבין כי לעומת אנשי מקצוע אחרים שיש לתאם איתם ביקור מראש, לעתים אפילו חודשים מראש. עבודתו של פורץ הרכבים נדרשת באופן מידי. בלי רכב קשה מאוד להסתדר והוא משרת אותנו באופן יום יומי. לכן, כאשר תיצרו קשר עם פורץ רכבים, בדרך כלל ייקח זמן קצר עד שהוא יגיע אליכם. כמובן שמומלץ לקרוא לפורץ רכבים שמעניק שירות לאזור שלכם ונמצא בסמוך אליכם. מהרגע בו הגיע פורץ הרכבים, פריצת הרכב יכולה להיות מהירה מאוד. ברוב המקרים, פריצת הרכב לוקחת כ-15 דקות בלבד. עם זאת, יש לקחת בחשבון כי זמן הפריצה מושפע מגורמים שונים כמו סוג המנעול לדוגמא. ברוב המקרים הפריצה לא תהיה מורכבת למדי ותהיה מהירה.

פורץ רכבים מחיר- הצגת רישיון נהיגה

יש לשים לב, כי כאשר פונים לפורץ רכבים, יהיה עליכם להציג בפניו רישיון נהיגה שיקשר ביניכם לבין הרכב. כבר קרו מקרים בהם אנשים פנו לפורץ רכבים בתור בעלי הרכב ובעזרת הסיוע שלו גנבו את הרכב. לכן, חשוב מאוד שיהיה בידכם רישיון נהיגה, או לפחות מסמך מזהה שיוכל לאמת את העובדה כי אתם אכן בעלי הרכב. לעתים זה יכול להקשות על הסיטואציה, אך זכרו כי בסופו של דבר מדובר בטובתכם כבעלי רכבים.

פורץ רכבים- מחיר

המחיר של פורץ רכבים משתנה בהתאם לסוג הרכב ולעבודה שיש לבצע. האם יש לפרוץ את המנעול? האם יש להחליף את המנעול? האם יש לשכפל מפתח? ועוד.

ריכזנו לכם את המחירים הממוצעים של העבודות הנפוצות ביותר של פורץ רכבים:

  • ביקור- מחיר ביקור של פורץ רכבים ינוע בין 150 ל-250 שקלים.
  • פריצת רכבים- המחיר של פריצת מנעול של רכב סטנדרטי ינוע בין 250 ל-500 שקלים.
  • החלפת מנעול לרכב- המחיר של החלפת מנעול לרכב ינוע בין 500 ל-950 שקלים.
  • שכפול מפתח- המחיר של שכפול מפתח לרכב ינוע בין 50 לבין 1,400 שקלים, בהתאם לסוג המפתח.

ראו גם: מחירון מנעולן | פריצת מנעולים

לשיתוף מאמר זה