מחירון מנעולן – כל מה שחשוב לדעת על המחיר בתחום

תוכן עניינים

צריכים את שירותיו של מנעולן אך לא יודעים כמה זה עולה? המאמר הבא הוא בשבילכם. למעשה אין אפשרות לענות באופן חד משמעי מה המחיר של מנעולן, כיוון שהוא מושפע ממגוון גורמים שונים. על כך נרחיב במאמר הבא.

מחירון מנעולן

ישנם מספר גורמים שונים המשפיעים על המחיר של מנעולן. בראש ובראשונה מה אתם רוצים לפרוץ- דלת של הבית? רכב? אופנוע? כספת? כל אלה יצריכו מהמנעולן עבודה מעט שונה ולכן המחיר שלהם יהיה שונה. כאשר מדובר בפריצת דלתות יהיה עליכם לקחת בחשבון את סוג הדלת ואת התקלה. האם מדובר בדלת פנים או בדלת כניסה? האם מדובר בדלת פלדלת? האם יש צורך בהחלפת מנעול, בפריצת הדלת או בשניהם? כל אלה ישפיעו על המחיר וישנו אותו בהתאם. כאשר מדובר בפריצת כספות יהיה עליכם לקחת בחשבון את סוג הכספת. האם מדובר בכספת דיגיטלית או מכאנית? האם מדובר בכספת כבדה? האם התקלה מורכבת? האם מדובר בכספת בייצור מיוחד? כל אלה ישפיעו על המחיר.

 

המחיר של עבודתו של המנעולן מורכב משני חלקים- עלות העבודה ועלות החלק החדש (מנעול/ צילינדר וכו).

  • החלפת מנעול- המחיר של החלפת מנעול תלוי בסוג הדלת וינוע סביב 300 שקלים לדלת פנים וסביב 500 שקלים לדלת פלדלת.
  • החלפת צילינדר- המחיר של החלפת צילינדר תלוי בסוג הצילינדר שתבחרו להתקין וינוע סביב 300 שקלים לדלת פנים ובין 400 ל-700 שקלים לדלת כניסה.
  • פריצת דלת- המחיר של פריצת דלת ינוע סביב 300 שקלים. ברוב המקרים תצטרכו להחליף את המנעול בנוסף, כך המחיר הסופי ינוע בין 500 ל-700 שקלים.
  • תיקון ידית- המחיר לתיקון ידית ינוע סביב 200 שקלים.
  • מחזיר דלת- במידה ואתם רוצים להתקין מחזיר דלת המחיר ינוע בין 450 ל-600 שקלים.
  • פריצת כספות- המחיר הממוצע לפריצה פשוטה ומהירה ינוע בין 250 ל-400 שקלים, בכל מקרה בו הפריצה תהיה מורכבת יותר, המחיר יעלה בהתאם.
  • פריצת רכבים- המחיר של פריצת מנעול של רכב סטנדרטי ינוע בין 250 ל-500 שקלים.
  • החלפת מנעול לרכב- המחיר של החלפת מנעול לרכב ינוע בין 500 ל-950 שקלים.

מחירון מנעולן

מחירון מנעולן- טיפים להזמנת מנעולן

ריכזנו לכם מספר טיפים לביקור של מנעולן:

מנעולן מוסמך – חשוב מאוד לבחור רק במנעולן מוסמך שהוכשר לבצע פריצות מנעולים. חברת רב בריח מכשירה מנעולנים מוסמכים, לכן וודאו כי מדובר במנעולן מוסמך רב בריח. כמו כן, מומלץ מאוד לוודא כי למנעולן יש תעודת יושר. תעודת יושר היא תעודה שניתנת למנעולנים על ידי המשטרה.

צילינדר – כאשר קוראים למנעולן יש להבין מספר דברים שקשורים לצילינדר (החלק אליו נכנסים המפתחות)

  • החלפת המנעול כולו, נדרשת רק במקרה של תקלה במנגנון הנעילה או לאחר פריצה אלימה. במקרים אחרים, יהיה צורך בהחלפת הצילינדר בלבד ולא בכל המנעול.
  • כאשר יש צורך להחליף את הצילינדר במנעול, בקשו שיחליף לכם לצילינדר מתקדם יותר, שיעניק לכם רמת מיגון טובה יותר. תוכלו לבקש ממנעולן להחליף לכם את הצילינדר לאחד מתקדם יותר, גם במצב בו אין תקלה שיש לטפל בה.
  • חשוב מאוד לוודא כי אתם מקבלים צילינדר רב בריח מקורי. במקרים כאלה וודאו כי המנעולן משתמש בצילינדר המגיע באריזה מקורית וכי הוא פותח אותה בנוכחותכם. הצילינדר חייב להגיע באריזה אטומה ולכלול צילינדר ממותג, בין 3 לבין 5 מפתחות (בהתאם לסוג הצילינדר) וכרטיס שכפול.
  • כאשר מתבצעת החלפת צילינדר, המנעולן יעניק לכם אחריות מלאה על הצילינדר שרכשתם, לכן וודאו זאת לפני תחילת העבודה.

הוכחות כי אנו בעלי הבית -כאשר קוראים למנעולן לפרוץ את דלת הבית, ברוב המקרים יהיה צורך בהוכחות שיאמתו כי אתם בעלי הבית. לכן, חשוב מאוד לוודא כי יש לכם תעודת זהות, מכתב שקיבלתם, או כל מסמך אחר שיוכיח כי אתם בעלי הבית. אם אין לכם מסמך כזה בהישג יד, נסו לדבר עם השכנים ולבקש מהם להעיד כי אתם בעלי הבית.

צירוף עבודות – לאחר שבחרתם מנעולן, נסו להבין האם יש עבודות נוספות שיש לבצע בבית כמו שכפול מפתחות, תיקון דלת ממ"ד, שימון צירים ועוד. כך תוכלו לחסוך עלות ביקור נוספת במקרה שיהיה צורך בכך.

מחירון מנעולן- מתי נצטרך?

  1. פריצת דלתות- במקרה שנתקעתם מחוץ לבית או בתוך הבית, אתם תאלצו להזמין מנעולן. יכולות להיות מגוון סיבות לכך שתהיות תקועים- המפתח נגנב או הלך לאיבוד, המפתח נתקע במנעול או נשבר בתוכו, ניסיון פריצה או פריצה שהתרחשה ופגעו בדלת שלכם כך שהיא נתקעה ועוד.
  2. פריצת רכבים- הרכבים של היום הם רכבים אוטומטים בעלי מערכות דיגיטליות. ישנם מקרים בהם הרכבים ננעלים מבפנים ולא ניתן לפתוח אותם מבחוץ. במקרים כאלה, תאלצו להזמין מנעולן שיפרוץ את הרכב עבורכם.
  3. פריצת אופנוע- לעתים בעלי אופנועים סוגרים את ארגז האופנוע או את כיסא האופנוע ובטעות השאירו את המפתח שלו בפנים. במקרה כזה, אין ברירה אלא לפנות למנעולן שיפרוץ את האופנוע.
  4. פריצת כספות- במקרה שאתם לא מצליחים לפתוח את הכספת יהיה עליכם להזמין מנעולן לפריצת הכספת.
  5. החלפת מנעולים- מלבד לפריצה, יש מקרים בהם תאלצו להחליף את המנעול. החלפת מנעולים מתבצעת על ידי מנעולן, גם בשבת.

ראו גם: פריצת מנעולים | התקנת מנעולים

לשיתוף מאמר זה