מנעולן השוואת מחירים – מומלץ לבדוק לפני שבוחרים מנעולן

תוכן עניינים

מנעולן הוא איש מקצוע שתפקידו הוא לפרוץ מנעולים ולהחליף אותם במקרה הצורך. המחיר של מנעולן מושפע ממספר גורמים שונים כמו השירות אותו אתם צריכים, סוג המנעול התקול ומורכבות העבודה. על כך תוכלו לקרוא במאמר הבא.

מנעולן השוואת מחירים- מתי נצטרך מנעולן?

ישנם מספר מקרים בהם נצטרך להזמין מנעולן:

  1. פריצת דלתות – המקרה הראשון והמרכזי בו נצטרך את שירותיו של מנעולן הוא על מנת לפרוץ דלת. פריצת דלתות נצרכת בכל מקרה בו אתם לא מצליחים לפתוח את דלת הבית שלכם. זה יכול לקרות בגלל שהמפתח הלך לאיבוד או נגנב, המפתח נתקע במנעול, המפתח נשבר בתוך המנעול, פריצה שפגעה לכם בדלת ותקעה אותה ועוד. במקרים כאלה, לא תהיה לכם ברירה אלא להזמין מנעולן שיפרוץ את הדלת ויאפשר לכם להיכנס הביתה או לצאת ממנו.
  2. פריצת רכבים – מקרה נוסף, בו מנעולן יוכל לעזור לנו הוא כאשר הרכב ננעל ונאלץ לפרוץ אותו. הרכבים של היום הם רכבים אוטומטים בעלי מערכות דיגיטליות. ישנם מקרים בהם הרכבים ננעלים מבפנים ולא ניתן לפתוח אותם מבחוץ. יכול להיות שאיבדתם את המפתח או שהוא נגנב, ועוד מקרים שמונעים מכם לפתוח את הרכב. במקרים כאלה, תאלצו להזמין מנעולן שיפרוץ את הרכב עבורכם.
  3. פריצת אופנוע – ניתן להזמין מנעולן גם על מנת לפרוץ אופנוע. במקרים רבים, בעלי האופנוע סוגרים את הארגז או את כיסא האופנוע על המפתחות. במקרה שאין לכם מפתח ספייר בהישג יד, לא תהיה לכם ברירה אלא להיעזר במנעולן שיפרוץ עבורכם את האופנוע.
  4. פריצת כספות – הכספות משמשות אותנו לאבטח דברים חשובים, יקרים או משמעותיים עבורנו. במקרים רבים קורה שאנו לא מצליחים לפתוח את דלת הכספת. זה יכול להיגרם ממגוון סיבות- איבדתם את המפתח, אתם לא זוכרים את הקוד של הכספת, הכספת נפגעה ולא מצליחה להיפתח ועוד. במקרה כזה עליכם להזמין מנעולן לפריצת הכספת. שימו לב כי יש הבדל בין כספת דיגיטלית לבין כספת מכאנית בשיטות הפריצה, לכן, וודאו מראש עם המנעולן שהוא יודע לפרוץ את הכספת שברשותכם.
  5. החלפת מנעולים – מלבד לפריצה, יש מקרים בהם תאלצו להחליף את המנעול. זה יכול להיות במקרה של איבוד או גניבת המפתח, כאשר צריך להחליף צילינדר, או כל מקרה אחר. גם החלפת המנעולים מתבצעת על ידי מנעולן.

 

מנעולן השוואת מחירים- טיפים לבחירת מנעולן

על מנת לבחור מנעולן מקצועי, חשוב להתייחס למספר אלמנטים שונים:

  • ניסיון- ככל שיש למנעולן יותר ניסיון בתחום, כך הוא יהיה מקצועי יותר ויידע לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.
  • תעודת יושר- למנעולנים יש תעודת יושר שמוענקת להם על ידי המשטרה. בקשו מהמנעולן לראות תעודת יושר.
  • המלצות- בחרו מנעולן בעל המלצות על עבודות קודמות.
  • מקום מגורים- מומלץ לבחור במנעולן שמתגורר קרוב אליכם. במידה ואתם גרים בנס ציונה ואתם יוצרים קשר עם מנעולן מבאר שבע, ברוב המקרים אתם תאלצו לשלם לו תשלום נוסף על הנסיעה. לכן, על מנת לחסוך עלויות מומלץ לבחור במנעולן מעיר מגורכם או קרוב אליה.
  • מחיר- בצעו השוואת מחירים. דברו עם מנעולן ותשאלו אותו מה עלות העבודה. מנעולן מקצועי יבקש מכם תמונה של המנעול על מנת להבין מה העבודה מצריכה ממנו ולתת הצעת מחיר בהתאם. מנעולן לא מקצועי לא יידע לתת לכם מחיר מדויק וייתן לכם טווח מחירים כללי יותר.

מנעולן השוואת מחירים

מנעולן השוואת מחירים- הגורמים המשפיעים על המחיר

ישנם מספר גורמים שונים המשפיעים על המחיר של מנעולן. כאשר מדובר בפריצת דלתות יהיה עליכם לקחת בחשבון את סוג הדלת ואת התקלה. אם אתם צריכים מנעולן בגלל תפקוד הדלת, כלומר הדלת לא נסגרת, נפתחת או לא ננעלת או אם התקלה במפתח, נשבר, נתקע או אבד, כנראה שהפתרון יהיה להחליף את המנעול או את הצילינדר. במידה ויהיה צורך בפריצת המנעול בנוסף, המחיר יעלה בהתאם. אם מדובר בדלת פלדלת או בדלת אחרת, תהיה לכך השפעה על המחיר. גם אם תהיה גישה בעייתית, המחיר יעלה בהתאם. כך גם בכספות. לדוגמא, אם מדובר בכספת ישנה, היא תהיה קשה יותר לפריצה בגלל החומר שלה או מנגנון הנעילה שלה. גם כספות שנעשו שייצור מיוחד יהיו מורכבות יותר. כמו כן, במידה ויש צורך גם בפריצה וגם בהחלפת מנעול, יהיה לכך ברוב המקרים תשלום נוסף.

מנעולן השוואת מחירים- אז כמה זה עולה?

המחיר של עבודתו של המנעולן מורכב משני חלקים- עלות העבודה ועלות החלק החדש (מנעול/ צילינדר וכו).

  • החלפת מנעול- המחיר של החלפת מנעול תלוי בסוג הדלת וינוע סביב 300 שקלים לדלת פנים וסביב 500 שקלים לדלת פלדלת.
  • החלפת צילינדר- המחיר של החלפת צילינדר תלוי בסוג הצילינדר שתבחרו להתקין וינוע סביב 300 שקלים לדלת פנים ובין 400 ל-700 שקלים לדלת כניסה.
  • פריצת דלת- המחיר של פריצת דלת ינוע סביב 300 שקלים. ברוב המקרים תצטרכו להחליף את המנעול בנוסף, כך המחיר הסופי ינוע בין 500 ל-700 שקלים.
  • מחזיר דלת- במידה ואתם רוצים להתקין מחזיר דלת המחיר ינוע בין 450 ל-600 שקלים.

ראו גם: מנעולן שירות אמין | מחירון מנעולן 

לשיתוף מאמר זה