צילינדר רב בריח עם כרטיס – מחיר ומידע חיוני

תוכן עניינים
צילינדר רב בריח עם כרטיס מחיר
תמונה: freepik

התקנת הדלת של הבית היא הרבה יותר מאשר התקנה של הפרדה בין החוץ לפנים. הדלת יכולה להגיע בשלל צבעים ואפילו צורות אך דבר אחד משותף לכל הדלתות והוא הצילינדר. היום אפשר לראות שישנם הבדלים בין מנגנוני הנעילה השונים. ישנם כאלו שרמת הביטחון שלהם גבוהה במיוחד וישנם כאלה שרמת הנעילה שלהם נמוכה יותר.

גם כאשר מדובר במנעולי רב בריח, אשר נחשבים לאיכותיים ואמינים, אפשר לראות הבדלים בין המנגנונים השונים. מבחינת המתקינים, לעתים הם ינסו להפחית בעלויות ובהוצאות ולכן יעדיפו האפשרות הזולה יותר. כדי לא להתפשר על הביטחון כדאי להמשיך לקרוא את הכתבה הקרובה.

מהם ההבדלים בין צילינדר רגיל לבין זה עם הכרטיס?

גם היום אפשר לראות שישנם מנעולנים שבוחרים להתקין צילינדר רב בריח רגיל. צילינדר כזה מאפשר לשכפל את המפתח, בלי צורך בכרטיס זיהוי. הכרטיס מעניק הגנה נוספת. כדי לשכפל את המפתח יש לגשת למקום המתמחה בכך עם המפתח הנוכחי ועם כרטיס הזיהוי. ללא הכרטיס לא ניתן לבצע את השכפול ולכן קשה יותר לפרוץ לבית.

הכרטיס מהווה עוד שלב הגנה ולמעשה כל הדלתות החדשות מגיעות עם צילינדר מתקדם. כמו כן גם במידה ומתבצעת החלפה של המנגנון יש לבקש את כרטיס הזיהוי. יש לציין כי הכרטיס ימנע שכפול מפתח ופריצה על ידי רוב הפורצים.

צילינדר רב בריח עם כרטיס מחיר

רגע לפני שאפשר יהיה לבחון את העלויות ולענות על סוגיית צילינדר רב בריח עם כרטיס מחיר, חשוב לדעת למה יש לצפות בעת רכישת הצילינדר או החלפתו. את הרכישה של הצילינדר אפשר לבצע באופן עצמאי ואפשר לפנות למנעולן אשר גם ימכור את המנגנון וגם יבצע את ההחלפה. בכל מקרה יש לקבל מנגנון סגור בקופסה ואיתו בדרך כלל יגיעו חמישה מפתחות וכרטיס שכפול. כל המפתחות חייבים להימסר וכמובן גם כרטיס השכפול.

העלות של המנגנון נע לרוב סביב 200 שקלים כאשר יכולות להיות תוספות שונות אשר לרוב יעלו את המחיר מעבר. מנגנון רב בריח עם כרטיס מאפשר ליהנות ממנגנון איכותי עם חיים ארוכים שקשה לשכפל את המפתחות שלו בלי להחזיק בכרטיס. אין זה אומר שלא ניתן בכלל לפרוץ את הדלת אלא שקשה יותר לפרוץ אותה מדלת בעלת מנגנון פשוט.

עלות ההתקנה של המנגנון תנוע סביב 400 שקלים. מומלץ ליידע מראש את בעל המקצוע האם יש צורך במנגנון או לא ולבקש הצעת מחיר לפני שהוא מגיע למקום.

להזמין את המנעולן הנכון

צילינדר רב בריח
תמונה: freepik

המנעולן הנכון יבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר ויבקש מחיר הוגן בעבורה. הוא יקפיד למסור פרטים כבר בשיחת הטלפון ובכל מקרה יבוא עם צילינדר בקופסה, עם כל המפתחות וכרטיס. מנעולן צדיק אקספרס ישמח לעמוד לרשותך ולהציע שירות הוגן ברמה גבוהה.

 

 

 

לשיתוף מאמר זה