ביטקוין – גם אתם יכולים להשקיע במטבע

תוכן עניינים

כל מי שעוקב אחרי אתרי אינטרנט שעוסקים בתחום הכלכלה הגלובלית, מוספים בעיתונות הכתובה, תוכניות בטלוויזיה ואפילו אחרי קבוצות ומשתמשים בולטים בתחום הכלכלה ברשתות החברתיות, יודעים כבר שהעתיד נמצא במטבעות דיגיטליים, לשם העולם צועד, ובהם משתלם להשקיע.

כשמדברים על השקעות במטבעות דיגיטליים, לרוב הכוונה היא למטבע אחד, ביטקוין. אותו מטבע שהחלו לסחור בו בסוף העשור הראשון של שנות האלפיים ועם הזמן תהליך הפיתוח וההשקעה בו הפך להיות יותר ויותר פופולארי. היום, הוא כבר מהווה חלק בלתי מתיק השקעות של הרבה מאוד משקיעים מנוסים, אשר מכירים בערכו ומבינים את משמעות ויתרונות ההשקעה בו.

ביטקוין הוא כאמור מטבע דיגיטלי, מבוזר, מטבע שאיננו נשלט על ידי שום מדינה ושום בנק מרכזי. הערך שלו נקבע על ידי הסוחרים, בהיצע וביקוש. ניתן להמיר אותו למטבעות אחרים, כמו דולרים או יורו, וישנם משקיעים הבוחרים לצבור כמה שיותר ביטקויין, מתוך הכרה שבעתיד ערכו יעלה והם יוכלו להרוויח הרבה יותר ממה שהם מרוויחים עליו היום.

למה זו השקעה משתלמת?

ישנן מספר סיבות מדוע משתלם להשקיע היום בביטקוין ולא לחכות עם זה.

סיבה ראשונה,היום המטבע הוא זול יחסית. ככל שהשימוש בו יהפוך להיות נפוץ ומקובל, כפי שמעריכים רבים, אז ערכו יעלה ואז יהיה הרבה יותר קשה לרכוש אותו במחירים של ימנו. לפחות לא בשלב המעבר עד שהוא יהפוך להיות מטבע "סטנדרטי".

סיבה שנייה, מאחר והיום הרגולוציה היא הרבה יותר רכה עד שהיא כמעט לא מורגשת, הרי שהשקעות במטבע זה מתבצעות ללא מגבלות, חסמים וכן גם ללא מסים מסוימים. בעתיד ייתכן וזה ישתנה, בוודאי אם המסחר בו יהפוך להיות יותר דומיננטי.

סיבה שלישית, אנחנו יכולים לראות יותר ויותר גורמים מנסים לעבוד עם ביטקוין ולסחור בו. לכן, סביר להניח שנקודת הזמן בה המטבע יהפוך להיות כלי להשקעות בידי גורמים שונים, כולל גורמים ממוסדים, היא לא רחוקה. אז יהיה הרבה יותר קשה לפעול בתנאים של היום, וייתכן מאוד שהרווח שיהיה אפשר להפיק מהשקעות בו, יהיה נמוך יותר.

איך גם אתם יכולים ליהנות מביטקוין?

גם אם אינכם משקיעים מקצועיים ומנוסים, יש לכם אפשרות כבר עכשיו להיכנס לתחום של השקעות ביטקוין. ניתן לעשות זאת באמצעות כרטיס אשראי של חברת MAX, אשר נותן לבעלי הכרטיס ביטקוין עבור כל רכישה בתנאים מסוימים. המטבעות שמצטברות נשמרות בארנק דיגיטלי של הלקוח והוא יכול לעשות איתם מה שהוא רוצה.

בסופו של דבר, הלקוח מרוויח מכך פעמיים. הוא גם מקבל מטבעות ביטקוין מחברת האשראי וגם יכול בעתיד למכור את המטבעות ולקבל כסף רגיל או להשתמש במטבעות לשירותים שונים. מאחר ועם הזמן, יותר ויותר גורמים משתמשים במטבע זה, הרי שהוא יוכל לעשות איתו שימוש רב במקרים שונים.

 

ביטקוין

לשיתוף מאמר זה