פורץ מנעולים ביקענם – כל הפרטים למציאת פורץ מתאים

תוכן עניינים

אם אתם גרים ביקנעם ומחפשים פורץ מנעולים ביקנעם הגעתם למקום הנכון. כאן תקבלו את הטיפים הטובים ביותר, כיצד למצוא פורץ מנעולים ביקנעם שיהיה מקצועי ואדיב, יגיע מהר, ויטפל בכם ביעילות, אמינות ומחיר הגון.

פורץ מנעולים ביקענם

התרחיש הבא בהחלט יכול לקרות: אחרי יום עבודה ארוך והרבה עצבים שהבוס שלכם הביא לכם, אתם חוזרים לביתכם שביקנעם. אתם נכנסים לבית, מניחים את החפצים שלכם, ומתים לצאת ל"סיגריה של אחרי" ולהירגע במרפסת ביתכם. בכניסה למרפסת הבית מותקנת דלת רב בריח עם מנעול. אתם באים לפתוח את מנעול הדלת והוא לא נפתח. אתם בעצבים ואתם מתים כבר לעשן סיגריה ולהירגע אחרי העבודה. אין לכם ברירה אחרת, אתם חייבים להזמין פורץ מנעולים ביקנעם.

דווקא במקרים כאלה של לחץ ועצבים, בשיחה עם פורץ המנעולים אתם חייבים להיות רגועים וקרי רוח, ולשים לב למהלך השיחה. במידה ומצאתם בגוגל פורץ מנעולים ביקנעם, עברתם על ביקורות הלקוחות לגביו, התרשמתם מאתר האינטרנט שלו, והחלטתם שאתם רוצים להזמין אותו – יש לבחון אותו בכמה משלבי העבודה שלו. המבחן הראשון הוא מבחן שיחת הטלפון.

 

השיחה הראשונית עם הפורץ

כאשר אתם מדברים עם פורץ המנעולים בטלפון, אתם חייבים לשים לב טוב טוב לשאלות שאותן הוא שואל, לטון הדיבור שלו ולידע שלו בתחום המנעולנות. פורץ מורשה ומוסמך ישאל את השאלות הנכונות, כדי לקבל את כל המידע שהוא צריך, כדי לבצע את הפריצה על הצד הטוב ביותר, תוך כדי מהירות, מקצועיות, אדיבות וחיוך. פורץ טוב גם יבין שבמקרים כאלו אתם נתונים תחת לחץ ועצבים, ולא ישאל שאלות מיותרות, וגם יסגור אתכם את המחיר מראש.

על מנת שהפורץ יוכל לסגור אתכם את המחיר מראש, רצוי מאוד שתסבירו את כל פרטי המקרה לפורץ, כדי שהוא יוכל להבין את סוג המנעול שאיתו יצטרך להתמודד, ויבין איזה מנעולים להביא כדי להחליף את המנעול התקול. יהיה מצוין גם אם תשלחו לפורץ תמונה של המנעול. לכל פורץ מנעולים ביקנעם, שהוא מוסמך ומאושר על ידי משטרת ישראל, יש סט של כלים יקרים, המיועדים למקרים אלו, בהתאם לסוג העבודה שאותה צריך הפורץ לעשות.

במידה והמחיר גבוה מידי, ולא עומד בסטנדרט המקצועי, סביר להניח שנתקלתם בנוכל. בנוסף, אם הוא לא סוגר אתכם את המחיר בטלפון, רצוי שתגידו לו שלא יבוא בכלל, כי כנראה שהוא מנסה לעשות עליכם סיבוב. לכל פורץ מנעולים יש הסמכת מנעולן, והוא הוסמך על ידי מוסד לימודים מורשה, וקיבל תעודת יושר ממשטרת ישראל, המאפשרת לו לעסוק בתחום. כשהפורץ יגיע תבקשו ממנו תעודות אלו, לפני שייגש לעבודת הפריצה.

אם לפורץ המנעולים אין את כל המסמכים הנדרשים, כדאי שתבקשו ממנו לעזוב ולא להתחיל בכלל את העבודה. עדיף שתשלמו לנוכל את מחיר הביקור, ולא תשלמו כסף מיותר על עבודה לא מורשית, שיכולה להסב לכם יותר נזק, והמחיר עלול להיות גבוה מהתועלת. ברגע שהוא הולך, תמשיכו לחפש פורץ מנעולים מיקנעם שיתאים לכם.

לאחר שמצאתם פורץ מנעולים איכותי ומקצועי, וביררתם אתו את כל הדברים – גם בטלפון וגם פנים מול פנים – אפשר לגשת לעבודה. פורץ המנעולים יסתכל על המנעול, הכספת או הרכב התקולים, וייתן את הפתרון הטוב ביותר שהוא יכול לתת, תמורת מחיר הגון ונורמלי, שלא יכאב לכם בכיס. כל זאת תוך כדי שירות אמין, עם חיוך ואדיבות, והבנה של המצב שלכם, שכרגע הוא די מלחיץ.

פורץ מנעולים ביקענם

התחלת ההעבודה

עבודת פריצת והתקנת המנעול לא אמורה להיות ארוכה – כל עוד מדובר במנעול פשוט ונפוץ. מדובר על עבודה של בערך 20 דקות, בהן הפורץ ייתן לכם את השירות הנדרש. במידה ומדובר במנעולים מסובכים יותר, זמן העבודה עלול לעלות – ואתו גם המחיר. מנעולי כספות תקולים, של כספות ביתיות או עסקיות, יעלו יותר כסף מטיפול של צילינדר פשוט, או צילינדר פלדלת שמאוד נפוץ בבתים בישראל. זאת מכיוון שמנעולי הכספות הם יותר מסובכים, וגם יותר גדולים ומאסיביים ממנעולי דלתות.

אם מדובר במנעול רכב, סוויץ' או קודן, אתם צריכים להגיד זאת במעמד השיחה. פורץ מנעולים מיקנעם, שהוא מקצועי ומומחה, ישאל אתכם לסוג הרכב ושנת הייצור שלו. זאת מכיוון שהטכנולוגיות של מנגנוני הנעילה משתכללות עם השנים, ולכל סוג רכב יש מנגנון נעילה שונה, בהתאם לסוג ושנת הרכב. לאחר שישאל אתכם לסוג ושנת הרכב, פורץ מנעולים מיקנעם, שהוא מקצועי ולא חאפר, יידע איזה ציוד להביא, על מנת לפרוץ את הרכב שלכם במינימום נזק.

במידה והפורץ צריך להחליף לכם את המנעול בזמן עבודתו, תשימו לב תמיד לפורץ, ותסתכלו שהוא מביא לכם מנעול חדש, שיוצא כרגע מהאריזה. כך תוכלו לדעת שכל מפתחות המנעול יהיו אצלכם, ואף אחד לא ישכפל את המפתחות שלכם מבלי ידיעתכם. אתם בביתכם ביקנעם, ופורץ מנעולים ביקנעם ייתן לכם את השירות הנדרש.

אם אתם מחליטים בעזרת הפורץ להחליף מנעול ולשים מנעול חדש, התייעצו עם הפורץ לגבי המנעול שאותו תרצו לשים. אם אתם שומרי שבת ומסורת, יכול להיות שיתאים לכם מנעול מכני, שלא מצריך פעילות חשמלית כלשהי. במידה ואתם שואפים לבית יותר טכנולוגי, אולי כדאי שתבקשו להתקין מנעול חשמלי, או מנעול חכם שמזהה אתכם באמצעות טביעת האצבע שלכם.

 

מה עושים לאחר פריצת ותיקון המנעול?

לאחר פריצת ותיקון המנעול, ביתכם ביקנעם בטוח עכשיו מפריצות, ובמידה ושמתם מנעול חכם או מנעול חשמלי, סביר להניח שהפורצים אפילו לא יתעסקו עם הבית שלכם, ויוותרו על הפריצה אליו מראש. כעת לאחר עבודתו, תוכלו לבקש מפורץ מנעולים ביקנעם לבצע בשבילכם עבודות משלימות. הרי הרבה זמן לא השתמשתם בשירותיו של מנעולן, לכן אולי רצוי לנצל את הזמן שהוא בביתכם ביקנעם, על מנת לבצע עוד עבודות חשובות.

העבודות שיבצע פורץ מנעולים ביקנעם, כעבודות משלימות לביתכם, יכולות להיות טיפול בצירי הדלת שחורקים, או שלא מותקנים טוב על הדלת, או שימון ובדיקה של כל שאר מנעולי הבית. במידה והפורץ מקצועי ושירותי, הוא יסכים לעשות זאת בלב שלם ובנפש חפצה. לאחר סיום עבודתו, תוכלו לשלם לפורץ ולהיפרד ממנו לשלום, כשאתם מרגישים בטוחים במבצרכם הביתי, והלחץ והעצבים שלכם ירדו. אם אתם אכן הייתם מרוצים משירותיו של הפורץ, תשמרו את מספר הטלפון שלו בזיכרונות הטלפון החכם שלכם, כפורץ מנעולים ביקנעם, וכך כל פעם שתיכנסו למצב חירום שכזה, תדעו שיהיה לכם למי לפנות. ניסיתם את הפורץ, הוא נתן לכם שירות מצוין, במחיר הגון, וגרם למינימום נזק בזמן הטיפול בבעיה שנוצרה לכם.

אז תמיד תזכרו, כשאתם מזמינים שירותי פורץ מנעולים ביקנעם, חשוב לשים דגש על האמינות וההגינות של הפורץ, המקצועיות שלו והשירות שלו. במידה והפורץ נותן לכם לחכות הרבה זמן להגעה שלו – הוא לא מקצועי. במידה והוא גובה מכם יותר מידי כסף – הוא לא הגון, ובמידה ולוקח לו הרבה זמן "לתקן" את המנעול, והוא לא שאל יותר מידי שאלות בטלפון – הוא נוכל. שימו לב לדגשים האלו, וכך כשאתם מזמינים פורץ מנעולים, תדעו על מה לשים דגש ועל מה לא, ותהיו בטוחים במאת האחוזים שקראתם לפורץ איכותי.

ראו גם: פורץ מנעולים בחיפה 24 שעות | פורץ דלתות בפתח תקווה

לשיתוף מאמר זה