פורץ דלתות בפתח תקווה – כך תוכלו למצוא בדיוק מה שחיפשתם

תוכן עניינים

כשאתם תקועים מחוץ לדלת הבית שלכם בפתח תקווה זה אף פעם לא נעים. זה יכול לקרות לכם בכל זמן ובכל שעה, וכשבעיה כזאת מתרחשת, אתם צריכים בדחיפות פורץ דלתות בפתח תקווה. כשתמצאו פורץ דלתות בפתח תקווה, תוכלו להיות בטוחים שהוא מקצוען ומבין בכל סוגי הדלתות והמנעולים. כך תדעו שיש מענה לבעיה שלכם.

פורץ דלתות בפתח תקווה

כשאנחנו מדברים על דלתות הבית, אלו יכולות להיות דלתות מגוונות, מכל סוג. ועל כל דלת כזו עלול להיות מנגנון נעילה שונה. זאת מכיוון שישנם הרבה סוגי מנעולים שמתאימים להרבה סוגי דלתות. ישנן הדלתות הגדולות והמאסיביות, שמקשות יותר על הפורצים, כמו פלדלת, רב בריח, מולטילוק, שריונית חוסם וכדומה. לעומת זאת ישנן דלתות שדווקא קל יותר לפרוץ אליהן – אך ככל שמנגנון הנעילה יהיה משוכלל יותר, כך הפורצים לא ירצו להתעסק עם ביתכם.

הדלתות הקלות לפריצה יכולות להיות דלתות עץ, דלתות זכוכית, דלתות פנדור, ועוד. אלו דלתות שעליהן בד"כ יש צילינדרים פשוטים הקלים לפריצה על ידי הפורצים. אם תזמינו מנעולן פורץ דלתות בפתח תקווה, במידה והוא מקצועי, כנראה ימליץ לכם לשים על דלתות אלו מנעולים עם מנגנונים מתוחכמים יותר, שיקשו על הפורצים לפרוץ את הדלת והמנעול.

 

אילו סוגי מנעולים יקשו על הפורצים לפרוץ את הדלת שלכם?

כשפורץ המנעולים יגיע אליכם ויראה את מקור הבעיה, הוא יעזור לכם לבחור מנעול חדש, מבין כל סוגי המנעולים הקיימים אצלו. פורץ דלתות בפתח תקווה אמור להכיר את כל הטכנולוגיות החדישות בשוק המנעולים, ולדעת איזה מנעול יתאים לצרכים שלכם ולדלת שלכם.

מכיוון שאתם רוצים לאבטח את הבית שלכם באופן אופטימלי, רצוי שתבקשו מפורץ הדלתות מנעול שיהיה טכנולוגי, ויקשה על הפורצים, ויהפוך את עבודתם על הבית שלכם לבלתי אפשרית.

כשמדברים על טכנולוגיה של מנעולים, פורץ מנעולים בפתח תקווה ימליץ לכם על סוגי המנעולים הבאים:

  • מנעול צירופים – מנעול צירופים נקרא גם מנעול מכני, וללא מפתח. הוא עובד בעזרת מנגנון שבו יש דסקיות, שצריכות להיות ממוקמות במקום מסוים במנעול, כדי לבצע את הנעילה או הפתיחה. מנעול זה מקשה על הפורצים, אך גם יכול להוות בעיות במקרה שאתם שוכחים את קוד הכניסה ופתיחת המנעול. במקרה כזה, תהיו חייבים לקרוא לפורץ דלתות בפתח תקווה שיפרוץ מנעול זה. מנעול זה נקרא גם "מנעול שבת" והוא מותאם לשומרי שבת, שלא יכולים לגרום למעגל חשמלי בשבת.
  • מנעול צירופים חשמלי – מנעול חשמלי, שלא עובד בצורה מכנית, אלא מתבסס על מעגל חשמלי, שברגע שהוא עובר – המנעול נפתח. המעגל החשמלי יעבוד רק במידה ותקישו את צירוף הקוד הנכון בלוח המקשים הנמצא ליד הדלת. ניתן לראות מנעולים כאלו בכניסה לבנייני מגורים ברחבי הארץ. במידה והקוד שלכם נחשף, או שיש בעיה מסוימת במנעול והדלת לא נפתחת, תצטרכו את פורץ הדלתות.
  • מנעול חכם ביומטרי – למנעול ביומטרי יש כמה אופציות לפתיחת הדלת. המנעול יכול להיפתח על ידי זיהוי תביעת אצבע, על ידי הקול שלכם, או על ידי קרנית העין – ממש כמו בסרטים. לאחר שהזיהוי מתבצע, מופעל מעגל חשמלי, הגורם לפתיחת המנעול. כשפורץ דלתות בפתח תקווה מתקין לכם מנעול כזה, הוא יכול להכניס את הפרטים הביומטריים של כל דרי הבית. מנעול זה מאוד מקשה על פורצים בתוכניתם לפריצת הבית.
  • מנעול אלקטרוני – מנעול שגם מצריך מעגל חשמלי כדי לפתוח את המנגנון. המנעול יכול להיפתח על ידי כרטיס חכם המותקן במפתח, או על ידי הקלדת קוד כניסה.

בנוסף לכל המנעולים החדישים, פורץ דלתות בפתח תקווה יכול להראות לכם גם את המנעולים הפשוטים יותר שכולנו מכירים:

  • מנעול צילינדר פשוט – מנעול הצילינדר הפשוט הוא מנעול שכולנו מכירים, והוא מאוד נפוץ בבתים בישראל. בפעולת המפתח הצילינדר מסתובב ופותח את הדלת. כל פורץ דלתות מכיר את המנעול הזה, ובמידה ואתם רוצים מנעול חדש כזה – הוא יעלה לכם יחסית בזול.
  • מנעול מגנטי – מנעול שננעל בעזרת מגנט, שכאשר מצמידים אותו למקום שצריך במנעול, המגנטים שבתוך המנעול מנוטרלים ולא נמשכים אחד לשני, וכך מתאפשרת פתיחת הדלת. פורץ מנעולים בפתח תקווה בוודאי יוכל להמליץ לכם על מנעול מגנטי איכותי, שיתאים לדלתות ביתכם.
  • מנעול חבוי – מנעול חבוי הוא מנעול שנפתח רק מהצד הפנימי, ולא מהצד החיצוני, ובדרך כלל שמים אותם בדלתות של מרפסות וגם חלונות ודלתות הזזה. מנעול זה בא בעיקר בשביל לתת בטיחות, שכן לילדים קשה יותר לתפעל מנעול כזה מבחינה מוטורית.
  • מנעול עליון – מנעול המותקן על דלתות עץ, ועל דלתות מסוגים אחרים, שקל לפרוץ אותן. מנעול זה בדרך כלל עובד כמו מנגנון של מנעול צילינדר פשוט, וממוקם בד"כ בגובה הכתפיים.

פורץ דלתות בפתח תקווה הגיע לביתכם, וכעת לאחר שאתם יודעים פחות או יותר את סוגי המנעולים הקיימים, יהיה לכם יותר ידע. כך תוכלו להתייעץ עם הפורץ, ולהיעזר בידע שצברתם. הפורץ גם הוא יעזור לכם וייעץ לכם, לגבי המנעולים שהכי כדאי לכם להתקין בדלתות, בהתאם לנסיבות הקיימות, וסוגי הדלתות שקיימות אצלכם בבית. כשהפורץ מתחיל עבודתו, במידה וצריך להחליף את המנעול ולהתקין מנעול חדש – תוודאו שהפורץ משתמש במנעול חדש מהניילון, וכך תדעו שאין פה שום נוכלות.

 

באילו מקרים תידרשו להזמין פורץ דלתות בפתח תקווה?

המקרים שבהם תידרשו להזמין פורץ דלתות הם מגוונים: יכול להיות שהילד שלכם ננעל בתוך החדר שלו בטעות, הוא בוכה ולא מצליח לצאת. הברירה היחידה שיש לכם היא לקרוא לפורץ דלתות שיחלץ אותו ממצב זה, שהוא די מפחיד בעיניו. בנוסף יכול להיות שהמפתח נשבר לכם בתוך חור המנעול, תוך כדי שניסיתם לפתוח אותו. או שהמנעול לא משומן מספיק, והמנעול הוא ישן ונמצא בדלתכם שנים, ללא כל טיפול ראוי.

יכול להיות גם שבדיוק חזרתם מקניות בסופר מרקט, ושאתם עם השקיות ליד דלת ביתכם, אתם רואים שנעלמו לכם מפתחות הבית ואין לכם איך להיכנס אליו. ישנו גם מצב של דלת שנטרקה בגלל רוחות חזקות, ואין לכם איך לפתוח אותה כי המפתח לא עליכם. כל אלו מצבים שמוגדרים כמקרי חירום, ועלולים להלחיץ ולעצבן אתכם, רק כשתזמינו שירותי פורץ דלתות בפתח תקווה, שיהיה אמין והגון, אז אתם תהפכו לקצת יותר רגועים.

בסופו של דבר, חשוב לזכור שלמרות שיש הרבה נוכלים בשוק, רוב פורצי הדלתות בפתח תקווה רוצים להתפרנס בכבוד, ואכפת להם מהעסק שלהם, וחשוב להם שהוא יצמח וששמם הטוב לא ייהרס. אבל רק ליתר ביטחון, יש לנקוט משנה זהירות כשאתם מדברים על הפורץ בטלפון. יש לשים לב שהוא שואל שאלות מקצועיות ונכונות, ומנסה להבין את הבעיה שאליה נקלעתם. כמובן, יש לסגור איתו מחיר במעמד שיחת הטלפון, כדי למנוע עקיצות לאחר מכן.

פורץ דלתות בפתח תקווה

גם כשפורץ הדלתות מגיע אליכם, לאחר שסגרתם אתו את הפרטים בטלפון, חשוב לבקש ממנו תעודת הסמכה ממוסד הלימודים, שבו הוא למד את המקצוע. וחיוני גם לבקש תעודת יושר ממשטרת ישראל, שתוכיח שהוא לא נוכל, ואין לו עבר מפוקפק, שיכול לגרום לכם לעוד יותר עוגמת נפש במצב הזה.

ראו גם: מחירון מנעולן | מנעולן בשבת

לשיתוף מאמר זה