פורץ מנעולים בחיפה 24 שעות – איך מוצאים פורץ זמין?

תוכן עניינים

חזרתם לביתכם בחיפה מאירוע בנהריה, אחרי שנהניתם, אכלתם, שתיתם ורקדתם. אתם מגיעים לדלת הבית וחושכות עיניכם – ביתכם נפרץ, כל הבית הפוך, וגם נראה שהיה ניסיון לא מוצלח לפרוץ את הכספת. השעה כבר מאוחרת, איפה תמצאו עכשיו פורץ מנעולים בחיפה 24 שעות ביממה, שיבוא בשעות האלו הקטנות של הלילה? חיפוש קצר בגוגל, ותביאו פורץ מנעולים בחיפה 24 שעות ביממה הכי טוב שיש באזור.

פורץ מנעולים בחיפה 24 שעות

במצבי חירום רצוי שיהיה לכם פורץ מנעולים בחיפה 24 שעות, שיהיה זמין בעת הצורך, בכל שעות היממה. כמו כן, במצבים כאלה יש צורך גדול בכך שפורץ המנעולים יהיה בן אדם אמין, מקצועי ומהיר, ולא חאפר שאין לו שום הכשרה, אין לו אישור משטרת ישראל, ויגבה ממכם סכום גבוה תמורת עבודה לא מורשית.

באזור חיפה והצפון, כמו באזורים אחרים בארץ, ישנם הרבה נוכלים שעובדים בתחום הפריצות, ללא שום אישור ממשטרת ישראל, ושום תעודת הסמכה מגורם רשמי כלשהו שלימד אותו. עליכם לדעת כי אנשים אלו מבצעים עבירה פלילית, בעצם הצעתם שירותי פריצה ללקוחות, כשאין בידם את האישורים הנדרשים. אנשים אלו יכולים להיות מסוכנים לכם כלקוחות, והם עלולים לעלות לכם בהרבה כסף, ושירות שלא יענה על הדרישות שלכם.

במידה ואתם מזמינים פורץ מנעולים בחיפה 24 שעות, וקוראים לו בשעות לא שגרתיות, כנראה שתחויבו בתשלום נוסף על ההגעה בשעות אלו. למרות התשלום הקצת יותר יקר, אתם יכולים להיות בטוחים שהפורץ יעשה את עבודתו על הצד הטוב ביותר, במידה והוא אכן פורץ מקצועי ומוסמך. כדי שבאמת תוכלו להיות רגועים בעת עבודת הפורץ, כשהוא יגיע לביתכם, חשוב שתבקשו ממנו להראות לכם את רישיון הפורץ שלו, וגם תעודת יושר ממשטרת ישראל.

 

פורץ מנעולים בחיפה 24 שעות – על השירותים

שירותי פורץ מנעולים בחיפה 24 שעות הם שירותים הניתנים בכל שעות היממה. זאת מכיוון שמקרי חירום יכולים לקרות לכם בכל שעות היום. מכיוון שמדובר בעבודה רגישה, מבחינת פרטיות וביטחון אישי שלכם, הפורץ יגיע מהר, ייתן לכם תחושת ביטחון וירגיע אתכם. ההמלצות ששמעתם עליו, המחיר שסגרתם אתו בטלפון, והשאלו המקצועיות שהוא שואל, יגרמו לכם להבין שמדובר באיש מקצוע ותיק עם ידע גדול בתחום, שיקל עליכם במקרה הלא נעים שנקלעתם אליו.

לפני שפורץ המנעולים יתחיל עבודתו, במידה והוא אכן פורץ מורשה ולא חאפר, הוא יאמת את זהותכם, ויבקש הוכחה לכך שמדובר במנעול ובמקום שלכם. זאת כדי להיות בטוח שהמקום אכן שלכם, ושאתם לא פושעים שמנסים בעזרת פורץ לפרוץ לבית של מישהו אחר. מקרים כאלו קרו בעבר ויקרו בעתיד, לפושעים ולגנבים יש שיטות פריצה רבות, ולכן פורץ המנעולים חייב לקחת משנה בטיחות.

פורץ מנעולים מוסמך, באישור משטרת ישראל, מכיר את תחום המנעולים והפריצות לעומק, הוא מעודכן בטכנולוגיות מנעולים חדשות, מכיר את כל סוגי המנעולים והצילינדרים, וברשותו ציוד בעלות של אלפי שקלים, המותאם לפריצת כל המנעולים הקיימים בשוק – מצילינדר פשוט, ועד לכספת גדולה ומסובכת. כך תהיו בטוחים, שהפורץ שהזמנתם יעשה עבודה טובה ובטוחה, ויטפל במהירות במקרה החירום שלכם.

פורץ מנעולים בחיפה 24 שעות

פירוט המקרים בהם תצטרכו להזמין שירותי פורץ מנעולים בחיפה 24 שעות

  • פריצת דלתות – אתם מגיעים הביתה בשעת לילה מאוחרת, רואים שהמנעול פרוץ והבית הפוך. המפתח לא פותח את המנעול, המפתח נשבר בתוך המנעול, המנעול תקול ושבור, המנעול החכם או המנעול החשמלי לא מגיב לטביעת האצבע שלכם, ושלל מקרים נוספים. פורץ המנעולים יוכל לטפל בכל מקרה ובכל מנעול. מצילינדר פשוט, עד למנעול חשמלי ומנעול חכם.
  • פריצת רכבים – הרכב שלכם לא נפתח, הרכב נפרץ והמנעול שבור כתוצאה מהפריצה, המנעול תקול או שבור בגלל בלאי, הילד ננעל ברכב בצורה שלא מאפשרת לנו לפתוח אותו, כל המקרים האלו הם לא נעימים ונותנים הרגשה די רעה. אבל לפני שאתם ממהרים לשבור את החלון, לחלץ את הילד ולקחת את הרכב למוסך, כדאי שתזמינו פורץ מנעולים בחיפה 24 שעות, שיפרוץ את המנעול עם כמה שפחות נזק, ויחסוך לכם את הוצאות המוסך. בנוסף, מנעולן יכול להתקין קודן, או לתקן את הנעה תקולה בסוויץ' של הרכב.
  • פריצת כספות – חלק מהציוד שאיתו מגיע פורץ המנעולים, מיועד גם לכל סוגי הכספות, מכספות ביתיות קטנות, עד כספות גדולות של עסקים וחנויות תכשיטים. במידה ואתם לא מצליחים לפתוח את הכספת הביתית, או הכספת בעסק, והמנעול תקול, או במידה ושכחתם את קוד הכספת, או שאתם לא מצליחים לפתוח אותה מכל סיבה אחרת, פורץ המנעולים ייתן לכם את השירות ההכרחי למצב הזה, שגורם לכם להרגיש כל כך רע.

כשאתם אצלכם בבית ומדברים עם פורץ המנעולים ומראים ומתארים לו את הבעיה, הוא ייתן לכם את הפתרון. במידה וצריך להחליף את אחד המנעולים, יש לוודא שהפורץ מביא לכם מנעול חדש, ושתראו אותו מוציא את המנעול מהאריזה. זאת על מנת למנוע אי נעימויות, נוכלויות, או בעיות עתידיות במנעול. בנוסף, חשוב לוודא שאתם מקבלים את כל המפתחות המגיעים עם המנעול. זאת כדי למנוע מצב שבו יש לפורץ עותק של מפתח הבית או הרכב שלכם, ושלא יוכל לשכפל את המפתח. במידה ומדובר במנעולן מוסמך ומורשה, עם כל האישורים ממשטרת ישראל, לא צריך לדאוג שמקרים אלו יקרו. אבל תמיד עדיף להיות בטוחים, וגם אם הפורץ אמין, יש לוודא שהכול תקין.

 

כיום ישנם בשוק סוגי מנעולים רבים ומגוונים, וכפי שנאמר לעיל, הטכנולוגיה של המנעולים גם התקדמה עם השנים. כשאתם מזמינים שירותי פורץ מנעולים בחיפה 24 שעות, רצוי שתדעו את סוגי המנעולים הקיימים בשוק, שתוכלו להתייעץ עם הפורץ לגבי הטיפול הכי טוב בשבילכם. סוגי המנעולים הקיימים בשוק:

  • מנעולים פשוטים – בדרך כלל מדובר על מנעולי צילינדר פשוטים, הקיימים בכל סוגי הדלתות, הם הקלים ביותר לפירוק והרכבה, ויכולים להתאים גם לדלתות פלדלת ורב בריח.
  • מנעולי רכב – הפורץ יכול לפרוץ מנעולים של כל סוגי הרכבים – כל רכב ומנגנון הנעילה שלו.
  • מנעולים חשמליים – מנעולים שנשארים תמיד נעולים, ונפתחים אך ורק באמצעות זרם חשמלי, שפותח את מתג המנעול. ידית הדלת נמצאת בצד הפנימי של הדלת, ומאפשרת פתיחה מבפנים ויציאה מהבית.
  • מנעול מכני – מנעול מאוד מקובל בקרב שומרי שבת ומסורת. במנעול זה מופעל מנגנון מכני, המאפשר פתיחה בשבת, שלא יוצרת חילול שבת.
  • מנעולי כספות – מנעולים מסוגים שונים. סוג המנעול תלוי בסוג הכספת. פורץ מנעולים בחיפה 24 שעות מסוגל לפרוץ לכל סוגי הכספות, בעזרת ציוד ייעודי לפריצה.
  • מנעולים חכמים – כשאתם מביאים לביתכם פורץ מנעולים בחיפה 24 שעות, אתם יכולים לדבר אתו לגבי הטכנולוגיות האחרונות, והכי משוכללות בתחום המנעולים. לאחר שיסביר לכם על סוגי המנעולים החכמים הקיימים, תוכלו לעשות את הבחירה הטובה ביותר עבורכם. מנעול טביעת אצבע הוא מנעול עם ביקוש מאוד גדול, גם בשוק הפרטי וגם בשוק העסקי. מנעולים כאלו מרתיעים את הפורצים הפוטנציאליים מראש.

לסיכום, בכל מקרה חירום שבו תיתקלו, תוכלו למצוא שירותי פורץ מנעולים בחיפה 24 שעות, שיהיה אמין וירגיע אתכם, וייתן לכם את השירות הטוב ביותר, בזמן כה קריטי.

ראו גם: פורץ מנעולים 24 שעות | פריצת מנעולים

לשיתוף מאמר זה