פורץ מנעולים 24 שעות – המדריך המלא למציאת מנעולן

תוכן עניינים

כשהמנעול שלכם תקול, או שננעלתם מחוץ לדלת הבית או הרכב, או שהמפתח שלכם נשבר בתוך במנעול, זה אף פעם לא נעים. אבל זה עוד יותר לא נעים, כשזה קורה בשעות לא שגרתיות. במקרים כאלה חשוב שיהיו שירותי פורץ מנעולים 24 שעות, שבעה ימים בשבוע, שזמין במקרי חירום. פורץ מנעולים 24 שעות יגיע אליכם במהירות וייתן לכם את השירות ההכרחי למקרה החירום בו נתקלתם.

פורץ מנעולים 24 שעות

ישנם מקרי חירום רבים שבהם תהיו חייבים להזמין שירותי פורץ מנעולים 24 שעות, שיגיע כמה שיותר מהר אליכם וייתן לכם את השירות ההכרחי:

  • הילד שלכם ננעל בבית – קורה לפעמים שאתם מורידים שניה עין מהילדים, בשביל לענות לשיחת טלפון, או לבשל שניה משהו לילדים לאכול, או הרבה עיסוקים אחרים, שגורמים לכם להיות עם עין אחת על הילדים, ועין אחת על העיסוק השני שלכם. הילדים משחקים להם ועושים שטויות, כשאתם לא שמים לב, ודלת אחת החדרים ננעלת, כשהילד בפנים ולא יודע לפתוח אותה. במצב כזה תהיו חייבים שירותי פורץ מנעולים 24 שעות, שיחלץ אתכם מהבכי, הפחד והלחץ.
  • נעילת הרכב תקולה – אתם סיימתם יום עבודה בשעה מאוד מאוחרת, מתקרבים לרכב שלכם, לוחצים על כפתור האזעקה, ופתאום הרכב לא נפתח. אתם מנסים לפתוח עם המפתח של הרכב, והמנעול לא מגיב. אתם עצבניים, מתוסכלים, ומחפשים בגוגל פורץ מנעולים שיהיה זמין 24/7 ויבוא אליכם בשעות הלא שגרתיות האלו.
  • איבדתם את מפתח הבית – היה לכם לילה מצוין! ישבתם עם חברים שלכם, ביליתם, שתיתם וחזרתם הביתה. אתם עומדים מול דלת הכניסה לבית, שולפים את מחזיק המפתחות מהכיס, ופתאום קולטים שמפתח הבית שלכם נעלם. כנראה ששתיתם הרבה וברגעי שטות איבדתם את מפתח הבית. זו שעת לילה מאוחרת, ועכשיו אתם חייבים לקרוא לשירותי פורץ מנעולים 24 שעות שיבוא ויפרוץ את המנעול ויכניס אתכם לביתכם.
  • הכספת שלכם לא נפתחת – בכספות שומרים את הדברים הכי חשובים: דרכונים, מט"ח, צוואות, פנקסי צ'קים, מזומן, תכשיטים, נשק וכו'. דמיינו שאתם צריכים לצאת דחוף לפגישה בשעות ערב מאוחרות, וצריכים לקחת לפגישה את פנקס הצ'קים שלכם. אתם ניגשים לכספת, והיא פשוט לא נפתחת. לא משנה מה אתם מנסים לעשות – הכספת נשארת נעולה. במקרה כזה כל שנותר לכם לעשות הוא להתקשר לשירות של פורץ מנעולים 24 שעות שיבוא מהר ויחלץ אתכם.

 

פורץ מנעולן 24 שעות – תמיד יהיה זמין

פורץ מנעולים כזה יהיה זמין 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, ויבוא אליכם בשעות הקטנות של הלילה, או בכל זמן אחר שבו תגיעו למצב חירום כלשהו. איש המקצוע יגיע מהר וייתן שירות אמין ואדיב, כדי לחלץ אתכם ממצב החירום שאליו נקלעתם.

פורץ מנעולים 24 שעות הוא פורץ מורשה, מוסמך ומקצועי, בעל הכשרה ארוכה של מנעולן המכיר את כל סוגי המנעולים הקיימים בשוק. ישנם מנעולים כמו כספות גדולות, שמחזיקים בחנויות תכשיטים למשל, הדורשים ציוד יקר לפריצה, ורק פורץ מיומן יידע לפרוץ כספות כאלו. הפורץ יידע לטפל בכל סוג מנעול שבו הוא ייתקל.

לפני שהפורץ מגיע, רצוי שתתארו לו את הבעיה המדויקת שבה נתקלתם, ותשלחו לו תמונה מפורטת של המנעול. והכי חשוב זה לסגור אתו את המחיר במעמד שיחת הטלפון. תוך כדי השיחה רצוי שתשימו לב אם הפורץ הוא מקצועי, שואל שאלות, ונותן תשובות מקצועיות לבעיות שבהן נתקלתם.

 

חשוב לדעת

פורץ מנעולים 24 שעות ייתן לכם שירות אמין ויציל אתכם במקרי חירום. הוא גם יגיע מאוד מהר ובכל שעה. אך בגלל השעה הלא שגרתית, ובגלל שזה דורש מהירות הגעה, סביר להניח שהפורץ יגבה מכם תוספת מחיר.

מכיוון שזו שעת חירום ואתם צריכים פתרון מהיר, רצוי לדבר קודם כל עם אנשי מקצוע שאתם מכירים. במידה ואתם לא מכירים אנשי מקצוע, יש לעשות חיפוש זריז בגוגל, ולראות את האתר ואת ביקורות הלקוחות על אותו פורץ מנעולים. שימו לב גם שככל שהאתר נראה גדול יותר ומקצועי יותר, סביר להניח גם שפורץ המנעולים יהיה מקצועי ובעל שם, והכי חשוב, כנראה שהוא אמין.

ודבר אחרון חשוב, למרות שמדובר במצב לחץ לא נעים, אל תשכחו שכשהפורץ מגיע, לבקש ממנו את תעודת ההסמכה שלו, באישור משטרת ישראל.

פורץ מנעולים 24 שעות

ראו גם:פורץ דלתות מחיר | פורץ דלתות בפתח תקווה

לשיתוף מאמר זה