מנעולן שירות אמין – כי אמינות זה לפני הכל!

תוכן עניינים

צריכים את שירותיו של מנעולן אך אינכם יודעים כיצד לבחור במנעולן מקצועי שיעניק לכם שירות אמין ויעיל? המאמר הבא הוא בשבילכם. ריכזנו לכם טיפים לבחירת מנעולן שירות אמין, כך שתהיו בטוחים שהבחירה שלכם טובה.

מנעולן שירות אמין- מתי נצטרך מנעולן?

ישנם מספר מקרים בהם נצטרך להזמין מנעולן:

  • פריצת דלתות– לא מצליחים לפתוח את דלת הבית? איבדתם את המפתח? המפתח נתקע במנעול או נשבר בתוכו? ניסיון פריצה או פריצה שהתרחשה פגעו בדלת וכעת לא ניתן לפתוח אותה? במקרים אלה תאלצו להזמין מנעולן על מנת שיפרוץ לכם את הדלת.
  • פריצת רכבים – הרכבים של היום הם רכבים אוטומטים בעלי מערכות דיגיטליות. ישנם מקרים בהם הרכבים ננעלים מבפנים ולא ניתן לפתוח אותם מבחוץ. במקרים כאלה, תאלצו להזמין מנעולן שיפרוץ את הרכב עבורכם. ניתן להזמין מנעולן גם לפריצת אופנוע. בדרך כלל יש צורך לפרוץ את האופנוע כאשר סגרתם את הארגז או את כיסא האופנוע ובטעות השארתם את המפתח בפנים.
  • פריצת כספות– איבדתם את המפתח לכספת? לא זוכרים את הקוד של הכספת? הכספת נפגעה ולא מצליחה להיפתח? עליכם להזמין מנעולן לפריצת הכספת. שימו לב כי יש הבדל בין כספת דיגיטלית לבין כספת מכאנית בשיטות הפריצה, לכן, וודאו מראש עם המנעולן שהוא יודע לפרוץ את הכספת שברשותכם.
  • החלפת מנעולים– מלבד לפריצה, יש מקרים בהם תאלצו להחליף את המנעול. זה יכול להיות במקרה של איבוד או גניבת המפתח, כאשר צריך להחליף צילינדר, או כל מקרה אחר. החלפת מנעולים מתבצעת על ידי מנעולן.

 

כיצד נבחר מנעולן שירות אמין?

ריכזנו לכם מספר טיפים לבחירת מנעולן מקצועי שיעניק לכם שירות אמין:

מנעולן מוסמך – חשוב מאוד לבחור רק במנעולן מוסמך שהוכשר לבצע פריצות מנעולים. חברת רב בריח מכשירה מנעולנים מוסמכים, לכן תוכלו לוודא כי המנעולן מוסמך רב בריח. כמו כן, מומלץ מאוד לוודא כי למנעולן יש תעודת יושר. תעודת יושר היא תעודה שניתנת למנעולנים על ידי המשטרה. שימו לב כי אין תקן למנעולנים שעובדים באישור משטרת ישראלים או בהסמכתה, לכן, אל תאמינו כאשר אומרים לכם דבר כזה. לכן, על מנת להיות בטוחים, בקשו לראות תעודת יושר.

צילינדר – כאשר קוראים למנעולן יש להבין מספר דברים שקשורים לצילינדר:

  • החלפת המנעול כולו, נדרשת רק במקרה של תקלה במנגנון הנעילה או לאחר פריצה אלימה. במקרים אחרים, יהיה צורך בהחלפת הצילינדר בלבד ולא בכל המנעול.
  • צילינדר מתקדם ומקורי- כאשר יש צורך להחליף את הצילינדר במנעול, בקשו שיחליף לכם לצילינדר מתקדם יותר, שיעניק לכם רמת מיגון טובה יותר. יש לקחת בחשבון כי גם במקרה שאין צורך להחליף צילינדר, תוכלו לבקש ממנעולן לעשות זאת עבורכם.
  • צילינדר מקורי- חשוב מאוד לוודא כי אתם מקבלים צילינדר רב בריח מקורי. במקרים כאלה וודאו כי המנעולן משתמש בצילינדר המגיע באריזה מקורית וכי הוא פותח אותה בנוכחותכם. הצילינדר חייב להגיע באריזה אטומה ולכלול צילינדר ממותג, בין 3 לבין 5 מפתחות (בהתאם לסוג הצילינדר) וכרטיס שכפול.
  • אחריות מלאה- כאשר מתבצעת החלפת צילינדר, המנעולן יעניק לכם אחריות מלאה על הצילינדר שרכשתם, לכן וודאו זאת לפני תחילת העבודה.

הוכחות כי אנו בעלי הבית – כאשר קוראים למנעולן לפרוץ את דלת הבית, ברוב המקרים המנעולן יבקש הוכחות על מנת להיות בטוח כי אתם בעלי הבית. לכן, כאשר אתם קוראים למנעולן חשוב מאוד לוודא כי יש לכם תעודת זהות, מכתב שקיבלתם, או כל מסמך אחר שמוכיח כי אתם בעלי הבית. אם אין לכם מסמך כזה בהישג יד, נסו לדבר עם השכנים ולבקש מהם להעיד כי אתם בעלי הבית.

צירוף עבודות – לאחר שבחרתם מנעולן, נסו להבין האם יש עבודות נוספות שיש לבצע בבית כמו שכפול מפתחות, תיקון דלת ממ"ד, שימון צירים ועוד. כך תוכלו לחסוך עלות ביקור נוספת במקרה שיהיה צורך בכך.

מנעולן שירות אמין- טיפים לשמירה על המנעול

כאשר שומרים על המנעול בצורה טובה, יכולים לחסוך את הזמנת המנעולן הבאה. ריכזנו לכם טיפים לשמירה על המנעול:

  • שימון הצילינדר- על מנת לשמן את הצילינדר יש לרסס תרסיס שמן (מיוחד לפתיחת צירים) על הצילינדר ועל המנעול. מומלץ לבצע זאת פעם בחצי שנה וכאשר אתם מרגישים בעיה כלשהי בסיבוב המפתח או בסגירת הדלת.
  • ניקוי המפתח- מומלץ לא להשתמש במפתח כאשר הוא מלוכלך. כלומר, אם המפתח מלא בחולות, שומן או כל דבר מלכלך אחר, יש לנקות אותו לפני הכנסתו למנעול. ניתן לעבור על המפתח עם מברשת שיניים ומים זורמים.
  • בדיקת צירים- מומלץ לבדוק את צירי הדלת ולוודא כי הם לא שקעו ומוברגים עד הסוף. כאשר הצירים לא מכוונים הם יכולים לגרום לכך שהדלת תסגר לא טוב ואז תתקע.
  • בריח רצפתי- בריח רצפתי הוא אלמנט שקיים רב בדלתות פלדלת ישנות, בהן אחד הבריחים נכנסים לתוך הרצפה. במקרים כאלה, יכול להיכנס לכלוך לחור של הבריח הרצפתי וכך הדלתות נתקעות. לכן, מומלץ מדי פעם לנקות את הבריח הרצפתי מלכלוך, על ידי מברג לדוגמא.

מנעולן שירות אמין

ראו גם: התקנת מנעולים | פריצת מנעולים

לשיתוף מאמר זה