מנעולן מורשה רב בריח

תוכן עניינים

יש לכם רב בריח בבית ואתם זקוקים לשירות מנעולן לצורך פריצת מנעול, החלפת מנעול או תיקון הדלת? לא משנה מהו השירות הספציפי לו אתם זקוקים, בכל מקרה אתם רוצים לוודא שהמנעולן שאתם מזמינים הוא מנעולן מורשה רב בריח. מה זאת אומרת מורשה מטעם חברת רב בריח? האם מנעולן לא אמור להיות מורשה מטעם משטרת ישראל וזהו? עד כמה זה קריטי העניין הזה או שבתנאים מסוימים אפשר להזמין גם מנעולן שמכיר היטב את דלתות רב בריח, גם אם מעולם לא קיבל הסמכה רשמית מטעם החברה? את כל התשובות לכל השאלות, תוכלו למצוא ממש כאן בשורות הבאות.

מה זאת אומרת מנעולן מורשה רב בריח?

רב בריח היא החברה שהביאה לעולם את דלתות הפלדה עם הנעילה הרב בריחית ושינתה למעשה את כל תפיסת הביטחון במרחב הביתי. אחד המאפיינים המרכזיים של דלתות רב בריח הוא התחכום של מנגנוני הנעילה הרב בריחיים, שננעלים אל משקופי הדלת בכמה נקודות במקביל. המשמעות מבחינת עבודת המנעולן היא, שכל פריצה וכל "התעסקות" עם המנעול, חייבות להתבצע בצורה זהירה מאוד ועם ידע מובהק לגבי האופן בו פועל המנגנון. מנגנונים אלה נבנו במיוחד בכדי למנוע פריצה וללא ידע מקצועי מעמיק באופן פעולתם, כמעט ולא קיימת יכולת לפרוץ אותם מבלי לגרום לנזק היקפי נרחב לדלת, למשקופים ואפילו לקיר. מנעולן מורשה רב בריח הוא מנעולן שעבר הכשרה ייעודית על ידי חברת רב בריח סביב מנגנוני הנעילה שלה ולכן אוחז בידע וביכולות הנדרשות בכדי לבצע פריצה של מנעולי רב בריח בצורה הטובה, המהירה והבטוחה ביותר ועם מינימום חשש מנזק היקפי.

לא משנה מהו השירות הספציפי לו אתם זקוקים, בכל מקרה אתם רוצים לוודא שהמנעולן שאתם מזמינים הוא מנעולן מורשה רב בריח.

האם מנעולנים צריכים להיות מנעולנים מורשים?

ובכן, התשובה היא בהחלט כן אבל בואו נעשה סדר. על פי החוק במדינת ישראל חייב כל מנעולן לעבור הכשרה מקצועית שתסמיך אותו למקצוע המנעולן ולאחר מכן, בכדי גם לעסוק במקצוע הזה, עליו לגשת למשטרת ישראל ולהנפיק רישיון מנעולן מטעם המשטרה. אך ורק מנעולנים שעומדים בשני הקריטריונים הללו, הם מנעולנים מורשים, שיכולים לספק שירותי מנעולן בישראל על פי חוק. מנעולן מורשה רב בריח הוא לחלוטין לא מעמד רשמי או חוקי והוא אינו מחויב המציאות. המשמעות של מנעולן בעל רישיון רב בריח היא שהמנעולן קיבל מעין תעודת הסמכה מטעם חברת רב בריח לטפל בדלתות שהיא מייצרת. אפשר להקביל את הקונספט של מנעולן מורשה רב בריח למוסך מורשה של אחד מיצרני הרכב הגדולים. בעל מוסך לא צריך רישיון מטעם אף יצרן רכב, אבל הוא כן צריך רישיון מטעם המדינה כדי להפעיל את המוסך. יחד עם זאת, מוסכים שעברו התאמה מלאה לטיפול ברכבים של יצרן ספציפי מסוים, הופכים למוסכים מורשים עבור רכבים של אותו יצרן והלקוחות במוסך כזה, יכולים לצפות לרמת יכולות גבוהה יותר בטיפול ברכב שלהם מאותו יצרן, ביחס למוסך שאין לו את המעמד של מוסך מורשה. בדיוק כך עובד גם הקונספט של מנעולן מורשה רב בריח ולכן, אם יש לכם דלת רב בריח ואתם רוצים להבטיח את הטיפול הטוב ביותר בדלת, בהחלט מומלץ לעבוד עם מנעולן מורשה רב בריח, אם כי כאמור לא מדובר בחובה חוקית.

מנעולן מורשה רב בריח הוא מנעולן שעבר הכשרה ייעודית על ידי חברת רב בריח סביב מנגנוני הנעילה שלה ולכן אוחז בידע וביכולות הנדרשות בכדי לבצע פריצה של מנעולי רב בריח בצורה הטובה

חובה חוקית לא, אבל האם מדובר בתנאי הכרחי?

כעת נשאלת השאלה מה עליכם לעשות אם אתם מכירים מנעולן מקצועי, שגם יש לו ניסיון רב בעבודה עם דלתות רב בריח, אבל הוא מעולם לא טרח לעבור הכשרה ייעודית על ידי חברת רב בריח ולכן מעולם לא קיבל מעמד של מנעולן מורשה רב בריח? האם כדאי לפנות אליו לתיקון דלת רב בריח, להחלפת מנעול רב בריח או לפריצתו? ובכן, התשובה היא שאם אתם מכירים את המנעולן וסומכים עליו ואם הוא אכן בעל ניסיון והיכרות עם מנגנוני הנעילה של רב בריח, אין שום סיבה שלא להיעזר בו לצורך תיקון דלת הרב בריח שלכם. יחד עם זאת, במרבית המקרים אנחנו לא מכירים מנעולן ספציפי ועלינו להישען על כמה שיותר רמזים שאנחנו יכולים לקבל לגבי רמת המקצועיות של המנעולן ולגבי מידת ההתאמה שלו למשימה שאנו רוצים להעמיד בפניו.

אפשר להקביל את הקונספט של מנעולן מורשה רב בריח למוסך מורשה של אחד מיצרני הרכב הגדולים.

מנעולן מורשה רב בריח הוא מנעולן שמן הסתם, אוחז בכל הידע המקצועי הנדרש בכדי להתמודד עם דלתות רב בריח ואפשר גם בהחלט להניח שמדובר במנעולן מקצועי, רציני שפועל למען הרחבת סל היכולות המקצועיות שלו והעמדתן לרשות הציבור הרחב. מצד שני, בדיוק כפי שאתם יכולים להתאכזב משירות שקיבלתם במוסך מורשה לעומת שירות שקיבלתם במוסך קטן ואנונימי, כך גם במקרה של מנעולן מורשה רב בריח, אתם בהחלט עלולים להתאכזב מהשירות שתקבלו, על אף ולמרות ההסמכה הייחודית שיש בידיו.

הצלחה מובטחת אין ולא תהיה לעולם, אבל אם תפעלו נכון ואם תקפידו לעבוד עם מנעולן מורשה רב בריח, אתם לפחות יכולים לסמוך על כך שעשיתם את כל מה שאתם יכולים לעשות כדי שזה יצליח.

אז מה עושים ובמי בוחרים?

בחירת בעלי מקצוע ונותני שירות מעולם לא הייתה עניין של מה בכך ולא משנה אם מדובר בשירותי מנעולן, חשמלאי, איש מזגנים או אינסטלטור. מה שאתם יכולים לעשות זה פשוט להיעזר בכל הכלים הצרכניים העומדים לרשותכם וזה אומר המלצות מחברים, בני משפחה, שכנים או מכרים, חוות דעת מקצועיות מאנשי מקצוע שעובדים עם מנעולנים ויודעים להמליץ לכם על מנעולן מקצועי, בקשת מספר הצעות מחיר להשוואת המחיר ואפילו האופן בו מוגשת ההצעה ומידת הרצינות שהיא משקפת. כמו כן, תמיד כדאי לשאול כמה שאלות תם כדי לבחון את המוכנות של איש המקצוע שעומד בפניכם לענות עליהן בצורה ממצה ומקיפה ולהתרשם ממנו באופן כללי. הצלחה מובטחת אין ולא תהיה לעולם, אבל אם תפעלו נכון ואם תקפידו לעבוד עם מנעולן מורשה רב בריח, אתם לפחות יכולים לסמוך על כך שעשיתם את כל מה שאתם יכולים לעשות כדי שזה יצליח.

לשיתוף מאמר זה