החלפת צילינדר – מה המחיר הטוב ביותר שתוכלו להשיג?

תוכן עניינים
החלפת צילינדר מחיר
תמונה: freepik

החלפת צילינדר מחיר הוא אחד הדברים החשובים ביותר במרחב הביתי שכן צילינדר איכותי הוא הדבר היחיד שמונע את הכניסה לבית שלנו מכל מי שרוצה בכך. מי מאיתנו לא נתקל בכך שהוא צריך להחליף צילינדר לבית בין אם זה כתוצאה מאובדן המפתח של הבית או כתוצאה מעייפות החומר ומן העובדה שהצילינדר התחיל לזייף ולא עובד בצורה תקינה. בשני המקרים אנו נקרא למנעולן על מנת שיבצע את החלפת הצילינדר ולכן עלינו לוודא מספר דברים חשובים מאוד לפני שאנו מתחילים את התהליך שעליהם נפרט לכם במאמר הבא.

איכות הצילינדר

כאשר אנו נתקלים בהחלפת צילינדר, מחיר הוא חלק מהדברים שיהוו את השיקולים לבחירת הצילינדר החדש לדלת שלנו כאשר המחיר כמובן מושפע מאיכות הצילינדר והיצרן שלו. בחלק מהמקרים תוכלו להחליף את הצילינדר רק בצילינדר מקורי אחר של אותו היצרן ובמקרים אחרים תוכלו להחליף את הצילינדר באחד אחר של יצרן שונה. המחיר של צילינדר מקורי כמובן יהיה יקר יותר מהמחיר של צילינדר אחר שאינו מקורי לאור התחרות כמובן שיש בשוק בין היצרנים. כמובן שאם אינכם לחוצים בזמן מומלץ לבצע סקר שוק מעמיק של יצרנים ומחירים לפני שאנחנו מחליטים באיזה צילינדר  לבחור עבור דלת הבית שלנו.

מי מחליף לנו את הצילינדר?

החלפת צילינדר
תמונה: freepik

דבר שחשוב מאוד גם כן הוא זהות האדם שמחליף לנו את הצילינדר. ייתכן ובשוק יהיו הרבה אנשים ללא כל הכשרה מקצועית בתחום המנעולנות ולכן עלינו להיות זהירים בנושא. לפני שאנו מזמינים איש מקצוע לעבוד אצלנו בבית, ועל מנעול דלת הבית בפרט, עלינו לוודא כי מדובר באיש מקצוע. בנוסף מומלץ לוודא כי אותו מנעולן שהזמנו להחליף לנו את הצילינדר בבית הוא אדם ישר ולכן מומלץ לשאול אם יש ברשותו תעודת יושר ממשטרת ישראל. מנעול הבית שלנו הוא דבר מאוד רגיש ובקלות ניתן לשכפל עותק מהמפתח של הצילינדר ובכך לפרוץ לנו לבית או להעביר את המפתח הלאה לפורצים.

החלפת צילינדר מחיר- מה חשוב לוודא לפני שמחליפים צילינדר?

לפני החלפת צילינדר, עלינו לוודא מספר דברים מאוד חשובים וזאת בנוסף למחיר שלו. האחד הוא שאנו מקבלים צילינדר באיכות טובה שלפחות תהיה זהה לי צילינדר הישן שלנו או טובה יותר קרי צילינדר בעל מנגנוני הגנה כאלה ואחרים כגון צילינדר שלא ניתן לשכפל ללא כרטיס ואמצעים אחרים דומים. בנוסף מומלץ מאוד לוודא שהמנעולן שמגיע אליכם על מנת להחליף את הצילינדר מוציא את הצילינדר מהאריזה המקורית שלו מולכם, דבר שלא כדאי להתפשר עליו. זה למעשה נותן לכן תעודת ביטוח שהוא לא משתמש בצילינדר משומש או צילינדר שאריזות נפתחה ונלקח ממנה מפתח אחד שעבר הלאה ויכול לשמש פורצים על מנת להיכנס לבית שלכם ללא כל הפרעה. זכרו שהצילינדר הוא המחסום האחרון לביתכם ועליכם להשקיע בצילינדר איכותי כאשר אתם מחליפים אותו.

 

לשיתוף מאמר זה