פריצת רכב נעול – טיפים להשגת פורץ לפריצת הרכב

תוכן עניינים

אתם עושים על האש עם חברים, מעמיסים את כל הבשר בבגאז' של הרכב עם כל הציוד, מסיימים וסוגרים את הבגאז'. פתאום מסתבר שהמפתח של הרכב, ננעל בבגאז' יחד עם כל שאר הדברים, ואתם לא יכולים להיכנס לאוטו ולהניע אותו. אתם צריכים מישהו שמתמחה בפריצת רכב נעול. אתם יכולים להביא את המפתח ספייר בעזרת עוד חבר, או לשבור את החלון, אבל זה רק יעלה עוד זמן וכסף. רצוי לקרוא לפורץ, שמתמחה בפריצת רכב נעול.

פורץ לפריצת רכב נעול

מקרה כמו זה שמתואר, ועוד מקרים רבים אחרים, יכולים לקרות לכם במהלך החיים. הרכב לא נפתח, הילד ננעל ברכב ולא יודע איך לצאת, שלט האזעקה לא עובד, והמפתח לא פתח את המנעול של הדלת ונשבר בתוכו. במקרים כאלו אתם יכולים לשבור את החלון של הרכב ולנסוע למוסך כדי לתקן את כל הנזק. אבל כל זה יעלה לכם הרבה כסף. הפתרון הכי זול והכי מהיר הוא להביא פורץ רכבים, לפריצת רכב נעול.

ישנן הרבה סוגים של פריצות רכב נעול, מכיוון שישנם הרבה סוגי מנעולים. ישנה נעילה רגילה, שהיא יותר פשוטה לפריצה בעזרת שיטה של כרית מתנפחת. בשיטה זו שמים כרית בין הדלת למסגרת הדלת של הרכב, מנפחים אותה, ואז נוצר מרווח קטן, שדרכו מכניסים מוט, המאפשר לשחרר את הנעילה. זו שיטה די סטנדרטית לפריצת רכב נעול.

ישנם רכבים רבים עם נעילת וואקום, שבה יש להשתמש בשיטת פריצה אחרת, הנקראת "שיטת הדגדוג". כל פורץ מנעולים צריך כלים מסוגים שונים, שיעזרו לו לפרוץ את כל סוגי המנעולים הקיימים בשוק. הטכנולוגיות של המנעולים רק משתכללות עם השנים, ודרכי הפריצה נהיות גם הן קשות יותר. בשיטת הדגדוג, הפורץ מחדיר כלים המכונים "פיקלים" לחור המנעול, ובאמצעות הפיקלים הוא מדמה את סיבוב המפתח בתוך המנעול, עד שהמנעול נפתח.

ישנן עוד שיטות פריצה רבות ומגוונות לפריצת רכב נעול. כמו שנאמר, ישנם הרבה סוגי מנעולים, הרבה סוגי רכבים ושנות ייצור. אם מדובר בשנת ייצור מוקדמת יותר, טכנולוגיית הפריצה תהיה יותר פשוטה מאשר רכב עם שנת ייצור מהשנים האחרונות. מנגנוני הנעילה רק משתכללים עם השנים. לפורץ המנעולים ידע נרחב לגבי סוגי המנעולים והרכבים הקיימים בשוק, ולאחר שתתארו לו את סוג הרכב והשנתון שלו, הוא יידע את הדרך הטובה ביותר לפריצת רכב נעול.

 

מי הוא פורץ הרכב?

פורץ הרכב הינו מנעולן בהכשרתו. בן אדם לא יכול לעבוד בתחום המנעולנות ללא הכשרה ממוסד רשמי, המכשיר מנעולנים לעבודתם בארץ. בזמן הכשרתו הפורץ לומד על כל סוגי המנעולים הקיימים בשוק, וכל טכנולוגיות ומנגנוני הנעילה – במיוחד אלו הנפוצים יותר, כדי שיידע את עבודתו על בוריה. לכן כשמגיע אליכם מנעולן, לפריצת רכב נעול, רצוי שתוודאו שיש לו את תעודת ההסמכה שלו, וגם תעודת יושר ממשטרת ישראל, שמעידה שאין לו עבר פלילי והוא בן אדם הגון.

אם אתם מזמינים מישהו מפוקפק זה יכול לעשות לכם יותר נזק מתועלת – גם נזק כספי, גם נזק לרכב וגם עוגמת נפש. את תהליך הבדיקה של הפורץ רצוי שתתחילו כבר משיחת הטלפון, וכשתדברו איתו, תשימו לב שהוא מקצוען אמיתי, ששואל שאלות שהן במקום, ומנסה להבין את טיב הבעיה, כדי שיוכל לטפל בה במהירות וביעילות. כשפורץ מגיע לפריצת רכב נעול הוא כבר יודע לקראת איזה מנגנון נעילה הוא בא, ושואף לסיים את העבודה במהירות.

פורץ לפריצת רכב נעול

לרוב, כשאנחנו צריכים לנסוע למקום כלשהו, אנחנו יוצאים לדרך בזמן מסוים, שלפיו אנחנו מחשבים מתי נהיה במקום היעד שלנו. כשאתם תקבעו לעצמכם זמן יציאה ליעד כלשהו, ותדעו שאתם חייבים לצאת ליעד הזה בשעה מסוימת, ופתאום דלת הרכב לא נפתחת – אתם תיכנסו ללחץ, לפעמים גם לחרדה, וזה יכול לשבש את כל התוכניות שלכם ליום זה. בזמן כזה, אין זמן להיכנס לגוגל ולעשות מחקר למציאת פורץ טוב.

לכן, כדאי שיהיה לכם בזיכרונות הטלפון, מספר טלפון של פורץ טוב, עם קבלות וביקורות טובות, במחירים הוגנים. כי כאשר אתם רוצים פריצת רכב נעול, זה בדרך כלל יקרה כשאתם ממהרים ולחוצים, וצריכים עזרה מהירה. נתקעתם? התקשרו אלינו עכשיו, ונבוא לחלץ אתכם מכל צרה שלא תהיה.

 

ראו גם: מחירון פריצת רכב | מנעולן שירות אמין

לשיתוף מאמר זה