פורץ מנעולים לרכב בצפון – איך מוצאים?

תוכן עניינים

פריצה לרכב היא לא דבר פשוט, ושזה קורה רצוי תמיד להשתמש בשירותיו של איש מקצוע. במידה ואתם גרים בצפון, והרכב שלכם לא נפתח, המפתח שבור, או כל צרה אחרת שלא תבוא, אתם תצטרכו פורץ מנעולים לרכב בצפון. כשמחפשים פורץ מנעולים לרכב בצפון, חשוב מאוד לדעת איך להתנהל מול הפורץ, מה כן לעשות, מה לא לעשות ואיך לוודא שמדובר בפורץ מורשה ולא בנוכל.

פורץ מנעולים לרכב בצפון

כשאתם מחפשים פורץ מנעולים לרכב בצפון, חשוב שתדעו שעבודת פורץ הרכב היא לא פשוטה. פורץ המנעולים הוא מנעולן מוסמך ומורשה, על ידי מוסד לימוד שבו הוא למד קורס מנעולנים, והרחיב את הידע שלו לגבי רוב סוגי המנעולים הקיימים בשוק. לאחר הלימודים הוא קיבל תעודת הסמכה לעסוק בתחום המנעולנות, ובנוסף צריכה להיות לו תעודת יושר ממשטרת ישראל. כך תוכלו להיות בטוחים שמדובר באיש מקצוע, ולא בחאפר.

פורצי הרכב בכל אזור הצפון משתמשים במכשירים וכלי עבודה העולים אלפי שקלים. כשהם באים לעבוד על כלי רכב מסוים, הם חייבים לדעת מראש באיזה כלי רכב מדובר, על מנת להבין את מנגנון הנעילה שלו, ואיזה ציוד הוא צריך להביא, על מנת לבצע את הפריצה במהירות וביעילות. ככל שתתנו לפורץ יותר פרטים בטלפון לגבי אופי הבעיה וסוג הרכב – כך הוא יידע יותר בבהירות מה לעשות, כדי לתת לכם את השירות הטוב ביותר.

 

התרחיש הבא יכול לקרות והוא לא דמיוני

אתם בדיוק סיימתם בילוי עם החברים בנהר הירדן בצפון, אתם ישבתם, שתיתם ונהניתם, אתם שיכורים ורוצים ללכת לישון. כדי לישון במקום נוח, אתם הולכים לכיוון הרכב שלכם. אתם נכנסים לרכב, ומכניסים את המפתח לסוויץ' כדי להפעיל את המזגן ולקבל את השינה המושלמת. אתם מסובבים את המפתח והסוויץ' לא מניע. אתם מסובבים שוב, ובגלל שאתם שיכורים והשתמשתם בכוח, המפתח נשבר.

אתם בהלם, קמים מהרכב ויוצאים ממנו, והולכים לכיוון החברים שלכם שאתם בהלם ולא יודעים מה לעשות. במזל לאחד החברים שלכם יש טלפון של פורץ מנעולים לרכב בצפון, הוא נותן עליו המלצה חמה עקב מקרה שקרה לו, וטוען שהפורץ הגיע מהר, היה מאוד מקצועי, הרגיע אותו במצב הלחץ שהיה לו, ונתן שירות טוב במחיר הוגן לכל כיס. אתם מתקשרים לפורץ, נותנים לו את כל הפרטים, הוא שואל כמה שאלות כדי להבין יותר פרטים על הרכב, ויוצא לכיוונכם.

בתרחיש זה בסופו של דבר הכול נגמר בצורה טובה, וחבר שלכם עזר לכם עם פורץ מנעולים. אבל למרבה הצער, רוב האנשים לא מסתובבים עם מספר טלפון של פורץ מנעולים לרכב בצפון באנשי הקשר שלהם. לכן חשוב שתדעו איך למצוא פורץ מנעולים לרכב בצפון בצורה הטובה והמהירה ביותר.

פורץ מנעולים לרכב בצפון

מה צריך לעשות כשמחפשים פורץ מנעולים לרכב בצפון?

אז אם אתם בצפון ואתם צריכים פורץ זמין, דבר ראשון שאתם צריכים לעשות זה חיפוש בגוגל. תחפשו בגוגל פורץ מנעולים לרכב בצפון ותראו את הטובים שבפורצי המנעולים באזור. תתרשמו מאתר האינטרנט, תחפשו ביקורות מלקוחות שכבר קיבלו את שירותי הפורץ, ותראו שמדובר בבן אדם מקצועי, שעובד במקצוע לאורך זמן, ויש לו הרבה לקוחות מרוצים.

לאחר שראיתם את האתר ובדקתם את הביקורות על אותו פורץ, התקשרו למספר הטלפון שלו, וספרו לו על הבעיה שקרתה לכם ברכב בפרטי פרטים. כשתמסרו לפורץ כמה שיותר פרטים, ככה הוא יבין יותר טוב את טיב הבעיה. בעוד אתם מתארים לפורץ את הבעיה במנעול, או בסוויץ', או כל דבר אחר, חשוב שתתנו לו גם פרטים על סוג הרכב ושנת הייצור שלו. זאת מכיוון שלכל רכב מיוצר במפעל אחר, במדינה אחרת, בטכנולוגיות שונות, ולכן גם טכניקת הפריצות הן מגוונות.

לאחר שהפורץ מודע לסוג הרכב ומחליט על דרך הפריצה אליו, חשוב שתחשבו לעצמכם, האם הוא שאל שאלות מקצועיות במשך השיחה? האם הוא ניסה להתחמק מתשובות? האם הוא סגר אתכם מחיר? כשפורץ מנעולים לרכב בצפון מתחמק מתשובות לשאלות או מנסה לסיים את השיחה מהר ולא אומר לכם את המחיר מראש, כדאי שמראש תבטלו את הגעתו ולא תשתמשו בשירותיו. סביר להניח שהוא לא פורץ מוסמך או מורשה.

במידה והפורץ שאל שאלות מקצועיות, וניסה להבין יותר את שקרה, והוא אכן סגר אתכם את המחיר מראש, כנראה שמדובר בפורץ מוסמך ומקצועי. לאחר שסיימתם עמו את השיחה, הוא אמור להגיע כמה שיותר מהר, כדי לחלץ אתכם מהמצב הלא נעים שנקלעתם אליו, בזמן ממש לא טוב.

 

הגעת הפורץ

לאחר שהפורץ מגיע, הוא יגיע עם ציוד הפריצה שלו, יבחן את הרכב ואת המנעול, או את מקור הבעיה האחר שישנו, ויתחיל לבצע את עבודתו. אך לפני שהוא מתחיל לעבוד, חובה עליכם לבדוק אותו עוד קצת, כדי למנוע נפילה בפח על ידי נוכל, שלא אכפת לו לנצל את המצב הרע שאנשים נמצאים בו, כדי לעשות כסף. פורץ מנעולים לרכב בצפון שהוא מקצועי ואיכותי, יבין את הסיבה שלכם לבדיקה זו.

כשהוא מגיע, לפני שמתחיל לעבוד, תבקשו מהפורץ את תעודת ההסמכה שלו שסופקה לו לאחר לימודיו את התחום. בנוסף, תבקשו ממנו לראות תעודת יושר מהמשטרה, בתוקף של לפחות חצי שנה. ברגע שתראו את שתי האסמכתאות הללו, תבינו שיש לכם עסק עם מקצוען. ואם הוא אכן מקצוען, הוא גם יאמת את זהותכם ויבקש מכם תעודת זהות, או כל מסמך אחר, שיוכיח את זיקתכם ליעד הפריצה. כעת הוא רשאי להתחיל לעבוד במקצועיות ובמהירות, ולחלץ אתכם.

במידה והתקלה שלכם ברכב קרתה ליד הבית שלכם, אתם יכולים לנצל את זה שיש לכם בהישג יד פורץ מנעולים לרכב בצפון, ולבקש ממנו לעשות עבודות תחזוקה למנעולי הבית, שכן פורץ המנעולים ברכב הוא מנעולן מוסמך, ולכן הוא גם יכול להתעסק במנעולי דלתות, כספות ועוד. אפשר לבקש ממנו לבדוק את תקינות מנעולי הדלתות, לשמן אותן במקרה הצורך, או לבצע תיקונים בצירי הדלת, או אולי להחליף מנעול במקרה הצורך.

פורץ מנעולים לרכב בצפון, כפי שנאמר לעיל, יכול להחליף לכם גם מנעולים בבית. במידה ויש מנעול תקול, או שהוא לא עובד כל כך טוב בזמן האחרון, או שאתם רוצים אפילו מנעול משוכלל יותר, הוא ייתן לכם את השירות הזה בשמחה ובחיוך. מנעולן כזה יכול לעבוד עם כל סוגי המנעולים הקיימים בשוק: צילינדרים פשוטים, מנעולים מכנים לשומרי שבת, מנעולים חכמים, מנעולים חשמליים, מנעולי כספת ביתית ומנעולים כבדים יותר של כספת עסקית גדולה ומאסיבית.

בכל המקרים האלו פורץ המנעולים יכול לעזור לכם גם כן. גם למקרים אלו הפורץ יביא ציוד ייעודי, בעלות של אלפי שקלים. ככל שהמנעול יהיה כבד ומאסיבי ומתוחכם יותר, כך העבודה תהיה ארוכה יותר, ועלותה תהיה גדולה יותר. אך מנעולים פשוטים אמורים להיות במחיר הסטנדרט הקבוע בשוק, בערך 190-290 שקלים.

לסיכום

לאחר שהפורץ יסיים את עבודתו, כל מה שאתם צריכים לעשות זה לשלם לו, ולהודות לו בחיוך על זה שחילץ אתכם בשירות אדיב ומהיר, ממצב הביש שנקלעתם אליו במקרה ולא באשמתכם.

ראו גם: פורץ מנעולים לרכב | פורץ רכבים מחיר

לשיתוף מאמר זה