פורץ מנעולים בבת ים

תוכן עניינים

נתקעתם מחוץ לבית, לעסק או לרכב ואין לכם יכולת לפתוח את הדלת? נשבר לכם המפתח בתוך המנעול ואין לכם מושג מה אתם עושים? מעוניינים להחליף צילינדר בבית או בעסק אבל אין לכם את המפתח כדי לפחות לפתוח את הדלת וליצור גישה להחלפת הצילינדר? בכל אחד מן המקרים האלה אתם צריכים פורץ מנעולים בבת ים, או בשמו המקצועי מנעולן. מה יכול להציע לכם מנעולן ומה אתם צריכים להוכיח לו כדי שהוא גם יוכל לבצע את מה שהוא מציע? על כך מספרים לכם המומחים של מנעולן אקספרס ממש פה בשורות הבאות.

מהם השירותים שיכול להציע לכם פורץ מנעולים בבת ים?

מן הסתם, השירות המרכזי שיכול להציע לכם פורץ מנעולים בבת ים הוא שירות פריצת מנעולים. שירות זה יכול להידרש במגוון רחב של נסיבות, לרבות מקרים בהם אתם נתקעים מחוץ או בתוך הבית מבלי שאתם יכולים לפתוח את הדלת, מקרים בהם המפתח נשבר בתוך המנעול ואתם מנוטרלים לגמרי, מקרים בהם המנעול מתחיל לעשות לכם בעיות ואתם רוצים לתקן אותו לפני שבאמת תתקעו בתוך הבית ועוד שורה של מקרים כמו החלפת צילינדר, דלת רכב שלא נפתחת וכן הלאה. יחד עם זאת, פורץ מנעולים בבת ים יכול להציע לכם שירותים נוספים ובכלל זה החלפת צילינדר ופריצה של כספת, התקנה או החלפה של מחזירי דלת פנאומטיים או הידראוליים, התאמת דלת למנגנון נעילה מתקדם יותר והתקנת מנגנון כזה וכדומה. למעשה, כל פעולה שקשורה לפתיחה, סגירה ונעילה של דלת, מכל סוג שהוא, היא פעולה שאתם יכולים לבצע באמצעות הזמנת פורץ מנעולים בבת ים.

דברים שצריך להוכיח למנעולן

לפני שאתם מזמינים פורץ מנעולים בבת ים ולפני שאתם צריכים להוכיח לו משהו, קודם כל הוא צריך להוכיח לכם שהוא אכן מנעולן מורשה הפועל ברישיון משטרת ישראל. אם אין לו רישיון כזה פשוט דלגו הלאה והזמינו מנעולן אחר. אחרי שהבנתם שמולכם עומד מנעולן מורשה, כעת הגיע תורכם להוכיח דבר מה והדבר הזה הוא הבעלות שלכם על הנכס שאותו אתם רוצים לפרוץ. כך למשל, ישנם בעלי נכסים המבקשים לפרוץ את דלת הנכס ולהחליף צילינדר כאשר שוכר קודם עוזב את הנכס ושוכר חדש אמור להיכנס. אבל מה התועלת בפעולה כזאת אם גם השוכר יכול להזמין מנעולן שיבצע את אותה פעולה על אף שאין לו בכלל את הזכות והרשות לעשות זאת? בהתאם לכך, מנעולן מקצועי יוודא תחילה שאתם בעלי הנכס ואת זה הוא צריך לוודא באמצעות מסמך בעלות (טאבו) שיהיה עליכם להציג לו לצד תעודת הזהות שלכם. בכל מקרה, מנעולן אקספרס המציע שירותי פורץ מנעולים בבת ים, פועל תמיד בחסות החוק ומוודא תמיד את זהותו של מזמין השירות ואת הקשר שלו לנכס הנפרץ.

לשיתוף מאמר זה