האם שער חשמלי מספק ביטחון?

תוכן עניינים

המכוניות של היום שוות לא מעט כסף ומי שרוצה לסייע בשמירה על הרכוש שלו יחשוב היטב להתקין בביתו שער חשמלי. זה לא רק עניין של בטיחות, זה גם עניין של נוחות, שכן באמצעות שלט או לחיצה פשוטה על כפתור ניתן להיכנס בנוחות ומהירות לאזור הבית, והמנגנונים של היום חכמים מספיק כדי להתמודד עם גנבים מכל הסוגים. אז אילו סוגי שערים חשמליים ישנם, אילו מתאימים לתעשייה ואילו לבית ולחצר? הכנו לך מדריך מפורט שיעשה לך סדר. 

סוגי השערים החשמליים הקיימים לתעשייה

ממש כמו ואם לא יותר, במוסדות שונים לתעשייה ישנה חשיבות עליונה לשער חשמלי איכותי, חזק ובטיחותי. השער מסייע למנוע מגורמים לא רצויים להיכנס לשטח המפעל או העסק, הוא מאפשר רק לגורמים רצויים לעשות בו שימוש והוא מתריע כאשר נעשה בו שימוש שלא על פי השעות הקבועות. כמו כן, ישנה רשומה מסודרת של פתיחת השער ובשילוב עם מצלמה וחברת אבטחה, הוא מספק מענה נוסף למעטפת הבטיחות של המקום. 

שערים חשמליים משמשים בבתים פרטיים, בניינים, קיבוצים, מושבים, בעסקים ובמפעלי תעשייה לגוניהם. מדובר בדרך כלל על שערים גדולים במיוחד שנפתחים הצידה ולכן משקל רב שיכול למנוע מכל סוג רכב שאינו רצוי להיכנס או לעשות שימוש בשער לפתיחתו ללא האישור המתאים לכך. השערים מגיעים במגוון צבעים, כאשר רבים בוחרים בשער צהוב ובולט שמאפשר לראות אותו למרחקים, וגם מסמל בדרך כלל שאין כניסה למקום. ניתן להתקין על השערים מצלמות אבטחה, נורות אזהרה שיתריעו על תזוזת השער ועוד. כמו כן, ניתן לבחור בסוג שער שלא ניתן לראות דרכו, במידה ומעוניינים לשמור על פרטיות המקום.

סוגי השערים החשמליים הקיימים לבית ולחצר הפרטית

לבתים פרטיים ולחצרות ישנם שני סוגים עיקריים של שערים – לחניה ולכניסה לבתים. לכל אחד מהסוגים הללו יש סוגים שונים של שערים שמתייחסים למנגנון פתיחת השער, לאפשרויות השונות של השליטה עליהם מרחוק, לגודלם ולצורתם. 

טכנולוגיות השערים השתכללו רבות בשנים האחרונות ומנגנוני הפתיחה שלהם נוחים במיוחד לשימוש, בטיחותיים ומספקים הגנה מרבית לחצר ולרכב. שער החניה הבסיסי ביותר יהיה של מחסום זרוע עליו ניתן לשלוט מרחוק באמצעות שלט או הטלפון הסלולרי, אך הוא לא תמיד יקנה תחושה של פרטיות מלאה. שערי אלומיניום יחשבו לשערים האיכותיים ביותר ומכאן גם יעלו יותר כסף אך גם יחזיקו יותר זמן מעמד. שערי אלומיניום גם יסייעו לשמור על פרטיות מלאה לחצר ולאזור החניה ומהם שער גלילה חשמלי נחשב למומלץ ביותר על ידי בעלי המקצוע. מבחינת שערי הולכי הרגל ניתן לעשות שימוש בשערים להם מנגנון נעילה חשמלי שבדומה לשערי החניה נפתחים ונסגרים באמצעות מנגנון חשמלי של קוד, שלט או אפליקציה. 

האם השער החשמלי יכול לספק את הביטחון שהעסק והבית צריכים? 

שערים חשמליים נועדו לספק את הביטחון ואת ההגנה הדרושים לבתים פרטיים ולעסקים והם מצליחים לעשות עבודה זו נאמנה. מומלץ לבחור בחברה המתמחה בהתקנה כדי להבטיח מנגנון איכותי שלא ניתן לפרוץ או לפתוח בקלות, להם ניתן להוסיף מערכת של התראה במידה והם נפתחים לטלפון הנייד, לביטחון מרבי ניתן להוסיף לכל אלה מצלמות אבטחה במעגל סגור. 

לשיתוף מאמר זה