פורץ רכבים באבן יהודה

תוכן עניינים

 

פריצה לרכב הוא פשע שדינו מאסר ובכל זאת, ישנו איש מקצוע אחד שיש לו רישיון לפרוץ לכלי רכב על פי דרישה. לאיש המקצוע הזה קוראים מנעולן והוא למעשה איש המקצוע היחיד שמורשה לבצע פריצה לכלי רכב, לבתים ואפילו לכספות. יחד עם זאת, גם מנעולן לא יכול לפרוץ לכל דלת וכל כספת שהוא רוצה, אלא אך ורק בהזמנה ובאישור של בעל הנכס הנפרץ. כאשר אתם מחפשים פורץ רכבים באבן יהודה, אתם בהחלט רוצים לבדוק שאתם מטילים את משימת הפריצה על איש מקצוע מורשה בלבד. מיהו מנעולן ומהם השירותים המוצעים על ידו? מה המשמעות של מנעולן מורשה לעומת מנעולן בלתי מורשה? באילו מקרים יכול לסייע לכם פורץ רכבים באבן יהודה ובאילו לא? כמה עולה שירות פריצת רכב? על שאלות אלו ועוד תוכלו למצוא את התשובות ממש כאן בשורות הבאות.

פורץ רכבים

מיהו מנעולן?

כאשר אתם מחפשים פורץ רכבים באבן יהודה, אתם למעשה מחפשים איש מקצוע הנקרא מנעולן אשר מציע את שירותיו באבן יהודה. לכאורה מדובר בעניין של הגדרות בלבד ואין לכך כל חשיבות, אלא שבכל הקשור לפריצה לנכסים, לכל הגדרה ולכל פרט ישנה חשיבות ואתם תמיד רוצים לוודא שאתם עובדים עם האדם הנכון, כפי שנרחיב בהמשך. מנעולן הוא מקצוע שדורש הכשרה מקצועית תחילה. לימודי מנעולן מוצעים כיום במסגרת קורס מקצועי של מספר חודשים. לאחר סיום ההכשרה המקצועית, ברמה המקצועית הופך בוגר הלימודים למנעולן אבל ברמה החוקית הוא עדיין לא יכול לעסוק בתחום. בכדי להציע שירותים של פריצת רכבים, דירות וכספות, צריך המנעולן לקבל רישיון מנעולן ואת הרישיון הזה עליו לקבל ממשטרת ישראל.

במסגרת תהליך הרישוי בודקת המשטרה את הרקע של המנעולן ואם אין כל מניעה לכך, מעניקה למנעולן רישיון מתאים. רישיון זה הוא הזהות של המנעולן בפני החוק והוא אשר מקנה לו את הזכות לבצע פריצות לנכסים על פי דרישה. לאחר קבלת הרישיון, יכול מנעולן לפרוץ כל מנעול מכל סוג, כל עוד הפריצה מבוצעת על פי בקשה מפורשת של בעל הנכס הנפרץ. סוג המנעולים שיפרוץ כל מנעולים תלוי בעיקר בידע המקצועי שלו וביכולות שרכש. כך למשל, השירות של פורץ רכבים באבן יהודה אינו מוצע על ידי כל מנעולן, שכן מרבית המנעולנים מתמקדים בפריצת בתים ודירות. מעטים יותר מתמחים גם בפריצת רכבים ועוד יותר מעטים בפריצת כספות.

פורץ רכבים באבן יהודה

מה חשוב לבדוק כאשר מזמינים פורץ רכבים באבן יהודה?

הזמנת פורץ רכבים בחאבן יהודה מתרחשת בדרך כלל כאשר אנחנו במצב של מצוקה – הרכב לא נפתח, שכחנו את המפתח בתוך הרכב או שאיבדנו את המפתח לרכב. במצב הזה אנחנו אמורים למצוא איש מקצוע, לוודא שהוא לא גובה מאיתנו מחיר מופרז וגם לבדוק כמה דברים לגביו, שמיד נפרט עליהם. במצב הזה, זה יהיה סביר אם לא נעשה את כל הבדיקות הנדרשות ובכל הרצינות הנדרשת, אבל ככל שנקפיד יותר, כך נבטיח לעצמנו חוויית שירות טובה יותר ואת זה כדאי לזכור גם ברגעי הלחץ של עמידה מול רכב נעול. אז מה אתם רוצים לבדוק? ובכן, הדבר הראשון שאתם רוצים לבדוק הוא שמולכם עומד מנעולן מורשה שמחזיק ברישיון תקף מטעם משטרת ישראל. קודם כל זה חשוב כדי להבטיח שלא עומד מולכם עבריין בתחפושת של מנעולן, ושגם ינצל את ההזדמנות שנתתם לו כדי לשכפל את המפתח שלכם ולנצל אותו במועד מאוחר יותר לרעתכם. אבל עוד מעבר לכך, כל נזק שייגרם לרכב במהלך תהליך הפריצה, תוכלו לבקש תמורתו פיצוי מחברת הביטוח וזו תעניק לכם פיצוי כזה אך ורק אם תוכיחו כי את הפריצה ביצע מנעולן מורשה בעל רישיון תקף.

הדבר השני שאתם רוצים לבדוק הוא שהמנעולן בודק אתכם. למעשה, זוהי אחת האינדיקציות הטובות ביותר לכך שעומד מולכם איש מקצוע ואת זה תוכלו לברר כבר בשיחת הטלפון שאתם עושים עם המנעולן. ככלל, כשאתם מעניקים למנעולן את הרשות לפרוץ לרכב שלכם, אתם רוצים לוודא שהמנעולן עצמו מוודא שזהו הרכב שלכם. אחרת מחר יכול אדם אחר לפנות לאותו מנעולן שיפרוץ עבורו כל רכב שירצה מבלי שהמנעולן בודק בכלל את הבעלות על הרכב. מנעולן שקוראים לו והוא פשוט בא הוא לא מנעולן שאתם רוצים לעבוד איתו. כבר בשיחת הטלפון בררו עם המנעולן אילו מסמכים אתם צריכים להראות לו כדי להוכיח את הבעלות שלכם. אם התשובה היא שלא צריך כלום, התקשרו למנעולן אחר.

בהיבט הזה חשוב לדעת את הדבר הבא: אף אחד לא יודע כמה פריצות מתרחשות בישראל על ידי אנשים שהתחזו למנעולנים, אבל קרו כבר לא מעט מקרים בהם אנשים שהתחזו למנעולנים, ניצלו את הגישה שניתנה להם למנגנון הנעילה של הנכס, בכדי לפרוץ אותו לאחר מכן. רק חשבו על המצב שבו מנעולן מתקין לכם צילינדר חדש בדלת ושומר לעצמו את אחד המפתחות. הוא יכול כעבור מספר ימים, שבועות או חודשים להגיע לנכס שלכם, לפתוח אותו כאחד האדם, לקחת מה שירצה, לצאת ולנעול אחריו ללא שום סימני פריצה. מקרים כאלה כבר קרו בעבר ואתם לא רוצים שהם יקרו גם לכם, ולכן כאשר אתם מזמינים פורץ רכבים באבן יהודה אתם בהחלט רוצים לשמור על סטנדרטים גבוהים שגם מעידים על הרמה המקצועית ועל הרצינות של המנעולן שעומד מולכם.

 

איך מתבצעת פריצה של רכב?

ובכן, פריצה לרכב יכולה להתבצע בשלל צורות ודרכים ובכל מקרה ומקרה צריך המנעולן לבדוק את הנתונים של המצב הספציפי בכדי להחליט מהי הדרך הנכונה ביותר לבצע את הפריצה. במקרים מסוימים יהיה זה נכון וחסכוני יותר פשוט לשבור את החלון ולפרוץ לרכב. במקרים אחרים, ניתן יהיה לפרוץ את המנעול הקיים מבלי לעקור אותו ומבלי לגרום נזק כלשהו לרכב. הבחירה בשיטת הפריצה היא בחירה מקצועית לכל דבר ועניין ואותה אתם רוצים להשאיר לכל פורץ רכבים באבן יהודה שבו תבחרו לביצוע המשימה. ושוב, גם במקרה הזה, באה לידי ביטוי החשיבות של בחירה במנעולן הנכון. מנעולן לא מקצועי יבצע עבורכם את הפריצה בצורה שתייצר עבורו את הרווח הגבוה ביותר. מנעולן מקצועי יבצע את הפריצה בצורה הנכונה מבחינה מקצועית.

 

מה יכול עוד להעיד על רמת המקצועיות של המנעולן?

כפי שכבר אמרנו קום לכן, כאשר אתם בוחרים פורץ רכבים באבן יהודה אתם רוצים לבדוק שמדובר במנעולן מורשה ושהמנעולן המורשה הזה בודק שאתם הבעלים של הרכב שהוא עומד לפרוץ. אבל עוד מעבר לכך תוכלו להשתמש במספר רמזים נוספים בכדי להעריך את הרמה המקצועית של המנעולן שעומד מולכם. אחד הבולטים שבהם הוא זמן התגובה של המנעולן לקריאת השירות שלכם. מנעולנים מקצועיים מבינים היטב את הסיטואציה בה נמצא הלקוח ובהתאם לכך מציעים מענה מהיר עד כדי מיידי. לא נדיר למצוא מנעולנים שמציעים זמן מענה של רבע שעה עד עשרים דקות מזמן הקריאה. לעומתם, מנעולנים אחרים לוקחים את הזמן ומנסים לקבוע איתכם שעה נוחה יותר בהמשך היום או אולי אפילו למחרת או בהמשך השבוע. זמן תגובה מהיר כהבטחה לכל לקוח ולא רק במקרה הספציפי שלכם, היא אינדיקציה מצוינת לרמה המקצועית של כל פורץ רכבים באבן יהודה.

רמז נוסף על רמת המקצועיות של המנעולן תוכלו לשאוב מזמינות השירות שהוא מציע לאורך שעות היום. מנעולנים רבים מסיימים את יום העבודה שלהם בחמש אחר הצהריים וכל קריאת שירות לאחר מכן נדחית אוטומטית ליום המחרת. לעומתם, מנעולנים רבים אחרים מציעים שירות מסביב לשעון, עשרים וארבע שעות ביממה. גם במקרה זה, השירות המורחב שמציע המנעולן מעיד על ההבנה שלו את לקוחותיו, לעומת מנעולנים שמספקים את השירותים שלהם בשעות מוגדרות ובכך מעידים שהם אינם מבינים או לא רוצים להבין את הדחיפות שבה נמצא הלקוח.

פורץ רכבים מומלץ באבן יהודה

כמה עולה שירות פריצת רכבים?

ככלל, עלות שירות פריצת רכב מגלמת בתוכה את כלל העלויות שחלות על המנעולן בתוספת הרווח שהוא מבקש לעצמו. המנעולן מגיע למעשה אל המיקום של הרכב, משתמש בכלי עבודה, משקיע זמן עבודה ולאחר מכן גם צריך לחזור. עבור שירות כזה של פריצת מנעול, המחיר הוא בדרך כלל 300-500 שקלים. יחד עם זאת, מחיר זה נכון לפריצת צילינדרים רגילים של דלתות. במקרה של פריצת רכבים, המחיר יכול להיות גבוה יותר בהתאם למורכבות הפריצה ולאור העובדה שמדובר בשירות שמרבית המנעולנים לא מציעים, מה שמותיר למנעולן מרווח נוסף של רווח בגין התמחות. המחיר של החלפת צילינדר בדלת יכול להיות דומה מאוד אם כי במקרה של פריצה לרכב, את החלפת המנעול בדרך כלל יש לבצע במוסך או בבית עסק מתמחה. מה שאתם צריכים בשלב הזה, זה רק לפרוץ את המנעול לרכב וזו המטרה היחידה שלשמה מגיע המנעולן.

 

האם ישנה אלטרנטיבה להזמנת פורץ רכבים באבן יהודה?

התשובה היא בהחלט כן. אתם יכולים לשבור את החלון ואתם יכולים להזמין גרר שיגרור את הרכב למוסך שיבצע עבורכם את הפריצה. יחד עם זאת, שתי האלטרנטיבות האלה הן אלטרנטיבות גרועות ביחס לאפשרות של הזמנת פורץ רכבים באבן יהודה. מדוע? מכיוון שהתקנת חלון חדש לרכב תעלה לכם הרבה יותר משירות פריצה לרכב ומכיוון שבגרירת הרכב למוסך, אתם לא חוסכים את עלות הפריצה, גם אם הגרירה עצמה מכוסה בפוליסת הביטוח ומבוצעת עבורכם ללא עלות. בסופו של דבר, יש צורך לבצע פריצה לרכב ולפריצה הזאת יש עלות. בבחירת האופציה של הזמנת מנעולן מומחה, אתם למעשה נותנים לעצמכם את ההזדמנות לסיים את הסאגה בצורה הזולה, המהירה והפשוטה יותר. מנעולן מקצועי ידע בדרך כלל לפרוץ לרכב מבלי לגרום כל נזק לרכב או למנעול, ויאפשר לכם לחזור לשגרה בתוך זמן קצר. כל אלטרנטיבה אחרת יכולה גם להוביל לנזק היקפי לרכב, גם לעוגמת נפש בגין תהליכי תיקון ארוכים וגם לעלויות נוספות בגין החלפת מנעול או תיקון מנעול שנהרס במסגרת פריצה לא מקצועית.

 

המלצות וחוות דעת מקצועיות – האם זה רלוונטי?

בבחירת נותני שירות, ובכלל זה גם פורץ רכבים באבן יהודה, אחת הדרכים הטובות ביותר לביצוע הבחירה היא קבלת המלצות וחוות דעת מקצועיות. יחד עם זאת, כפי שאמרנו קודם לכן, בדחיפות ובתחושת החירום שבהן אתם נמצאים כשאתם עומדים מול הרכב הנעול, זה לא בדיוק הזמן לחפש המלצות וחוות דעת מקצועיות. אם אתם במקרה יודעים על מכר כלשהו שנעזר לאחרונה בשירותיו של מנעולן, בהחלט כדאי לפנות אליו ולבקש המלצה. בכל מקרה אחר, פשוט מאוד התקשרו לשניים שלושה מנעולנים באבן יהודה, החליפו עימם כמה מילים בכדי לקבל רמזים על הרמה המקצועית שלהם כפי שתיארנו קודם לכן ובצעו השוואה בין המחירים המוצעים לכם. כל זה אמור להספיק לכם בכדי לקבל החלטה חכמה ומושכלת.

לשיתוף מאמר זה