פריצת כספות בקיסריה

תוכן עניינים

פריצת כספות בקיסריהפריצת כספות בקיסריה

כספות הן מעין קופסאות מאובטחות בהן נוכל לאחסן דברים חשובים, מיוחדים, יקרים ויקרי ערך לנו. אך מה נעשה במקרה שהכספת נעולה ואנו לא מצליחים לפתוח אותה? במקרה כזה, יהיה עלינו לבצע פריצת כספות על ידי פורץ מקצועי. פורץ כספות יאבחן את מנגנון הנעילה של הכספת ויתאים את הכלים הנכונים לפריצתה. 

 

פריצת כספות בקיסריה- סוגי כספות

ההבדל המרכזי בין סוגי הכספות הוא מנגנון הנעילה שלהם- כספת עם מנגנון נעילה דיגיטלי או מכאני. לכל סוג כספת יש שיטות שונות לפריצתו.

 

כספת דיגיטלית

כספת דיגיטלית, או כספת אלקטרונית, היא כספת שנפתחת על ידי סיסמה. הכספת הדיגיטלית עובדת על סוללות, ובמקרה שהסוללות נגמרות, הכספת לא תפתח. פריצת כספת בכלל וכספת דיגיטלית בפרט צריכה להשאיר את הכספת שלמה ולא לפגוע בה כלל. במידה שאתם צריכים פורץ כספות כי שכחתם את הקוד, הוא יוכל לאפס את הקוד בקלות. 

הדרך הראשונה לפרוץ כספת דיגיטלית היא לתת לה מכות חלשות מבלי להרוס אותה. דרך נוספת, מתאפשרת רק בכספות בהן יש גם מנעול מכאני. בכספות דיגיטליות רבות יש מנעול מכני לגיבוי שמאפשר לפתוח את הכספת במקרה שהקוד לא עובד. במידה וגם הוא לא נפתח, יהיה אפשר לקדוח דרכו. כך הכספת תיפתח ולאחר מכן יהיה ניתן להשתמש בה שנית על ידי הנעילה הדיגיטלית בלבד.

כספת מכאנית

לעומת כספת דיגיטלית, כספת מכאנית נפתחת על ידי מפתח בלבד. פריצה של כספת מכאנית מסובכת יותר מפריצת של כספת דיגיטלית והיא מתבצעת בשתי שיטות שונות-

  • פריצה שקטה- מדובר בשיטה הטובה יותר לפריצת כספות מכאניות. על ידי שיטה זו לא פוגעים בכספת כלל. פריצה שקטה נעשית על ידי כלים מיוחדים ומדמה פתיחה רגילה. לא תמיד משתמשים בה כיוון שהיא לא מתאימה לכל הכספות המכאניות ולא לכל פורצי הכספות יש את הידע לבצע אותה. 
  • קידוח- בשיטה זו למעשה יקדחו בכספת בשני מוקדים אפשריים- במנעול או בדופן הכספת. טוב יותר לקדוח במנעול הכספת, כיוון שכך ניתן להחליף את המנעול בלבד והכספת נשארת שלמה. 

 

כספת כבדה

בבתים יש שימוש בכספת קלה, אך כיצד פורצים כספת כבדה? פריצה של כספת כבדה היא משימה מורכבת וארוכה מאוד. לרוב פורצי הכספות שמתמחים בפריצת כספות ביתית אין את הידע הנדרש לפריצת כספת כבדה, לכן יש לברר מראש מי איש המקצוע שיוכל לבצע זאת עבורכם. שימו לב שהמחיר של פריצת כספת כבדה הוא גבוה מאוד ויכול להגיע לאלפי שקלים. 

 

פריצת כספות בקיסריה- מתי נצטרך?

פריצת כספות נדרשת בכל מקרה בו אנחנו לא מצליחים לפתוח את הכספת- 

  • במקרה המפתח של הכספת נגנב או הלך לאיבוד
  • במקרה שאתם לא זוכרים את הקוד של הכספת
  • במקרה שיש לכספת מערכת נעילה ביומטרית תקולה
  • במקרה שמצאתם כספת ישנה אך אינכם מוצאים את המפתח שלה
  • במקרה שהכספת נפגעה או ניזוקה והיא לא נפתחת
  • במקרה שיש צורך להתקין מנגנון נעילה חזק יותר

ובכל מקרה אחר בו הכספת לא נפתחת מסיבה כלשהי.

 

עלות של פריצת כספותפריצת כספות בקיסריה- בדיקות שכדאי לבצע

לפני שאתם מזמינים פורץ כספות, יש מספר בדיקות פשוטות שניתנות לביצוע. על ידי הבדיקות הללו תוכלו להבין טוב יותר האם אתם צריכים פורץ כספות או שאתם יכולים להתמודד עם הבעיה לבד וכך לחסוך את הכסף. שימו לב כי במידה והחלטתם להזמין פורץ כספות, חשוב מאוד לוודא לפני הזמנתו כי הוא מכיר את סוג הכספת שיש לכם וכי הוא יודע כיצד לפרוץ אותה. 

הבדיקות שניתן לבצע טרם הזמנת פורץ כספות-

  • כספת מפתח גיבוי- יש לכם כספת דיגיטלית והיא לא נפתחת על ידי הקוד הדיגיטלי? זה לא בהכרח אומר שהכספת תקולה. ברוב הכספות הדיגיטליות יש גם מנעול מכאני לגיבוי המערכת. כלומר, אפשרות לפתוח את הכספת על ידי מפתח. לכן, במידה והכספת הדיגיטלית שלכם עושה בעיות, נסו לפתוח אותה עם המפתח. יכול להיות שרק נגמרו לה הסוללות.
  • כספת תקינות המפתח- המפתח לא מצליח לפתוח את הכספת? זה לא בהכרח אומר שהבעיה בכספת. במקרה כזה, יכול להיות שהבעיה היא בכלל במפתח. יכול להיות שהוא עקום או תקול מסיבה כלשהי וכל שתצטרכו זה להחליף אותו. 

מה המחיר של פריצת כספות בקיסריה?

כפי שציינו קודם, המחיר משתנה בהתאם לסוג הכספת. המחיר הממוצע לפריצה פשוטה ומהירה ינוע בין 250 ל-400 שקלים, בכל מקרה בו הפריצה תהיה מורכבת יותר, המחיר יעלה בהתאם. 

מקרים בהם הפריצה מורכבת וישפיעו על המחיר- 

  • כספת ישנה- כספות ישנות יהיו קשות יותר לפריצה בגלל החומר שלה או מנגנון הנעילה שלה, לכן המחיר יהיה יקר יותר. 
  • כספת יוקרתית/ מיוחדת- כספות שנעשו בייצור מיוחד או כספות יוקרתיות יהיו קשות יותר לפריצה ולכן המחיר יעלה בהתאם לקושי הפריצה. 
  • התקנת מנעול חדש- במידה והפריצה תצריך התקנה של מנעול חדש, ברוב המקרים ייגבה על כך תשלום נוסף. 
  • גישה בעייתית- יש מקרים בהם הגישה לכספת בעייתית, מה שהופך את הפריצה למסובכת יותר באופן משמעותי והמחיר יעלה בהתאם. 
לשיתוף מאמר זה