פורץ כספות בחריש

תוכן עניינים

פורץ כספות בחרישפורץ כספות בחריש

לא פעם ולא פעמיים קורה שאנשים לא מצליחים לפתוח את הכספת שלהם. במקרה שהכספת לא נפתחת ואינכם יודעים מה לעשות, יש להזמין פורץ כספות. פורץ כספות הוא למעשה איש המקצוע שפורץ עבורנו את הכספת שלנו. פורץ כספות יודע לפרוץ סוגי כספות שונים. לשם כך הוא יצטרך לאבחן את מנגנון הנעילה של הכספת ואת התקלה שלה. לאחר מכן הוא יוכל לפרוץ אותה על ידי שימוש בכלים מתאימים וינסה לעשות זאת מבלי לגרום לנזק לכספת. צריכים פורץ כספות בחריש? המאמר הבא הוא בשבילכם. 

 

מתי נצטרך פורץ כספות בחריש ?

נצטרך פורץ כספות בכל מקרה בו אנחנו לא מצליחים לפתוח את הכספת.

  • במקרה המפתח של הכספת נגנב או הלך לאיבוד
  • במקרה שאתם לא זוכרים את הקוד של הכספת
  • במקרה שיש לכספת מערכת נעילה ביומטרית תקולה
  • במקרה שמצאתם כספת ישנה אך אינכם מוצאים את המפתח שלה
  • במקרה שהכספת נפגעה או ניזוקה והיא לא נפתחת
  • במקרה שיש צורך להתקין מנגנון נעילה חזק יותר

ובכל מקרה אחר בו הכספת לא נפתחת מסיבה כלשהי.

פורץ כספות בחריש– סוגי כספות

ההבדל המרכזי בין סוגי הכספות הוא במנגנון הנעילה שלהם. שני הסוגים המרכזיים הם כספת עם מנגנון נעילה דיגיטלי וכספת עם מנגנון נעילה מכאני. לכל סוג כספת שיטות שונות לפריצתו.

 

כספת דיגיטלית

כספת דיגיטלית היא כספת שעובדת על סוללות ונפתחת על ידי קוד. כאשר פורצים כספת דיגיטלית חשוב מאוד להשאירה שלמה ולא לפגוע בה כלל. 

ישנם מקרים שונים בהם כספת דיגיטלית ננעלת. הנפוצים בהם הם כאשר בעלי הכספת שכחו את הקוד (במקרה כזו פורץ כספות יוכל לאפס את הקוד בקלות) וכאשר לכספת נגמרו הסוללות והיא לא נפתחת על ידי הקוד. 

קיימות שתי דרכים לפרוץ כספת דיגיטלית- 

  • הדרך הראשונה לפרוץ כספת דיגיטלית היא לתת לה מכות חלשות מבלי להרוס אותה. 
  • הדרך השנייה מתאפשרת רק בכספות דיגיטליות בהן יש גם מנעול מכאני לגיבוי (נפוץ בכספות דיגיטליות רבות). במידה וגם המנעול המכאני לא נפתח, יהיה אפשר לקדוח דרכו. כך הכספת תיפתח ולאחר מכן יהיה ניתן להשתמש בה שנית על ידי הנעילה הדיגיטלית בלבד.

 

כספת מכאנית

כספת מכאנית היא כספת שנפתחת על ידי מפתח מכאני. לעומת כספת דיגיטלית, פריצתה של כספת מכאנית מסובכת יותר באופן משמעותי. יש שתי שיטות לפריצת כספת מכאנית-

  • פריצה שקטה- מדובר בשיטה הטובה יותר לפריצה של כספות מכאניות, כיוון שלא פוגעת בכספת כלל. פריצה שקטה היא פריצה שנעשית על ידי כלים מיוחדים ומדמה פתיחה רגילה. לא תמיד משתמשים בה כיוון שהיא לא מתאימה לכל הכספות המכאניות ולא לכל פורצי הכספות יש את הידע לבצע אותה. 
  • קידוח- כאן למעשה יקדחו את הכספת. כפי שציינו קודם, לקדוח דרך הכספת זו משימה לא פשוטה כלל. הקידוח נעשה בשני מוקדים- במנעול או בדופן הכספת. טוב יותר לקדוח במנעול הכספת, כיוון שכך ניתן להחליף את המנעול בלבד והכספת נשארת שלמה. לכן, מומלץ שלא לקדוח את דופן הכספת. 

 

פורץ כספות בחריש- בדיקות מומלצות

לפני שאתם מזמינים פורץ כספות ומבזבזים על כך כסף, תוכלו לבצע מספר בדיקות פשוטות שיעזרו לכם להבין האם אתם חייבים פורץ כספות או יכולים להתמודד לבד. יש לציין כי במידה והחלטתם להזמין פורץ כספות, חשוב מאוד לוודא לפני הזמנתו כי הוא מכיר את סוג הכספת שיש לכם וכי הוא יודע כיצד לפרוץ אותה. 

הבדיקות שניתן לבצע טרם הזמנת פורץ כספות-

  • כספת מפתח גיבוי- יש לכם כספת דיגיטלית והיא לא נפתחת על ידי הקוד הדיגיטלי? זה לא בהכרח אומר שהכספת תקולה. ברוב הכספות הדיגיטליות יש גם מנעול מכאני לגיבוי המערכת. כלומר, אפשרות לפתוח את הכספת על ידי מפתח. לכן, במידה והכספת הדיגיטלית שלכם עושה בעיות, נסו לפתוח אותה עם המפתח. יכול להיות שרק נגמרו לה הסוללות.
  • כספת תקינות המפתח- המפתח לא מצליח לפתוח את הכספת? זה לא בהכרח אומר שהבעיה בכספת. במקרה כזה, יכול להיות שהבעיה היא בכלל במפתח. יכול להיות שהוא עקום או תקול מסיבה כלשהי וכל שתצטרכו זה להחליף אותו. 

כיצד נבחר פורץ כספות?

על מנת לבחור פורץ כספות מקצועי, חשוב להתייחס למספר אלמנטים שונים-

  • ניסיון- ככל שיש לפורץ הכספות יותר ניסיון בתחום, כך הוא יהיה מקצועי יותר ויידע לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.
  • המלצות- לכו לפורץ כספות בעל המלצות או בקשו מפורץ הכספות המלצות על עבודות קודמות. 
  • מקום מגורים- מומלץ לבחור בפורץ כספות שמתגורר קרוב אליכם. במידה ואתם גרים בחריש ואתם יוצרים קשר עם פורץ כספות מתל אביב, ברוב המקרים אתם תאלצו לשלם לפורץ הכספות תשלום נוסף על הנסיעה. לכן, על מנת לחסוך עלויות מומלץ לבחור בפורץ כספות מעיר מגורכם או קרוב אליה. 
  • מחיר- בצעו השוואת מחירים. דברו עם פורץ הכספות ותשאלו אותו מה עלות הפריצה. פורץ כספות מקצועי יבקש מכם תמונה של הכספת על מנת להבין מה הסוג שלה ולתת הצעת מחיר בהתאם. פורץ לא מקצועי לא יידע לתת לכם מחיר מדויק וייתן לכם טווח מחירים כללי יותר. 
לשיתוף מאמר זה