פורץ דלתות במזכרת בתיה

תוכן עניינים

 

פורץ דלתות במזכרת בתיה

להיתקע בתוך או מחוץ לבית עם דלת שפשוט ממאנת לסרב, זאת סיבה מספיק טובה להזמין מנעולן אבל לא בכך מסתכמים שירותיו של פורץ דלתות במזכרת בתיה. שירותי מנעולן הם שירותים הנדרשים לנו בכל מקרה בו אנו זקוקים לבצע פעולה כלשהי עם כל סוג שהוא של מנגנון נעילה. כך למשל, אם שכרתם דירה או עסק ואתם רוצים להבטיח שלשוכרים קודמים לא תהיה גישה לנכס באמצעות מפתחות שאולי נשארו אצלם, אתם צריכים להחליף את מנעול הדלת ולשם כך נדרש לכם מנעולן. אותו דבר במקרה של שבירת מפתח בדלת, מנעול שלא מתפקד בצורה חלקה או לא מתפקד בכלל, כספת שאתם לא מצליחים לפתוח או לחילופין, לסגור וכל אירוע אחר בו אתם נתקלים בבעיה עם מנגנון הנעילה. אז מתי נכון להזמין מנעולן? איך נכון לבחור מנעולן? איך מוצאים פורץ דלתות במזכרת בתיה? האם ישנם צעדים שעליכם לנקוט בהם על מנת להבטיח שהפעולה מבוצעת בצורה בטוחה ועל פי החוק? על שאלות אלו ועוד תוכלו למצוא את התשובות, ממש כאן בשורות הבאות.

פורץ דלתות במזכרת בתיה הוא מקצוע מאוד נפוץ, אך עם זאת גם מאוד לא מסודר. פורץ דלתות אינו מקצוע שדורש תואר אקדמי, כל אדם בעל יכולות טכניות יכול לעבוד בתור פורץ דלתות, אך איך נדע לבחור פורץ דלתות מקצועי? בדרך כלל כל מנעולן ייחשב גם לפורץ דלתות, לכן אם אתם מחפשים פורץ דלתות גם איש מקצוע המוגדר תחת "מנעולן" יעשה את העבודה. היצע אנשי המקצוע הרחב יכול לבלבל את הלקוחות, בשביל לעשות לכם סדר בבלגן נראה לכם איך למצוא פורץ דלתות מקצועי.

 

מנעולן – מתי צריכים אותו?

מנעולן הוא לחלוטין לא מקצוע חדש ומנעולנים פעלו בשוק החל מהרגע בו הומצא המנעול. יחד עם זאת, בשנים האחרונות עלתה מאוד המודעות לשירותי מנעולן. את עליית המודעות הזאת ניתן לייחס למספר סיבות לרבות ירידה בתחושת הביטחון הכללית של הציבור, ריבוי פשיעת רכוש, חשיפה גבוהה יותר למקרים של פריצה לדירות, כספות ורכבים והרצון שלנו להישאר תמיד על הצד הבטוח אבל במיוחד הסטנדרטיזציה של השירות והיכולת ליהנות משירות מנעולן בעלויות נמוכות מאוד שבהחלט מצדיקות את הערך המסופק על ידו.

 

האם פורץ דלתות הוא מנעולן?

כאשר אתם מחפשים פורץ דלתות במזכרת בתיה אתם עושים את זה מן הסתם, מכיוון שמה שאתם צריכים כעת זה לפרוץ את הדלת של הבית, של הכספת, של הרכב או של כל מבנה אחר. אלא שבפועל, אין דבר כזה פורץ דלתות. פורץ דלתות הוא למעשה מנעולן ולא מדובר סתם במשחק של הגדרות אלא בהבנה חשובה שאתם חייבים לאחוז בה לפני שאתם מזמינים כל שירות מנעולן. מדוע זה כל כך חשוב? ובכן, מנעולן הוא מקצוע המחייב השכלה והכשרה רשמית ולאחר מכן גם תהליך של רישוי מול משטרת ישראל. מנעולן מקבל למעשה רישיון לבצע פעולה שמטבעה מוגדרת כפשע – פריצה. למנעולן יש את הזכות לפרוץ לכספות, לרכבים ולמבנים, אלא שהזכות הזאת היא לא כוללת אלא ספציפית למקרים מסוימים ובכפוף לאישור של בעל הנכס. מהסיבה הזאת, דורשת המדינה לפקח על התחום כולו וזאת באמצעות רישוי מנעולנים על ידי משטרת ישראל.

כעת משהבנתם את זה, אתם מבינים שכאשר אתם מזמינים פורץ דלתות במזכרת בתיה אתם מזמינים למעשה מנעולן וזה אומר שאותו מנעולן צריך להחזיק ברישיון תקף ממשטרת ישראל ושעליו לפעול על פי הוראות החוק הרלוונטיות. בהמשך נסביר לכם על פעולות שכדאי לבצע בכל הזמנה של שירות מנעולן וכך גם תוכלו להבין את החשיבות של זיהוי איש המקצוע מעבר לפעולת הפריצה הספציפית הנדרשת לכם.

 

על מה חשוב להקפיד בעבודה עם מנעולן?

פורץ דלתות מומחה במזכרת בתיה

נניח שאתם מזמינים פורץ דלתות במזכרת בתיה, אתם נותנים לו את כתובתכם ומבקשים ממנו שיפרוץ את הדלת ויחליף את המנעול. אתם מגיעים אל המקום יחד עם המנעולן ובתוך מספר דקות הסיפור כולו מסתיים והמנעולן מוסר לכם את המפתחות למנעול החדש. לכאורה שירות מצוין ומהיר, אלא שהמחשבה הראשונה שעולה בראש היא שכל אדם יכול להזמין מנעולן בכדי לפרוץ כל דלת. אם המנעולן לא טורח לבדוק האם הדלת שהלקוח מבקש לפרוץ היא דלת של נכס הנמצא בבעלותו, הרי שדקה אחרי שתקבלו את המפתחות שלכם, תאורטית יכול אותו מנעולן לפרוץ את הדלת החדשה שלכם לטובת אדם אחר הטוען שזהו הנכס שלו. במרבית המקרים, מן הסתם, החשש הזה לא מתממש אלא שישנם לא מעט מקרים שהצורך שלנו בשירותיו של פורץ דלתות בחיפה נובע מלכתחילה כתוצאה מחשש שאדם כלשהו ירצה לפרוץ לדירה או לנכס שלנו וזה המקום בו צריך המנעולן להפגין את אחריותו המקצועית ולוודא שהאדם המזמין ממנו את השירות, הוא אכן בעל הנכס אותו הוא מבקש לפרוץ. למרבה הצער, לא כל המנעולנים עומדים בסטנדרטים האלה אבל אתם מבחינתכם רוצים להקפיד שאתם עובדים אך ורק עם מנעולן שאכן מקפיד על הדברים.

אז הדבר הראשון שאתם צריכים לבצע בהזמנת פורץ דלתות במזכרת בתיה הוא קודם כל לבקש לראות רישיון מנעולן תקף מטעם משטרת ישראל. את הרישיון עם תמונתו של המנעולן כדאי לצלם לטלפון הנייד על מנת שיהיה לכם תיעוד של הפרטים וגם על מנת לשדר למנעולן שאתם אנשים רציניים ששמים לב לכל פרט. הדבר השני שאתם רוצים לבחון הוא האם המנעולן אכן מנסה לברר את הלגיטימיות של הבקשה שלכם לפרוץ את הדלת – האם הוא מבקש מכם הוכחה כלשהי לכך שהנכס אותו אתם רוצים לפרוץ אכן שייך לכם. אם המנעולן לא מראה שום סימן שאפילו מתקרב לכך, אולי כדאי שלא תעבדו איתו – ככה פשוט וככה חד משמעי. התנהלות פורץ דלות במזכרת בתיה סביב סוגיית הבעלות שלכם על הנכס יכולה להוות גם קריטריון יעיל מאוד בבחירת מנעולן ובכל נעסוק כעת.

 

איך לבחור פורץ דלתות במזכרת בתיה?

בחיפוש פורץ דלתות במזכרת בתיה אתם לא צפויים לחוות קושי כלשהו ובחיפוש פשוט תוכלו למצוא עשרות אנשי מקצוע המציעים שירותי מנעולן בכל רחבי העיר והסביבה. מצד אחד, אתם לא צריכים להפוך את תהליך הבחירה של המנעולן למבצע צבאי מאורגן ומסודר ומצד שני, אתם גם לא רוצים לעשות אותו בצורה שרירותית. מה שכדאי לבחון מראש הוא את מאפייני השירות של המנעולן – האם הוא מציע שירות 24 שעות ביממה מסביב לשעון? מהו זמן התגובה אליו הוא מתחייב במצבי חירום? האם אתם יכולים למצוא חוות דעת מקצועיות או המלצות על המנעולן הספציפי? האם ישנן כתבות או חומרים כלשהם, חיוביים או שליליים, שמפורסמים אודותיו. את כל זה תוכלו לברר בתוך דקות ספורות בחיפוש פשוט באינטרנט ובאתר האינטרנט של המנעולן.

לאחר שתצרו קשר עם המנעולן, אתם רוצים לברר איתו מה נדרש מכם לצורך ביצוע התהליך. אם המנעולן לא מראה שום סימן לכך שאתם צריכים להוכיח בעלות על הנכס, אולי כדאי שתנסו בינתיים אנשי מקצוע אחרים. כמו כן, אתם רוצים לבחון את כל סל השירותים שמציע המנעולן. ככך שסל השירותים הזה נרחב ומגוון יותר, כך סביר להניח שמדובר באיש מקצוע טוב יותר. כך למשל, ישנם מנעולנים שיציעו את השירות הבודד של פורץ דלתות במזכרת בתיה, בעוד אחרים יציעו את כל שירותי המנעולן עבור כל סוגי דלתות הכניסה ודלתות פנים, דלתות אש, דלתות פלדה וכדומה. הם גם יציעו שירותי פריצה לכלי רכב ולכספות מכל הסוגים כמו גם למנעולים בעלי מנגנוני נעילה מתקדמים, רב בריחיים ואפילו אלקטרוניים. כאמור, ככל שמגוון השירותים הוא גדול יותר, כך סביר להניח שמדובר באיש מקצוע מהימן יותר, אמין יותר ומקצועי יותר.

פורץ דלתות מקצוען במזכרת בתיה

אחרי שאמרנו את כל זה, אי אפשר להתעלם מהעובדה שבחירת נותן שירות ולא רק בתחום של פריצת דלתות ומנעולים, מתבססת כמעט תמיד על מחיר. דברים אלה נכונים במיוחד אם נדרש לכם השירות בדחיפות רבה, למשל אם נתקעתם בתוך או מחוץ לבית או שהדלת אינה ננעלת ואתם לא יכולים להמשיך בשגרת יומכם עד לתיקון המנעול. במקרים אלה, אין לכם את הפנאי הנדרש בכדי לבחור את המנעולן המתאים ובכל זאת, כדאי לפחות לבחון את מאפייני השירות הבולטים כמו זמן תגובה לקריאת שירות, הצעת שירות מסביב לשעון ולבסוף גם מחיר.

בתחום שירותי המנעולן תוכלו לגלות מהר מאוד שפערי המחירים בין פורץ דלתות במזכרת בתיה אחד לשני, יכולים להיות משמעותיים מאוד ולכן כדאי לבקש הצעה לפחות משניים שלושה, אפילו ארבעה מנעולנים, לפני שאתם מזמינים את השירות, בטח ובטח אם המחיר הראשון המוצע לכם נראה לכם קצת מופרז או קצת זול מדי. שוב, אם מדובר במקרה חירום בו אתם זקוקים לשירות באופן דחוף, אין צורך בבקשת הצעת מחיר מסודרת בפקס ואפשר פשוט לשאול למחיר בשיחת טלפון מהירה. אחרי שאמרנו את זה, אתם לא בהכרח רוצים לבחור בהצעה הזולה ביותר, במיוחד אם היא חורגת באופן משמעותי כלפי מטה מכל יתר הצעות המחיר. מחיר זול מדי יכול להיות סממן להצעת מחיר שמיועדת לאפשר למנעולן לשים "רגל בדלת" כלומר לקנות אתכם כלקוחות ורק לאחר מכן, אחרי שהוא יגיע לשטח, פתאום יתגלה שצריך לעשות גם את הפעולה הזאת והזאת ולהוסיף את הרכיב הזה והזה ופתאום המחיר קופץ לרמה גבוהה יותר מכל מה שהציעו לכם המנעולנים האחרים.

כדי להימנע ממצב זה, אתם רוצים לעשות שני דברים: א' להימנע מבחירת ההצעה הזולה ביותר ובמיוחד אם היא זולה באופן חריג ביחס לכל השאר וב' לספק למנעולן את כל הפרטים של המקרה, לוודא איתו שיש לו את כל הפרטים הדרושים לו למתן הצעת מחיר סופית ולסכם שהצעת המחיר היא אכן סופית ולא יהיו בה עוד שינויים. את הדברים כדאי לסכם בכתב או בשיחה מוקלטת. התנהלות זו תבטיח לכם לפני הכל, שנותן השירות יקבל מכם את המסר שאתם אנשים רציניים ושאי אפשר "למרוח" אתכם.

אחרי שאמרנו את כל זה, אתם עוד עלולים לקבל את הרושם שאיש מקצוע המספק שירותי פורץ דלתות במזכרת בתיה הוא איש מקצוע הפכפך ולא אמין, שאתם צריכים לעשות הכל כדי שלא יוכל לסבן אתכם. זוהי כמובן ממש לא המציאות ולמעשה מדובר בתחום אליו מגיעים אנשים אמינים בדרך כלל, ללא עבר פלילי וכאמור עם רישיון מטעם משטרת ישראל. יחד עם זאת, בכל ענף יש את אנשי המקצוע הספציפיים שלא היו זוכים בגביע של יצאת צדיק ומהם אתם בהחלט יכולים ורוצים להימנע באמצעות הכללים שהבאנו בפניכם לעיל. אבל בשום פנים ואופן אין להבין שמנעולנים הם אנשי מקצוע לא אמינים ולמעשה ההיפך הגמור הוא הנכון.

 

פורץ דלתות במזכרת בתיה – הכשרה

אמנם לא צריך תואר אקדמי בכדי לעבוד בתור פורץ מנעולים אך כן נדרש ללמוד במכללה מתאימה ולעבור הכשרה שאורכה מספר שבועות עבור פריצת דלתות ומספר חודשים עבור מנעולנות, פורץ דלתות ומנעולנים צריכים תעודת מקצוע. אך כמה מאיתכם באמת מבקשים לראות תעודת מקצוע כאשר אתם נעזרים בשירותי מנעולנות? סביר להניח שאף פעם, ולכן השוק די פרוץ היום, לא כל מנעולן הוא בעל תעודת מקצוע.

 

פורץ דלתות במזכרת בתיה – תעודת יושר

שימו לב, כאשר אתם מזמינים פורץ דלתות הביתה, פורץ מקצועי יבקש ממכם תעודה מזהה בכדי לוודא שאכן מדובר על הנכס שלכם, ולא נכס שאתם עצמכם רוצים לפרוץ אליו. עכשיו, הפורץ יכול לבחון אתכם לגבי היושר שלכם, וגם לכם הזכות לבדוק אותו. תעודת יושר מונפקת על ידי משטרת ישראל רק לפורצי דלתות ומנעולנים שעברו הכשרה ובעלי תעודת מקצוע – תעודת יושר היא תנאי להעסקתם תחת חברה מקצועית.

 

מובן מאליו למה פורץ דלתות צריך תעודת יושר, הרי הוא מתעסק עם פריצה לדלתות, החל מדלתות ועץ ועד לדלתות שעובדות עם מנעול חכם וכמו כן גם כספות. תעודת יושר מונפקת לאדם שאין כנגדו הליכים משפטיים פליליים ושיש לו עבר נקי.

 

פורץ דלתות במזכרת בתיה – מקצועיות

איך לבחור פורץ דלתות במזכרת בתיה

כפי שציינו, פורץ דלתות עובר הכשרה מקוצרת יותר מאשר מנעולן. ההבדל בין פורץ דלתות ובין מנעולן הוא בכך שמנעולן לומד גם את סודות הרכבת ובניית המנעול, שינוי קומבינציות של מנעולים, ייצור מפתחות, שכפול מפתחות, שכפול שלטים וכן הלאה… כמו כן בעת הכשרתו המנעולן לומד כיצד לשווק את העסק שלו ויש לו את האפשרות לגעת גם בענפים שהם מעט שונים.

 

לרוב כאשר תזמינו פורץ דלתות במזכרת בתיה או בכל אזור אחר בארץ הוא יהיה גם מנעולן, אך עליכם פשוט לשים לב מהי המטרה לשמה קראתם לאיש המקצוע. כאשר אתם רוצים לפרוץ דלת של רכב או של בית, עליכם לקרוא לפורץ דלתות, והוא יפרוץ את המנעול תוך כדי צמצום פגיעה במנעול עצמו בכדי שלא יהיה צורך להחליף בחדש. אם המטרה שלכם היא אחרת כמו החלפת צילינדר, התקנת מנעול חכם וכד', עליכם כבר להתקשר למנעולן.

 

פורץ דלתות במזכרת בתיה – דרישות

הדרישות שלנו בתור לקוחות הן תחילה זמינות של איש המקצוע, מנעולן מקצועי יעניק שירות 24/7, הרי פריצת דלתות הוא דבר אשר מפתיע גם את הלקוח. לכן נדרש פורץ דלתות להיות זמין 24/7. כמו כן, אנו רוצים מקצועיות, לא כל פריצת דלת צריכה להיעשות באופן ברוטלי שהורס למעשה את המנעול עצמו, לעיתים מדובר על בעיה שולית שניתן לתקן ללא שום פגיעה במנגנון. בחירת פורץ דלתות מקצועי יחסוך לנו לא מעט כסף, שהרי אנו משלמים עבור השירות ועבור החלקים בהם הפורץ משתמש.

 

פורץ דלתות במזכרת בתיה – פרטי או חברה?

השאלה הנשאלת היא האם כדאי לבחור בפורץ דלתות שעובד תחת חברה, או לבחור דווקא באדם פרטי המעניק לנו את שירותי ואין אף אחד מעליו. החלטנו לעשות סוף לשאלה הזאת ולבחון את כל הפרמטרים שיכולים להבדיל בין השירותים:

 

מחיר – האם שירותיו של פורץ פרטי יהיו זולים יותר מאשר המחירים של חברה השולחת איש מקצוע? על פניו נדמה שהתשובה תהיה שפורץ דלתות פרטי זול יותר, אך זה לאו דווקא נכון. בעוד שפורץ פרטי אחראי לכל הציוד שלו, חברה רוכשת ציוד באופן רחב יותר וכך מוזילה את מחיריה, כמו כן, יש לחברה את האפשרות להוזיל את המחירים שלה בהתחשב בכך שיש לה יותר לקוחות.

 

שירות – אין ספק שהשירות של חברה הינו מקצועי ורחב יותר, מנעולן פרטי אינו יכול להעניק שירות 24/7, ואינו יכול לקחת על עצמו כמות גדולה של לקוחות, הזמינות שלו היא נמוכה יותר באופן ניכר, כמו כן אזורי העבודה. לכן, פורץ דלתות פרטי (מקצועי ככל שיהיה) יכול להעניק שירות באופן מוגבל יותר מאשר חברה המחזיקה תחתיה שורה של אנשי מקצוע.

 

מוניטין – בשל היצע הלקוחות הרחב יותר שיש לחברה מאשר לאיש מקצוע פרטי, יותר פשוט לבדוק את המוניטין של פורץ הדלתות. בעוד שאיש מקצוע פרטי בתחילת דרכו עדיין ללא ביקורות או שהן מעטות, חברה גם שהיא בתחילת דרכה יותר לשווק את עצמה באופן מקצועי יותר ולכן יותר פשוט לוודא שאנו עומדים מול חברה מקצועית ואמינה.

 

מיקוח – לגבי המחיר, חברה עובדת בצורה מסודרת יותר עם המחירים של השירותים שלה, הכל מנוהל בצורה מאוד מדוקדקת. אך כאשר אנו עובדים מול איש מקצוע פרטי אין לו מחירון ואם נאמר את האמת יש אינטרס להוציא ממך סכום גדול יותר כיוון שהכסף נכנס יש לכיס שלו ולא לבית העסק. עם זאת, פרמטר זה עובד לטוב או לרע, ישראלים כמו ישראלים אנו מאוד אוהבים להתמקח. כאשר אנו מתמקחים מול אדם פרטי הסיכוי להרוויח הוא (או להפסיד פחות) הוא גדול יותר, בעוד שמול חברה לא תוכלו להתמקח כיוון שהמחיר הוא מחיר קבוע.

 

פורץ דלתות במזכרת בתיה – סיכום

מנעולן ופורץ דלתות במזכרת בתיה

חיפוש אחר איש מקצוע אמין ומקצועי הפך למאוד קשה היום, זאת האמת לצערנו, אך אל תדאגו, עדיין קיימים אנשי מקצוע ישרים ואמינים, כל מה שצריך לעשות הוא לחפש נכון. יש הבדל בין פורץ דלתות ובין מנעולן, מנעולן יכול להיות גם פורץ דלתות ואילו פורץ דלתות לא יכול להיות מנעולן. לכן, אם אתם מחפשי שירות של מנעולנות לצורך החלפת מנעול, התקנת מנעול חכם וכד', עליכם ליצור קשר עם מנעולן ולא עם פורץ דלתות.

 

ההבדל בין פורץ דלתות למנעולן בא לידי ביטוי במגוון דרכים, בין היתר תחומי השירות, הכשרה ועוד, אך הזמינות של פורצי דלתות לרוב יהיה מהיר יותר – הם מודעים לתפקידם. לפורץ דלתות יש תפקיד אחד, לדאוג לכך שתיכנסו הבית או תצאו ממנו תוך הזמן הקצר ביותר. לכן, רוב פורצי הדלתות עובדים גם בשעות הלילה, אך בתעריף שונה כמובן.

 

כל עוד איש המקצוע יכול להעניק לכם שירות במהירות בזמן שאתם צריכים זה לא משנה אם תבחרו בפורץ דלתות או מנעולן (לצורך פריצת דלת), אך החשיבות היא איזה איש מקצוע לבחור. קיימים אנשי מקצוע שונים ומגוונים, אך הסבירות להיתקל באיש מקצוע פחות אמין הינו נפוץ יותר כאשר מדובר על התחום הפרטי. כאשר אנו מסתכלים על חברה המעניקה שירות של פריצת דלתות העבודה היא יותר מסודרת, נקייה ואמינה.

בשורה התחתונה, אם אתם צריכים להחליף מנעול, לתקן מנגנון נעילה, לפרוץ דלת או מנעול או לבצע כל פעולה אחרת שקשורה למנגנון נעילה או מנעול, מנעולן מקצועי יוכל לבצע עבורכם את המשימה. זכרו שגם אם אתם מחפשים פורץ דלתות במזכרת בתיה אתם עדיין רוצים למצוא מנעולן מוסמך ומורשה עם רישיון תקף מטעם משטרת ישראל וזכרו את הצעדים שכדאי לבצע על מנת לוודא שמדובר במנעולן אמין ומהימן ולא פחות חשוב מכך גם מקצועי. הקפידו לצלם הכל, לתעד הכל ולדרוש התחייבות לכל הבטחה שנותן לכם איש המקצוע מולו אתם עומדים.

 

לשיתוף מאמר זה