מנעולן אקספרס

מנעולן בשבת – מנעולן זמין בשבתות וחגים

מנעולן בשבת שבת היא יום מנוחה. בין אם אתם דתיים ובין אם אתם חילונים, כנראה שאתם לא עובדים בשבת. עם זאת, יש מספר עבודות חיוניות, המצריכות אנשי מקצוע שעובדים גם בשבתות. אחת העבודות הללו היא מנעולנות. במקרה שנתקעתם מחוץ לבית, לא תוכלו לחכות ליום ראשון ויהיה עליכם לקרוא בדחיפות למנעולן. מנעולן נענה לקריאות הן בשבתות והן בחגים. עוד על מנעולן בשבת תוכלו לקרוא במאמר הבא.

מתי נצטרך מנעולן בשבת?

מנעולן הוא איש מקצוע שיודע לפרוץ מנעולים שונים. לצערנו, דלת הבית או הרכב, לא מבדילה בין ימות השבוע השונים, כך שיכולה להיתקע גם בשבת. ברוב המקרים בהם נתקעה לנו הדלת, לא נוכל לחכות ליום ראשון על מנת לקבל שירות ונצטרך לפנות למנעולן באופן מידי.

ישנם מספר מקרים בהם נצטרך להזמין מנעולן:

נימנע מקריאה למנעולן בשבת?

במידה שאנו לא מצליחים לפתוח את הדלת, יהיה עלינו לקרוא למנעולן באופן מידי. אך האם נוכל להימנע מקריאה למנעולן בשבת. אם נהיה עירניים ונשים לב לסימנים שונים שמראים לנו כי יש בעיה במנעול. כאשר שומרים על המנעול בצורה טובה, יכולים להימנע מקריאה למנעולן בשבת.

ריכזנו לכם טיפים לשמירה על המנעול:

 

כמה עולה להזמין מנעולן בשבת?

קשה לענות על השאלה הזו באופן חד משמעי, כיוון שהתשובה מושפעת ממגוון גורמים שונים כמו סוג הדלת, סוג המנעול ועוד. ברוב המקרים, כאשר תיצרו קשר עם מנעולן ותרצו לקבל מחיר לפני שהוא יגיע, הוא יבקש מכם לצלם את הדלת והמנעול על מנת להבין על מה מדובר ולתת הצעת מחיר בהתאם. בממוצע, המחיר של ביקור של מנעולן ינוע בין 150 ל-250 שקלים ויעלה בהתאם למורכבות הבעיה ולמועד בו הזמנתם את המנעולן. יש לקחת בחשבון, כי במקרה של פריצה המחיר יכול להגיע גם ל600-700 שקלים.

מנעולן בשבת

כיצד נבחר מנעולן בשבת?

ראו גם: מנעולן שירות אמין | פריצת מנעולים 

Exit mobile version