מנעולן אקספרס

מנעולן שירות אמין – כי אמינות זה לפני הכל!

צריכים את שירותיו של מנעולן אך אינכם יודעים כיצד לבחור במנעולן מקצועי שיעניק לכם שירות אמין ויעיל? המאמר הבא הוא בשבילכם. ריכזנו לכם טיפים לבחירת מנעולן שירות אמין, כך שתהיו בטוחים שהבחירה שלכם טובה.

מנעולן שירות אמין- מתי נצטרך מנעולן?

ישנם מספר מקרים בהם נצטרך להזמין מנעולן:

 

כיצד נבחר מנעולן שירות אמין?

ריכזנו לכם מספר טיפים לבחירת מנעולן מקצועי שיעניק לכם שירות אמין:

מנעולן מוסמך – חשוב מאוד לבחור רק במנעולן מוסמך שהוכשר לבצע פריצות מנעולים. חברת רב בריח מכשירה מנעולנים מוסמכים, לכן תוכלו לוודא כי המנעולן מוסמך רב בריח. כמו כן, מומלץ מאוד לוודא כי למנעולן יש תעודת יושר. תעודת יושר היא תעודה שניתנת למנעולנים על ידי המשטרה. שימו לב כי אין תקן למנעולנים שעובדים באישור משטרת ישראלים או בהסמכתה, לכן, אל תאמינו כאשר אומרים לכם דבר כזה. לכן, על מנת להיות בטוחים, בקשו לראות תעודת יושר.

צילינדר – כאשר קוראים למנעולן יש להבין מספר דברים שקשורים לצילינדר:

הוכחות כי אנו בעלי הבית – כאשר קוראים למנעולן לפרוץ את דלת הבית, ברוב המקרים המנעולן יבקש הוכחות על מנת להיות בטוח כי אתם בעלי הבית. לכן, כאשר אתם קוראים למנעולן חשוב מאוד לוודא כי יש לכם תעודת זהות, מכתב שקיבלתם, או כל מסמך אחר שמוכיח כי אתם בעלי הבית. אם אין לכם מסמך כזה בהישג יד, נסו לדבר עם השכנים ולבקש מהם להעיד כי אתם בעלי הבית.

צירוף עבודות – לאחר שבחרתם מנעולן, נסו להבין האם יש עבודות נוספות שיש לבצע בבית כמו שכפול מפתחות, תיקון דלת ממ"ד, שימון צירים ועוד. כך תוכלו לחסוך עלות ביקור נוספת במקרה שיהיה צורך בכך.

מנעולן שירות אמין- טיפים לשמירה על המנעול

כאשר שומרים על המנעול בצורה טובה, יכולים לחסוך את הזמנת המנעולן הבאה. ריכזנו לכם טיפים לשמירה על המנעול:

מנעולן שירות אמין

ראו גם: התקנת מנעולים | פריצת מנעולים

Exit mobile version