תיקון דלתות עץ – מה הוא כולל?

תוכן עניינים

דלתות הבית דורשות לא פעם כיוונון מחדש וטיפול. הן יכולות לעבוד במשך שנים בלי שנבצע כל פעולה, אך יום אחד להתחיל "לעשות בעיות" ולדרוש תשומת לב. התיקון שלהן הוא בדרך כלל פשוט, מהיר ואינו דורש השקעה גבוהה. התמורה היא מגורים במקום נעים.

תיקון דלתות עץ
תמונה: freepik

מה כולל תיקון דלתות עץ?

שירותי התיקון לדתות יינתנו במצבים שונים כאשר בעל המקצוע יוכל לספק שירותים שונים על פי הצורך ובהם:

החלפת צילינדר

החלפת צילינדר מחיר
תמונה: freepik

אחת הבעיות שיכולה להיות עם דלת החוץ נוגעת למנגנון הנעילה. במידה ויש צורך להחליפו מומלץ להזמין מנעולן שיבצע את העבודה בלי לפגוע בדלת או בעץ. ההחלפה יכולה להיות נקיה, מהירה ולמעט הצורך להשתמש במפתח חדש, לא יהיה כל שינוי במקום.

התאמת גובה הדלת

פעולה זו תתבצע בדלתות פנים וחוץ ולרוב בשלבי השיפוץ. במידה ומוסיפים שכבה נוספת על הרצפה הקיימת (רצפות, פרקט או שטיח מקיר לקיר), יש לדאוג שהדלת תוכל להיסגר ולהיפתח בחופשיות. לשם כך יש להתאים אותה לגובה החדש. עבודה זו תתבצע על ידי בעל מקצוע שמכיר היטב את הדרישות.

טיפול בעץ וכיסוי

תיקון דלתות עץ יכול לכלול את כל הצד האסתטי. העץ הוא חומר נושם אשר קולט לחות ונוזלים. כמו כן יכול להיות שמכות שונות יפגעו בו וישנו את הנראות של הדלת. במקרים אלו ניתן לטפל בעץ או להוסיף כיסוי שיעניק להן מראה חדש. הטיפול מתאים גם לדתות הפנים וגם לדלתות החוץ.

מי יכול לבצע תיקון של הדלתות

באופן כללי ניתן להגיד שאין צורך באישור מיוחד כדי לשפר את הנראות של הדלת. מי שרוצה לצבוע או לשנות את הנראות של הדלת בבית, בפנים או בחוץ, יוכל לבצע זאת גם באופן עצמאי. עם זאת, לא כל מי שרוצה לשנות את המצב יכול לעשות זאת ולא כל אחד מחזיק בכלים המתאימים ובידע הנדרש כדי להשיג את התוצאה הרצויה.

כדי לטפל בעץ עצמו כדאי לפנות למומחה אשר יוכל לבדוק מה המצב של העץ ושל הדלת. הוא יבחן אם ישנו ריקבון פנימי או שאפשר לצבוע את הדלת בצורה הנכונה כך שיתקבל מראה מרשים דלת איכותית. איש המקצוע יוכל להחליט כיצד נכון לטפל בדלת ולבצע את העבודה לאחר שיספק חוות דעת.

להחליף מנגנוני נעילה

בכל הנוגע לבטיחות בבית או בעסק ולהחלפת מנגנוני הנעילה, מומלץ לפנות רק למומחים בתחום, למנעולנים אשר למדו את העבודה והדרישות. מנעולנים יוכלו לאבחן את המצב הנוכחי, להמליץ על צילינדר חדש ולבצע את העבודה בפועל, בלי לפגוע בדלת או במשקוף.

מנעולן צדיק אקספרס מציע שירותי תיקון דלתות עץ והחלפת מנגנוני הנעילה. כבר בשיחה הראשונה נשמח לענות על כל שאלה ונתחיל לבצע את העבודה המבוקשת רק לאחר שנבין במה מדובר ולאחר אישור שלך לבצע את המשימה.

 

לשיתוף מאמר זה