תיקון דלתות כניסה

תוכן עניינים

בעיות בתפעול של דלתות כניסה יכולות להופיע בכל שלב לאורך חייה של הדלת, אך בדרך כלל מופיעות לאחר שנים רבות של שימוש ושחיקה מאסיבית אותה חוותה הדלת לאורך השנים. תיקון דלתות כניסה הוא כמובן מונח גג שיכול לכלול בתוכו מגוון רחב של בעיות הדורשות תיקון, לרבות בעיות של קילוף ציפוי, נזק מבני לדלת, נזק למשקופים, בעיה בריצוף באזור הפתיחה של הדלת וכן הלאה. מנעולן הוא איש מקצוע המספק שירותי תיקון דלתות כניסה בכל הקשור למנגנוני הפתיחה, הסגירה והנעילה של הדלת ועל כך מסבירים לכם בשורות הבאות, המומחים של מנעולן אקספרס.

אילו ליקויים בדלתות כניסה מתקן מנעולן?

כאמור, מנעולן הוא איש מקצוע המתמקד בקטגוריה של תיקון דלתות כניסה בהיבט של פתיחה, סגירה ונעילה של הדלת. יחד עם זאת, גם בהיבט הזה, מנעולן הוא לא איש המקצוע המתאים בכדי לפרק משקופים ולהתקין אותם מחדש כי הדלת לא נסגרת טוב, או כאשר הרצפה מעט התרופפה ופוגעת ביכולת לפתוח את הדלת. מנעולן הוא איש מקצוע שמתמקד ישירות במנגנון הנעילה של הדלת, קרי צילינדר, מנעול, ידית ובריחי נעילה. מעבר לכך, מנעולן יכול לטפל גם בבעיות באלמנטים היקפיים כמו מחזיר דלת פנאומטי או הידראולי, עינית הצצה, צירים וכדומה.

האם יש בכלל טעם לתקן דלת כניסה?

לפני שאתם מזמינים איש מקצוע שיתקן עבורכם את דלת הכניסה, כדאי שתשאלו את עצמכם תחילה האם תיקון של הדלת היא אכן האופציה הטובה והמתאימה ביותר עבורכם. ישנם מקרים למשל בהם הדלת חוותה שחיקה כל כך נרחבת, שתיקון שלה יעלה יותר מרכישת דלת כניסה חדשה. יחד עם זאת, בכל סוגי התקלות שבהן מטפל מנעולן, ישנה בדרך כלל עדיפות על תיקון התקלה על פני הזמנת דלת כניסה חדשה. מן הסתם, אם אתם רוצים להגביר את מידת הבטחון שמספקת לכם דלת הכניסה ולהחליף דלת שמבוססת על בריח אחד לדלת בעלת מספר רב של בריחים בכדי להגביר את רמת האחיזה של הדלת במשקוף, יהיה עליכם להחליף דלת ומשקוף גם יחד ולא מדובר בפעולה של תיקון תקלה. בכל מקרה אחר, אם המנעול נשחק או התקלקל, אם מפתח נשבר לכם במנעול, אם הידית לא מתפקדת כנדרש וכן הלאה, בכל המקרים האלה מנעולן הוא בהחלט האופציה העדיפה לכם ואין שום הצדקה להחלפת דלת כניסה באלפי שקלים לכל הפחות.

מנעולן אקספרס מספק מגוון רחב של שירותי תיקון דלתות כניסה ובמקרים מסוימים גם יכול לבצע התאמות של דלתות קיימות לצילינדרים מתקדמים יותר ואף לצילינדרים בעלי מספר רב יותר של בריחים. כל מקרה צריך להיבחן לגופו אבל אם הבעיות שאתם חווים בדלת הכניסה הן בעיות הקשורות למנגנוני הנעילה שלה, מנעולן אקספרס הוא איש המקצוע שאותו אתם רוצים להזמין לתיקון הבעיה.

לשיתוף מאמר זה