מנעולן אקספרס

פורץ מנעולים לרכב -כל הפרטים שצריך לדעת

הרכב הוא כלי שאנחנו משתמשים בו כל יום – כל היום: אנחנו לוקחים אותו לעבודה ועומדים אתו שעות בפקקים, אנחנו לוקחים את הילדים לחוגים, הולכים לבלות, פוגשים חברים, מטיילים עם המשפחה. אבל לפעמים הרכב יוצר בעיות, המחייבות לקרוא לפורץ מנעולים לרכב. פורץ מנעולים לרכב יפתור את הבעיות שלכם עם הרכב במקרי חירום, בכל מה שקשור לסוויץ', לקודן ולנעילה של הרכב.

פורץ מנעולים לרכב

הרכב שלנו דואג להביא אותנו ממקום למקום. ברוב המשפחות יש שני רכבים ומעלה, וכמות הרכבים על הכביש הולכת וגדלה משנה לשנה. קשה לדמיין את חיינו במדינה בלי הרכב, כשהתחבורה הציבורית לא מתפקדת בצורה טובה. אך לפעמים קורים דברים שאי אפשר לצפות מראש. מידי פעם הסוויץ' לא עובד, הרכב לא נפתח, ואפילו קורה לפעמים שהילד ננעל בתוך הרכב. בשביל מקרה כזה חייבים לקרוא לפורץ מנעולים לרכב.

 

באילו מקרים נצטרך פורץ מנעולים לרכב?

פורץ המנעולים הוא למעשה מנעולן. כשאתם מזמינים את פורץ המנעולים, ראשית יש להסביר לו בטלפון את מהות הבעיה ואת דחיפותה. יש לתת לפורץ כמה שיותר מידע לגבי הבעיה שבה נתקלתם, וגם את סוג הרכב ושנת הייצור שלו. זאת מכיוון שלכל רכב יש מנגנון נעילה שונה. בשביל הדברים האלו הוכשר פורץ מנעולים לרכב, ובעזרת המידע שנתתם לו, הוא יידע באילו כלים להשתמש, ומה הדרך הטובה ביותר לפרוץ לרכב, ולגרום מינימום נזק ויזואלי וכספי.

אחרי שפירטתם לפורץ את הבעיה שבגללה קראתם לו, כדאי שתשימו לב אם הוא שואל שאלות מקצועיות ומתעניין, וגם מנסה להרגיע אתכם כשאתם במצב המלחיץ הזה. אם הוא לא שואל שאלות, והוא ממהר לסיים את שיחת הטלפון, כנראה שמדובר בנוכל, שיגיע וינסה לגבות מכם סכומים גבוהים, וישאיר לכם יותר נזק מאשר תועלת. תמיד חשוב לסגור את המחיר מראש, במעמד שיחת הטלפון.

גם כשהפורץ מגיע, יש לוודא כי הוא פורץ מנעולים לרכב מורשה, שעבר הסמכה, ולבקש ממנו את תעודת ההסמכה שלו, ותעודת יושר מהמשטרה, שכן אף מנעולן לא יכול לעבוד בתחום ללא אישור ממשטרת ישראל. כשפורץ המנעולים יגיע ויתחיל להתעסק עם מנעול הרכב או עם הסוויץ', במידה והוא צריך להחליף מנעול, אתם צריכים לוודא שהוא מוציא מתקין חדש מהשקית, ומביא לכם את כל המפתחות הקשורים למנעול. לפורץ אסור לשמור מפתחות של המנעול החדש שלכם, ואם מדובר בנוכל, הוא יכול לשכפל את המפתחות, זה יכול להיות מסוכן.

ראו גם: פריצת רכב נעול | פריצת רכב מחיר

Exit mobile version