מנעולן בקרית אונו – המנעולנים המובילים ביותר בקרית אונו

תוכן עניינים
מנעולן בקרית אונו
תמונה: freepik

הצורך בהזמנת בעל מקצוע כמו מנעולן בקרית אונו יכול להיות בכל יום, בכל שעה ולשלל צרכים. המנעולן יכול לטפל במנגנוני נעילה שונים לרבות מנעולי דלתות, כספות ואחרות.
מציאת בעל מקצוע שאפשר לסמוך עליו היא המשימה החשובה ביותר בהזמנת המנעולן.

3 סימנים לכך שהמנעולן אמין

אחת הסוגיות בכל הנוגע להזמנת מנעולן היא סוגיית האמינות. הרצון שלך לדעת כי מדובר באיש מקצוע שאפשר לסמוך עליו הוא טבעי והסימנים הבאים יעזרו לך לעשות את הבחירה הנכונה.

סימן ראשון – הצעת מחיר להגעה בטלפון

אחת הבעיות עם הזמנת אנשי מקצוע שלא שמעת עליהם באופן אישי נוגעת להפתעה במחיר. הזמנת מנעולן בקרית אונו בלי לדעת כמה כסף הוא יבקש עבור הביקור עלולה להסתיים במחיר גבוה ולעתים גבוה מאד. הקריאה למנעולן בשעות העבודה הסבירות (כלומר לא בלילה או בסוף השבוע) יכולה להסתיים בסכום של פחות מ-200 ₪.

מנעולן אשר מסרב להגיד בטלפון כמה יעלה הביקור שלו במקום צריך לעורר חדש. עם זאת, יש לשים לב כי במקרה ויהיה צורך לבצע עבודה מורכבת במיוחד או להחליף צילינדר תהיה לכך עלות נוספת של החלקים (ויש לבדוק כי החלקים סגורים וחדשים לפני שהמנעולן יתקין אותם).

סימן שני – הזדהות מלאה במקום

אפשר לבקש מבעל המקצוע להזדהות ואף לבקש תעודה שמעידה על ההכשרה שלו. כדי להימנע מאי נעימות בכל הנוגע להכנסת בעל מקצוע לתוך הבית חשוב לדעת כי אין כל סיבה לתת לכל אחד להיכנס פנימה. אמנם ישנם אנשים שמרגישים אי נעימות לעשות זאת, אך מנעולנים אמינים לא יהססו להציג עצמם לפני שהם ייגשו לעבודה.

את ההזדהות במקום יש לעשות לפני שבעל המקצוע מתחיל לגעת במנגנונים ובוודאי לפני שהוא נכנס לבית. אם ישנו חשד או חשש במקום, אין צורך להמשיך את העבודה. כך גם אם נראה שמדובר בפורץ שלא משתמש בכלים סבירים לביצוע העבודה.

סימן שלישי – כלים מתאימים לביצוע העבודה

תיקון מנעול בקרית אונו
תמונה: freepik

התפקיד שלך הוא להגדיר מראש את הבעיה והתפקיד של המנעולן הוא להגיד לך אם הוא יכול לטפל בה או לא. יכולים להיות מקרים בהם מנעולנים מסוימים לא יבצעו סוגים מסוימים של עבודה כיוון שאין להם את הידע או הכלים המתאימים לעשות זאת.

הדבר נכון במיוחד כשיש צורך בשכפול כרטיס דיגיטלי או שכפול של המפתח וכשאין מפתח נוסף. לכן, חשוב מאד להסביר את הבעיה באופן מפורט בטלפון ולבקש לדעת מהי עלות ההגעה והטיפול לפני שבעל המקצוע יגיע.

הזמנת מנעולן בקרית אונו

מנעולן צדיק אקספרס מאפשר לך להזמין את איש המקצוע הנכון ולקבל שירות מהיר והגון. נשמח לענות על כל שאלותיך בשיחת הטלפון, לפני שנגיע למקום ולהגיע למקום לאחר שברור לנו מה עלינו לעשות ולאחר שברור לך כי יינתן לך השירות הטוב ביותר.

 

לשיתוף מאמר זה