Site icon מנעולן אקספרס

כך תמצאו את המנעולן הטוב ביותר

קרדיט: freepik

מאת צוות אתר T

מנעולן הוא מסוג אנשי המקצוע שאנו נזקקים מדי פעם לשירותים שלהם עקב בעיה במנעול של דלת הכניסה לבית, איבוד המפתח של הבית או של הרכב, או כאשר הרכב ננעל והמפתח נותר בתוכו.

איך למצוא את המנעולן הטוב ביותר

הדרך הטובה ביותר כדי למצוא מנעולן היא לקבל המלצות מקרובי משפחה או חברים אשר נעזרו באיש מקצוע זה לאחרונה. קיימת חשיבות רבה להשתמש בשירותיו של איש מקצוע, אשר יש לו ידע ומיומנות רבה ולכן מסוגל להתגבר על כל תקלה.

מעבר לכך כדאי לבדוק גם באתרי האינטרנט השונים כדי לחפש מנעולן מומלץ כיוון שמהירות ההגעה היא לעיתים נושא אקוטי במקרים הללו. יש לקרוא את חוות הדעת שלקוחות כתבו על כל אחד מהם כדי לראות למי יש הרבה המלצות ולמי יש דיס המלצות ולכן עדיף לא לפנות אליו.

מקצועיות של מנעולן

מנעולן מעולה פותר בדרך כלל את הבעיה במהירות, הוא מכיר את נקודות התורפה של הצילינדרים השונים ולכן יודע מה לעשות כדי לנטרל את הבעיה בהקדם האפשרי. יש מקרים שבהם הוא מצליח לנטרל את הבעיה ולתקן את הצילינדר ויש מקרים שבהם המנעול שחוק ולכן הוא ממליץ על החלפתו כדי שהתקלה הזו לא תקרה שוב ותגרום לדיירים לעוגמת נפש.

מהירות השירות שלו לעיתים היא חשובה ביותר כיוון שאנשים תקועים בתוך הבית ללא יכולת לצאת החוצה, או לחלופין תקועים מחוץ לבית ללא יכולת להיכנס הביתה.

פריצה של רכב

המיומנות של מנעולן אמין בנושא רכבים היא ייחודית. אם הבעיה היא בקודן, הוא מנטרל אותו ומאפשר לבעל הרכב להתניע את המנוע ללא קודן. לאחר מכן הלקוח יפנה למוסך כדי לטפל בכך כיוון שיהיה הרבה יותר קל לגנוב רכב זה, ללא ההגנה של הקודן.

אם המפתחות ננעלו בתוך הרכב, למנעולן יש כמה אביזרים מתוחכמים וגם כמה אביזרים פשוטים שבאמצעותם הוא מסוגל להוריד כלפי מטה את אחד החלונות וכך לפתוח את הדלת.

העניין הוא קריטי אם ננעל ילד או בעל חיים בתוך המכונית. במקרים הללו לא חושבים פעמיים ומי שנמצא במקום שובר במקרים רבים את אחת הזגוגיות, כדי שיחדור לרכב אוויר ועל ידי פתיחת הדלת אפשר יהיה לחלץ את הילד או את חיית המחמד.

פריצה של כספת

מנעולן שבקיא היטב בכל נושא המנעולים, יכול לפצח את הקוד של הכספת אם היא ננעלה ובעל הכספת אינו זוכר את הקוד. קיימות כספות מכאניות ודיגיטליות בגדלים שונים ובשיטות נעילה שונות. המנעולן מכיר את דפוסי ההתנהלות בכספות האלו, הוא מבצע את כל הפעולות הנדרשות ולעיתים הדבר אורך פרק זמן קצר ולעיתים פרק זמן ארוך.

חיפוש אחר מנעולנים ייחודיים

התכונות החשובות אצל המנעולנים הן אמינות, ניסיון, מיומנות וזמינות גבוהה. מי שעובד עם לקוחות פרטיים אך גם עם לקוחות עסקיים ומוסדות ציבוריים וממשלתיים מייחס חשיבות רבה לכל קריאת שירות ולכן הוא מגיע תוך זמן קצר למקום ומבצע עבודה רוחבית ומהירה לפתרון נושא זה. לעיתים הוא מצליח לתקן ולעיתים הוא מחליף את המנעול, כדי שלא יוצר שבו התקלה תחזור על עצה למחרת או לאחר כמה ימים.

Exit mobile version