החלפת צילינדר פלדלת – מחיר וכל מה שאתם צריכים לדעת

תוכן עניינים
החלפת צילינדר פלדלת מחיר
תמונה: freepik

אחת הקריאות לעבודה היותר נפוצות בקרב מנעולנים היא להחלפת הצילינדר בדלת כאשר אנו יכולים להזדקק לסוג כזה של שירות משתי סיבות מרכזיות. הסיבה הראשונה היא עקב אובדן של המפתח על ידי מישהו מבני הבית. כאשר מישהו מבני הבית מאבד את צרור המפתחות שלו החשש הראשוני שלנו הוא שמישהו לקח או גנב ממנו את צרור המפתחות, יעקוב אחריו הביתה ולאחר מכן יפרוץ לביתנו. סיבה נוספת בגינה נרצה להחליף את הצילינדר לדלת שלנו והיא הפחות נפוצה מקרב שתי הסיבות היא עייפות החומר.

החלפת צילינדר פלדלת במחיר מעולה

במקרים מסויימים אנו נתקלים בצילינדר שרקוב מבפנים כאשר המנעולן מגיע לקריאה ומפרק את הצילינדר הישן. במקרים כאלה מדובר בצילינדר שככל הנראה עבד עשרות שנים ולא טופל על ידי שמן או כל חומר אחר וכבר לא עובד כשורה. אנו לעיתים במצבים כאלה יכולים למצוא את עצמנו עם מפתח שלא מסתובב בתוך הצילינדר ולהיתקע מחוץ לבית ולכן מומלץ להקדים תרופה למכה ולהחליף את הצילינדר שאנחנו מרגישים לראשונה שהוא אינו מתפקד כשורה.

כיצד מתבצעת החלפת צילינדר פלדלת ?

החלפת צילינדר פלדלת מחיר
תמונה: freepik

כאשר אנו נתקלים באחת משתי הסיבות, או סיבה אחרת בגינה אנו רוצים להחליף את הצילינדר של הדלת שלנו אנו צריכים ליצור קשר עם מנעולן מקצועי. על מנת לעשות זאת מומלץ לחפש המלצות מחברים או משפחה על בעל מקצוע איכותי בתחום המנעולים או לחפש המלצות באינטרנט. הסיבה שחשוב מאוד שהמנעולן אותו תזמינו יהיה איש מקצועי וישר נעוצה בסיבה שאנו למעשה נותנים לו גישה לבית שלנו כאשר אנו מזמינים אותו להחליף את הצילינדר. פעולת החלפת הצילינדר על ידי המנעולן יכולה להוות סכנה במידה ולא מדובר באדם ישר היות והוא יכול לקחת עותק מהמפתח של הצילינדר החדש, להעביר אותו לידיים אחרות וכך בקלות יתרה פורצים לנו לבית. לכן, מומלץ לוודא כי מעבר לתעודת מנעולן, לאותו איש מקצוע שאתם מזמינים יש גם בנוסף תעודת יושר ממשטרת ישראל על מנת שנוכל לדעת שאכן מדובר באיש אמין. לאחר שבחרנו את איש המקצוע כל מה שנותר לנו להתעסק איתו זה המחיר.

החלפת צילינדר פלדלת מחיר – איך המחיר נקבע?

תוכלו לקבל הצעת מחיר להחלפת צילינדר פלדלת במחיר סביר במידה והעבודה אינה דחופה לכם, כלומר הקדמתם תרופה למכה ואתם מחליפים צילינדר שעתיד להתקלקל להערכתם בעתיד הקרוב אחרי שנות פעילות רבות. במקרים בהם תצטרכו את הגעתי המיידית של המנעולן אל הבית שלכם על מנת לבצע החלפת צילינדר פלדלת, מחיר העבודה יהיה גבוה יותר עקב הקריאה המיוחדת והמיידית למנעולן. המחירים של ההחלפה נעים בדרך כלל בין 300 ל-500 ש״ח ומשך העבודה על הדלת במסגרת החלפת הצילינדר יהיה בממוצע כחצי שעה ויכלול את פירוק הצילינדר הישן והרכבתו של הצילינדר החדש.

לשיתוף מאמר זה