דלתות זכוכית – הפתרון הנפוץ היום במשרדים

תוכן עניינים

עולם עיצוב המשרדים עבר שינוי משמעותי במהלך השנים. זה נכון לגבי משרדים קטנים וזה בוודאי נכון לגבי משרדים גדולים. השינוי בעיצוב בא לידי ביטוי באופי התכנון שלהם, באמצעים השונים בהם משתמשים לצורך עיצוב המשרד וכן במאפיינים אחרים שיכולים להשפיע, הן על סביבת העבודה שהמשרד יוצר והן על האופן בו הלקוחות אשר מגיעים על המשרד מתבוננים ותופסים אותו.

השינויים בעיצוב, באים בין היתר מתוך התפיסה שמשרדים כבר לא מהווים אך ורק מקום עבודה אלא הרבה מעבר לכך. הם מהווים מקום בו אנשים מבלים שעות ארוכות, לכן הם צריכים נוח, בטוחים ומוגנים, הם צריכים להרגיש שהמקום מספק את כל הצרכים שלהם ומאפשר להם לבצע את עבודתם בצורה נאמנה.

איך דלתות זכוכית משתלבות בעיצוב ומה המשמעות של תיקון שלהן?

היום, אנחנו יכולים למצוא יותר ויותר משרדים אשר מותקנים בהם דלתות זכוכית בעיצובים וגדלים שונים. זה נכון לגבי משרדים בהם הדלתות הן חיצוניות ומיועדות עבור כניסה של עובדים או לקוחות, וזה נכון לגבי משרדים בהם הדלתות הן פנימיות ומבדילות בין חלל משרד פנימי לחלל משרד חיצוני. כך מי שיושב בתוך החלל יכול לראות מה מתרחש בחוץ.

כמובן שאם אנחנו בוחרים להתקין דלתות מסוג זה במשרד, עלינו לקחת בחשבון שייתכן ונידרש לשירותיו של מומחה תיקון דלת זכוכית מעת לעת. בשלב הראשון אנחנו נידרש לשירותיו של מומחה תיקון דלת זכוכית לצורך התקנה של הדלת וכיוון הצירים בצורה נכונה, אך בעתיד ייתכן ונידרש לצרכים אחרים, זאת בשביל שנוכל להשתמש בדלת בצורה אפקטיבית.

חשוב להבהיר, תיקון דלת זכוכית במשרד הוא דבר יחסית מקובל, הן בגלל שהשחיקה שלהן גבוהה יותר במשרדים מאשר במבנים אחרים, וכן בגלל שאף אחד לא היה רוצה להישאר עם דלת תקולה אשר יכולה לשבש את שגרת העבודה ואף להוות סכנה לכל מי שנדרש להשתמש בה. לכן, סביר להניח שהשימוש בשירותיו של מומחה בתחום יהיה גבוה מאוד.

איך בוחרים דלת זכוכית בצורה נכונה?

בשביל לבחור דלת זכוכית לעיצוב המשרד, אנחנו צריכים לאפיין את הצרכים שלנו מחד ואת התנאים העומדים לרשותנו מאידך. קרי, גודל המשרד בכלל וגודל פתח הדלת בפרט. כך אנחנו נדע איזה סוג של דלת להתקין, באיזה גודל, וכן אנחנו נוכל לבחור את העיצוב הנכון. עלינו גם להחליט איזה מנעול להתקין בשביל שנוכל לשמור שאיש לא ייכנס בדלת ללא רשות.

לפני סיום חשוב להבהיר, התקנה של דלת זכוכית, מעיצוב כזה או אחר, חייב להשתלב עם העיצוב הכולל של המבנה. אנחנו צריכים להחליט איך לעצב את הדלת באופן כזה שישרת את המטרות שלנו, במסר שאנחנו רוצים להעביר ללקוחות שלנו ולכל מי שמגיע אל המשרד מבחוץ, ומצד שני, אנחנו צריכים לספק לעובדים שלנו את הסביבה הטובה ביותר.

 

 

לשיתוף מאמר זה