מנעולן אקספרס

פורץ מנעולים 24 שעות – המדריך המלא למציאת מנעולן

כשהמנעול שלכם תקול, או שננעלתם מחוץ לדלת הבית או הרכב, או שהמפתח שלכם נשבר בתוך במנעול, זה אף פעם לא נעים. אבל זה עוד יותר לא נעים, כשזה קורה בשעות לא שגרתיות. במקרים כאלה חשוב שיהיו שירותי פורץ מנעולים 24 שעות, שבעה ימים בשבוע, שזמין במקרי חירום. פורץ מנעולים 24 שעות יגיע אליכם במהירות וייתן לכם את השירות ההכרחי למקרה החירום בו נתקלתם.

פורץ מנעולים 24 שעות

ישנם מקרי חירום רבים שבהם תהיו חייבים להזמין שירותי פורץ מנעולים 24 שעות, שיגיע כמה שיותר מהר אליכם וייתן לכם את השירות ההכרחי:

 

פורץ מנעולן 24 שעות – תמיד יהיה זמין

פורץ מנעולים כזה יהיה זמין 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, ויבוא אליכם בשעות הקטנות של הלילה, או בכל זמן אחר שבו תגיעו למצב חירום כלשהו. איש המקצוע יגיע מהר וייתן שירות אמין ואדיב, כדי לחלץ אתכם ממצב החירום שאליו נקלעתם.

פורץ מנעולים 24 שעות הוא פורץ מורשה, מוסמך ומקצועי, בעל הכשרה ארוכה של מנעולן המכיר את כל סוגי המנעולים הקיימים בשוק. ישנם מנעולים כמו כספות גדולות, שמחזיקים בחנויות תכשיטים למשל, הדורשים ציוד יקר לפריצה, ורק פורץ מיומן יידע לפרוץ כספות כאלו. הפורץ יידע לטפל בכל סוג מנעול שבו הוא ייתקל.

לפני שהפורץ מגיע, רצוי שתתארו לו את הבעיה המדויקת שבה נתקלתם, ותשלחו לו תמונה מפורטת של המנעול. והכי חשוב זה לסגור אתו את המחיר במעמד שיחת הטלפון. תוך כדי השיחה רצוי שתשימו לב אם הפורץ הוא מקצועי, שואל שאלות, ונותן תשובות מקצועיות לבעיות שבהן נתקלתם.

 

חשוב לדעת

פורץ מנעולים 24 שעות ייתן לכם שירות אמין ויציל אתכם במקרי חירום. הוא גם יגיע מאוד מהר ובכל שעה. אך בגלל השעה הלא שגרתית, ובגלל שזה דורש מהירות הגעה, סביר להניח שהפורץ יגבה מכם תוספת מחיר.

מכיוון שזו שעת חירום ואתם צריכים פתרון מהיר, רצוי לדבר קודם כל עם אנשי מקצוע שאתם מכירים. במידה ואתם לא מכירים אנשי מקצוע, יש לעשות חיפוש זריז בגוגל, ולראות את האתר ואת ביקורות הלקוחות על אותו פורץ מנעולים. שימו לב גם שככל שהאתר נראה גדול יותר ומקצועי יותר, סביר להניח גם שפורץ המנעולים יהיה מקצועי ובעל שם, והכי חשוב, כנראה שהוא אמין.

ודבר אחרון חשוב, למרות שמדובר במצב לחץ לא נעים, אל תשכחו שכשהפורץ מגיע, לבקש ממנו את תעודת ההסמכה שלו, באישור משטרת ישראל.

ראו גם:פורץ דלתות מחיר | פורץ דלתות בפתח תקווה

Exit mobile version