מנעולן אקספרס

פורץ כספות מקצועי – שירותי פריצה ללא נזק

לא מצליחים לפתוח את הכספת שלכם? שכחתם את הקוד או שאיבדתם את המפתח? כנראה שתאלצו להיעזר בפורץ כספות. פורץ כספות יכול לפרוץ מגוון כספות שונות. השירות שלו יתחיל באבחון של מנגנון הנעילה של הכספת. פורץ כספות מקצועי, יצליח לאבחן את המנגנון של הכספת בדיוק ולהתאים את הכלים הנכונים לפריצתה. כך למעשה הוא יפרוץ אותה מבלי לגרום לנזק רב לכספת. על פורץ כספות נרחיב במאמר הבא.

מתי נזמין פורץ כספות?

פורץ כספות, כמו שמו, הוא איש מקצוע שפורץ עבורנו את הכספת שלנו. אז מתי מזמין פורץ כספות? בכל מקרה בו אנחנו לא מצליחים לפתוח את הכספת.

ובכל מקרה אחר בו הכספת לא נפתחת מסיבה כלשהי. עם זאת, לפני שאתם מזמינים פורץ כספות ומבזבזים על כך כסף, תוכלו לבצע מספר בדיקות פשוטות שיעזרו לכם להבין האם אתם חייבים פורץ כספות או יכולים להתמודד לבד. יש לציין כי במידה והחלטתם להזמין פורץ כספות, חשוב מאוד לוודא לפני הזמנתו כי הוא מכיר את סוג הכספת שיש לכם וכי הוא יודע כיצד לפרוץ אותה.


הבדיקות שניתן לבצע טרם הזמנת פורץ כספות:

פורץ כספות- כיצד זה עובד?

ברוב המקרים הכספת שיש בבתים של אנשים היא כספת קלה. מדובר בכספת ביתית קטנה, המקובעת לקיר על ידי ברגים. הכספות אמורות להיות דבר מאובטח מאוד. הכספות עשויות מתכת יצוקה, כלומר קשה מאוד לקדוח דרכן כך שלא ניתן לפרוץ אותן בשיטה כזו. אז כיצד זה עובד? למעשה, לכל כספת יש את עקב האכילס שלה. בסופו של דבר, הכספות נבנו כך שהן אמורות להיפתח בסופו של דבר. למעשה, כספות מאובטחות יכולות להיפתח בזמן קצר מאוד על ידי שימוש באלמנטים מתאימים כמו מגנט חזק או אפילו גרב. הסיבה לכך, היא כי מנגנון הנעילה והפתיחה של הכספת עובד על מצע מגנטי. המעגל החשמלי המופעל על ידי המנעול, הוא זה שאמור ליצור את השדה המגנטי שיפתח את הכספת. כלומר, על ידי שימור במגנט חזק ניתן לפתוח את הכספת בלי להזיק לה. דרך נוספת לפריצת כספות היא על ידי שימוש בקוד מאסטר. קוד המאסטר הוא קוד ששמור אצל היצרן והלקוחות לא מקבלים אותו. אך פורץ כספות כן. כך ניתן לפתוח את הכספת במהירות ובקלות.

פורץ כספות

פורץ כספות- סוגי כספות

ההבדל המרכזי בין סוגי הכספות הוא מנגנון הנעילה שלהם- כספת עם מנגנון נעילה דיגיטלי או מכאני. לכל סוג כספת יש שיטות שונות לפריצתו.

פורץ כספות- כספת דיגיטלית כספת דיגיטלית היא כספת שעובדת על סוללות ונפתחת על ידי קוד מתאים. פריצת כספת דיגיטלית צריכה להשאיר את הכספת שלמה ולא לפגוע בה כלל. במידה שאתם צריכים פורץ כספות כי שכחתם את הקוד, הוא יוכל לאפס את הקוד בקלות. פריצת כספת דיגיטלית מתבצעת במספר שיטות. הדרך הראשונה לפרוץ כספת דיגיטלית היא לתת לה מכות חלשות מבלי להרוס אותה. דרך נוספת, מתאפשרת רק בכספות בהן יש גם מנעול מכאני. כפי שציינו קודם, בכספות דיגיטליות רבות יש מנעול מכני לגיבוי. במידה וגם הוא לא נפתח, יהיה אפשר לקדוח דרכו. כך הכספת תיפתח ולאחר מכן יהיה ניתן להשתמש בה שנית על ידי הנעילה הדיגיטלית בלבד.

פורץ כספות- כספת מכאנית כספת מכאנית היא כספת שנפתחת על ידי מפתח מתאים. פריצה של כספת מכאנית היא מסובכת יותר מפריצת של כספת דיגיטלית והיא מתבצעת בשתי שיטות שונות:

פורץ כספות- כספת כבדה כפי שציינו קודם, בבתים יש שימוש בכספת קלה, אך כיצד פורצים כספת כבדה? פריצה של כספת כבדה היא משימה מורכבת וארוכה מאוד. לרוב פורצי הכספות שמתמחים בפריצת כספות ביתית אין את הידע הנדרש לפריצת כספת כבדה, לכן יש לברר מראש מי איש המקצוע שיוכל לבצע זאת עבורכם. שימו לב שהמחיר של פריצת כספת כבדה הוא גבוה מאוד ויכול להגיע לאלפי שקלים.

 

כיצד נבחר פורץ כספות?

על מנת לבחור פורץ כספות מקצועי, חשוב להתייחס למספר אלמנטים שונים:

פורץ כספות- כמה זה עולה?

כפי שציינו קודם, המחיר משתנה בהתאם לסוג הכספת. הגורמים שישפיעו על המחיר:

ראו גם: פורץ רכבים מחיר | מחירון מנעולן

Exit mobile version