מנעולן אקספרס

פורץ כספות בחריש

פורץ כספות בחרישפורץ כספות בחריש

לא פעם ולא פעמיים קורה שאנשים לא מצליחים לפתוח את הכספת שלהם. במקרה שהכספת לא נפתחת ואינכם יודעים מה לעשות, יש להזמין פורץ כספות. פורץ כספות הוא למעשה איש המקצוע שפורץ עבורנו את הכספת שלנו. פורץ כספות יודע לפרוץ סוגי כספות שונים. לשם כך הוא יצטרך לאבחן את מנגנון הנעילה של הכספת ואת התקלה שלה. לאחר מכן הוא יוכל לפרוץ אותה על ידי שימוש בכלים מתאימים וינסה לעשות זאת מבלי לגרום לנזק לכספת. צריכים פורץ כספות בחריש? המאמר הבא הוא בשבילכם. 

 

מתי נצטרך פורץ כספות בחריש ?

נצטרך פורץ כספות בכל מקרה בו אנחנו לא מצליחים לפתוח את הכספת.

ובכל מקרה אחר בו הכספת לא נפתחת מסיבה כלשהי.

פורץ כספות בחריש– סוגי כספות

ההבדל המרכזי בין סוגי הכספות הוא במנגנון הנעילה שלהם. שני הסוגים המרכזיים הם כספת עם מנגנון נעילה דיגיטלי וכספת עם מנגנון נעילה מכאני. לכל סוג כספת שיטות שונות לפריצתו.

 

כספת דיגיטלית

כספת דיגיטלית היא כספת שעובדת על סוללות ונפתחת על ידי קוד. כאשר פורצים כספת דיגיטלית חשוב מאוד להשאירה שלמה ולא לפגוע בה כלל. 

ישנם מקרים שונים בהם כספת דיגיטלית ננעלת. הנפוצים בהם הם כאשר בעלי הכספת שכחו את הקוד (במקרה כזו פורץ כספות יוכל לאפס את הקוד בקלות) וכאשר לכספת נגמרו הסוללות והיא לא נפתחת על ידי הקוד. 

קיימות שתי דרכים לפרוץ כספת דיגיטלית- 

 

כספת מכאנית

כספת מכאנית היא כספת שנפתחת על ידי מפתח מכאני. לעומת כספת דיגיטלית, פריצתה של כספת מכאנית מסובכת יותר באופן משמעותי. יש שתי שיטות לפריצת כספת מכאנית-

 

פורץ כספות בחריש- בדיקות מומלצות

לפני שאתם מזמינים פורץ כספות ומבזבזים על כך כסף, תוכלו לבצע מספר בדיקות פשוטות שיעזרו לכם להבין האם אתם חייבים פורץ כספות או יכולים להתמודד לבד. יש לציין כי במידה והחלטתם להזמין פורץ כספות, חשוב מאוד לוודא לפני הזמנתו כי הוא מכיר את סוג הכספת שיש לכם וכי הוא יודע כיצד לפרוץ אותה. 

הבדיקות שניתן לבצע טרם הזמנת פורץ כספות-

כיצד נבחר פורץ כספות?

על מנת לבחור פורץ כספות מקצועי, חשוב להתייחס למספר אלמנטים שונים-

Exit mobile version